Bam!! Event 29 & 30 maart 2003 Charleroi

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Tazzman

Gelden dan andere regels? Want een 130 pk TDItje ofzo rijdt ook echt niet verkeerd. Vond mijn Megane Coupe 1.9 DTi Sport ook altijd heeeeerlijk rijden.. alleen net een tikkeltje te langzaam.
red_Turbo

dit is toch een supper strakke 5 wie wil daar nou niet in rijden relaxt 4 deuren.
misschien heeft dat ding wel :) 200 pk :p weten wij veel.

mooi kuipjes erin 4x
rasit..

red_Turbo schreef:dit is toch een supper strakke 5 wie wil daar nou niet in rijden relaxt 4 deuren.

mooi kuipjes erin 4x
geloof je het zelf?? een auto met 200 pk in belgie :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Het is in ieder geval een zeer strakke bak :)

Mooie foto's verders 8)
red_Turbo

rasit.. schreef:
red_Turbo schreef:dit is toch een supper strakke 5 wie wil daar nou niet in rijden relaxt 4 deuren.

mooi kuipjes erin 4x
geloof je het zelf?? een auto met 200 pk in belgie :lol:
ingevoerd uit nederland :D
Michel Meganefreak
Contacteer:

Nick (germanstyle) schreef:Alle informatie vind je op http://www.tuning-sound.be

Tis in de Flanders Expo. Elke hal van de Flanders Expo staat vol met auto's(moest je voor gevraagd worden) en bedrijven.
nick, no offence maar hoe wordt je daar voor gevraagd? niet dat ik je auto niet mooi vind, in tegendeel hij ziet er erg goed uit maar volgens mij zijn er meerdere mooie auto's.......ik denk binnen onze club bijv. aan de coupe van jan en de cabrio van niels, die zijn tot nu toe nooit voor dergelijke dingen in Belgie gevraagd, heb je toevallig ergens connecties waar wij ook van gebruik mogen maken.....lijkt mij ook wel eens leuk om met wat NL-ers in B te staan tussen al dat tuninggeweld :D
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Michel Meganefreak schreef:
Nick (germanstyle) schreef:Alle informatie vind je op http://www.tuning-sound.be

Tis in de Flanders Expo. Elke hal van de Flanders Expo staat vol met auto's(moest je voor gevraagd worden) en bedrijven.
nick, no offence maar hoe wordt je daar voor gevraagd? niet dat ik je auto niet mooi vind, in tegendeel hij ziet er erg goed uit maar volgens mij zijn er meerdere mooie auto's.......ik denk binnen onze club bijv. aan de coupe van jan en de cabrio van niels, die zijn tot nu toe nooit voor dergelijke dingen in Belgie gevraagd, heb je toevallig ergens connecties waar wij ook van gebruik mogen maken.....lijkt mij ook wel eens leuk om met wat NL-ers in B te staan tussen al dat tuninggeweld :D
hoe vaker je je laat zien en hoe bekender je bent in welke "wereld" dan ook hoe makkelijker je ergens binnen komt.

wat ik van Nick begrijp is dat hij in die wereld in zit en dus ook "makkelijker" ergens voor gevraagd wordt dan.

Zo gaat dat tegen woordig in het bedrijfsleven. Misschien kan Nick ook wel eens een balletje opgooien ergens?? Dus nick er zijn er meer die het wel eens willen proberen op zonŽn auto salon. :D

Die megane van Jan is er idd een heel mooi voorbeeld van. Maar er zijn er meer die evt. er zouden kunnen staan.

Gr.Frits
bruno @af
Contacteer:

rasit.. schreef: een auto met 200 pk in belgie :lol:
Waaaaaauuwwwww... bestaat dat, een auto met 200 pk ???? :lol::lol::lol:
kevinb
Contacteer:

dan zal het toch wel ff duren voor hij stil staat, zaten gewoon trommels op achter :p
Nick (germanstyle)

Michel Meganefreak schreef:

Michel, je hebt mail van me gekregen op je @meganecoupe.nl adres.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Plaats reactie