-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zin ,zin waarin dan ? wat is er zo belangrijk dan ? ik heb helemaal geen zin .

zinzinzin, maar ook een serieus probleem, wat ik eigenlijk niet verwacht had.
M'n Clio is in ene af, en belast en verzekerd, en ze is zo ontzettend lief.......
Moet ik nou met de turbo of de 16V? kweetnie
M'n Clio is in ene af, en belast en verzekerd, en ze is zo ontzettend lief.......
Moet ik nou met de turbo of de 16V? kweetnie

rev it like a rental
-
Wellicht wil je buurman mee, of je vrouw, je zoon, je neef, je oom, je opa, je melkboer, iedereen wil mee. laat dan iemand anders met je tweede bakkie meerijden. Des te meer zielen des te meer vreugd.
Iets anders: Tackinardie kom je vanavond een pint vatten? Alle stickers zitten er op, booskijkertjes incluis. Bel me effe mobiel als je zin hebt.
Iets anders: Tackinardie kom je vanavond een pint vatten? Alle stickers zitten er op, booskijkertjes incluis. Bel me effe mobiel als je zin hebt.
Dat probleem heb ik nu ook: of de 19 of de 11. De 11 is vandaag, alweer, afgekeurd, voor zijn APK. Heb ik alle afkeurpunten van de vorige keer mooi gemaakt, zijn de remleidingen gaan rotten doordat hij een jaar lang buiten stil heeft gestaan.
Maar het is zo leuk zo'n 11. Dus ik denk dat hij het zondag maar zonder APK moet doen.
Maar het is zo leuk zo'n 11. Dus ik denk dat hij het zondag maar zonder APK moet doen.
geen apk is wel verzekerd
MAAR!!!! in geval van een ongeval dan kan de verzekering besluiten om niet uit te keren
MAAR!!!! in geval van een ongeval dan kan de verzekering besluiten om niet uit te keren
Menno,
Henk komt ook met z,n 21Quadra turbo
Dus in prinsipe staat er een 21- dus je zou met de clio kunnen komen
Henk komt ook met z,n 21Quadra turbo
Dus in prinsipe staat er een 21- dus je zou met de clio kunnen komen
-
On 2001-07-27 17:24, Menno wrote:
zinzinzin, maar ook een serieus probleem, wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Moet ik nou met de turbo of de 16V? kweetnie![]()
Ik kan ook wel rijden hor, geen enkel probleem

En de shirts zijn ook al klaar..........
-
Wassen gaat nog wel, een beetje met water kliederen is leuk met dit weer. Maar dat poetsen is echt een drama in de zon. En dan te bedenken dat er mede-clubbers zijn die lekker in de werkplaats op de brug het autootje kunnen poetsen. Tja........ dat poetsen stellen we maar uit tot vanavond een uur of 9. Dan zal het wel beter gaan. Veel poetsplezier allemaal en tot morgen.
-
je kan natuurlijk ook vanavond gaan poetsen en dan nu van de zon genieten
, het is maar wat je wilt natuurlijk.(of achter de PC zitten
)
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof

-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
Laatst gewijzigd door jnjansen_r5gtturbo op za 28 jul 2001 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
He luitjes,
allemaal maar veel plezier op VLF!!
Hopelijk maken jullie mooie foto's, zodat ik er dan toch nog een beetje bij ben geweest... -snik-
Veel plezier!!!
allemaal maar veel plezier op VLF!!

Hopelijk maken jullie mooie foto's, zodat ik er dan toch nog een beetje bij ben geweest... -snik-
Veel plezier!!!