even een kleine uitleg voor mijn afwezigheid en onbereikbaar
-
Veel sterkte en veel beterschap, dat je dochtertje er weer goed boven op komt!!!!!
One clio to rule them all
-
veel sterkte man
Veel sterkte toegewenst in deze zware tijd.
Hoop dat alles goed komt en dat die gast echt vet in de problemen komt. Beetje gerechtigheid is wel gewenst.
Nogmaals sterkte, en voor de mensen die hier geen begrip voor kunnen opbrengen. zak er maar eens lekker in tot aan je nek
Hoop dat alles goed komt en dat die gast echt vet in de problemen komt. Beetje gerechtigheid is wel gewenst.
Nogmaals sterkte, en voor de mensen die hier geen begrip voor kunnen opbrengen. zak er maar eens lekker in tot aan je nek
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Contacteer:
Sterkte!!!
meer kan ik nie zeggen.. (ben er sprakeloos van dat er nog steeds van die *piep* rondrijden)
meer kan ik nie zeggen.. (ben er sprakeloos van dat er nog steeds van die *piep* rondrijden)
-
- Contacteer:
Onwijs veel sterkte!!!
Clio16v
-
ik leef heel erg met je mee
heel veel sterkte jongen
heel veel sterkte jongen
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
Heel veel sterkte toegewenst!
Aan jou en je gezin
Aan jou en je gezin
Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
Maurice,
veel sterkte ...
veel sterkte ...
Sterkte man!
Neem de tijd, werken kun je altijd nog.
Neem de tijd, werken kun je altijd nog.
dit is behoorlijk sjit,ik hoop dat de kleine meid er weer snel bovenop is,verder heb ik geen woorden voor deze daad.
sterkte gewenst en hoop op positive afloop.
en voor de mensen die hier geen begrip voor hebben,schaam jullie.
sterkte gewenst en hoop op positive afloop.
en voor de mensen die hier geen begrip voor hebben,schaam jullie.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
even de boel updaten...
met femke gaat het redelijk goed, ze is wel redelijk suf van alle morfine die ze de laatste dagen voor der kiezen heeft gehad. maar ze is nu twee keer geopereerd en met succes
ze lag vanmorgen nog in rotterdam sophia/erasmus kinderziekenhuis, maar ze is vanmidddag naar ons eiegn plaatstelijke ziekenhuis verhuisd op onze aanvraag... de wonden zijn tot nu toe zonder complicaties en ze heeft tot nu toe nog geen koorts gekregen
dus we hopen dat het zo goed blijft vorderen. ze zal nog verschillende malen moeten geopereerd worden om de schade [visueel] te herstellen maar dat is een zorg voor later
wat die kl@#%tz*k betreft, er is een politieman die ik ken persoonlijk achteraan wat ik kan en mag tegen die man/puber, ik ga het via het gerecht uitspelen en niet me mijn eigen gerecht anders draai ik er straks voorop en dan heeft men dochtertje helemaal niks meer aan mij. we hopen allemaal het ergste voor die gast, dat wel
groetjes maurice
met femke gaat het redelijk goed, ze is wel redelijk suf van alle morfine die ze de laatste dagen voor der kiezen heeft gehad. maar ze is nu twee keer geopereerd en met succes

ze lag vanmorgen nog in rotterdam sophia/erasmus kinderziekenhuis, maar ze is vanmidddag naar ons eiegn plaatstelijke ziekenhuis verhuisd op onze aanvraag... de wonden zijn tot nu toe zonder complicaties en ze heeft tot nu toe nog geen koorts gekregen

wat die kl@#%tz*k betreft, er is een politieman die ik ken persoonlijk achteraan wat ik kan en mag tegen die man/puber, ik ga het via het gerecht uitspelen en niet me mijn eigen gerecht anders draai ik er straks voorop en dan heeft men dochtertje helemaal niks meer aan mij. we hopen allemaal het ergste voor die gast, dat wel
groetjes maurice
speechless....
dikke klootschop verkopen aan die aap
dikke klootschop verkopen aan die aap

beter hou je ook de eer aan jezelf, been there done that, je schiet er nix mee op....
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Nederlandse wetgeving is echt zo krom als een hoepel.
Maar er zijn wel meer dingen raar geregeld in Nederland.
Gelukkig dat het naar omstandigheden weer goed je dochter gaat.
Veel sterkte toegewenst.
Maar er zijn wel meer dingen raar geregeld in Nederland.
Gelukkig dat het naar omstandigheden weer goed je dochter gaat.
Veel sterkte toegewenst.
Blij om te horen dat het (naar omstandigheden) goed gaat met je dochter.
En in dit geval kun je het echt het beste via de officiele weg regelen wat die brokkenpiloot betreft. Doe je het zelf, dan krijg je zelf een hoop herrie en dat is nou niet de beste oplossing.
Succes met alles in ieder geval.
PS: We hebben thuis wel een papierversnipperaar, als je nu het rijbewijs van de brokkenpiloot kunt bemachtigen, dan...
En in dit geval kun je het echt het beste via de officiele weg regelen wat die brokkenpiloot betreft. Doe je het zelf, dan krijg je zelf een hoop herrie en dat is nou niet de beste oplossing.
Succes met alles in ieder geval.
PS: We hebben thuis wel een papierversnipperaar, als je nu het rijbewijs van de brokkenpiloot kunt bemachtigen, dan...

Een auto is gemaakt om mee te rijden, en niet om mee te remmen.
Clio 1.8 16V phase 1.
Clio 1.8 16V phase 1.
Als je de eerste post goed gelezen zou hebben, dan had je geweten dat deze persoon niet in het bezit is van een rijbewijs...neelon schreef: PS: We hebben thuis wel een papierversnipperaar, als je nu het rijbewijs van de brokkenpiloot kunt bemachtigen, dan...

Dan maar gewoon ze handjes en ze voetjes erdoorheen zodat ie nooit meer rijden kan...Rudo schreef:Als je de eerste post goed gelezen zou hebben, dan had je geweten dat deze persoon niet in het bezit is van een rijbewijs...neelon schreef: PS: We hebben thuis wel een papierversnipperaar, als je nu het rijbewijs van de brokkenpiloot kunt bemachtigen, dan...
Don't walk the grass... smoke it
Gisteren wel gelezen, maar dat is dus niet blijven hangen.Rudo schreef:Als je de eerste post goed gelezen zou hebben, dan had je geweten dat deze persoon niet in het bezit is van een rijbewijs...neelon schreef: PS: We hebben thuis wel een papierversnipperaar, als je nu het rijbewijs van de brokkenpiloot kunt bemachtigen, dan...
Een auto is gemaakt om mee te rijden, en niet om mee te remmen.
Clio 1.8 16V phase 1.
Clio 1.8 16V phase 1.
-
- Über-Spammer
Fijn om te horen dat het naar omstandigheden idd goed gaat.
En wat die gozer betreft. Hopelijk word hij zeer zeer zeer Rechtvaardig aangepakt..
En wat die gozer betreft. Hopelijk word hij zeer zeer zeer Rechtvaardig aangepakt..
-
- Contacteer:
van bernard mag je hem pakken hoor
maar ach het lost niet zo veel op he
hee jongens is het mischien wat om voor deze meid ff een kleine donatie te doen en een super gave enorme knuffelbeer te kopen als verzachting van de pijn?
hee jongens is het mischien wat om voor deze meid ff een kleine donatie te doen en een super gave enorme knuffelbeer te kopen als verzachting van de pijn?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Mijn gift heb je!Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:van bernard mag je hem pakken hoor
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Maurice,
Heel veel sterkte toegewenst voor je kleine meid en voor jouzelf.
We denken aan jullie.....
Heel veel sterkte toegewenst voor je kleine meid en voor jouzelf.
We denken aan jullie.....
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
ff update: femke der ondeugendheid is aan het wederkeren maar ze moet nog wel in het ziekenhusio blijven waar ik nu ook nog bijna hele dagen zit
de toestand verbetert met de dag en we hebben goede hoop op een volledig herstel en de plastich chirurg hebben we vandaag weer te spreken gehad, en die vertelde ons dat der gezichtje voor bijna 95% zeker terug de oude word omdat ze nog zo jong is
de toestand verbetert met de dag en we hebben goede hoop op een volledig herstel en de plastich chirurg hebben we vandaag weer te spreken gehad, en die vertelde ons dat der gezichtje voor bijna 95% zeker terug de oude word omdat ze nog zo jong is

Heel veel sterkte, wat een klap zeg, heb kippevel nu ik het zo zit te lezen...
Hier zijn echt geen woorden voor
Hier zijn echt geen woorden voor
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
-
Ah gelukkig, we hopen dat hij gelijk gaat krijgen.extremegttuning schreef:ff update: femke der ondeugendheid is aan het wederkeren maar ze moet nog wel in het ziekenhusio blijven waar ik nu ook nog bijna hele dagen zit
some people are alive only because it's illegal to kill them