Oo, ik kende jouw naam eigenlijk niet van het 25 forum.
Ik heb er ook al een tijdje niet meer gekeken. Beetje saai eigenlijk. En inderdaad een 'andere' mentaliteit, beetje zeikerig af en toe zelfs.
MAAR GOED: BACK ON TOPIC:
Ik ben net weer bezig geweest met de 11, maar nog steeds geen vooruitgang.
WAT ik ook doe: als ik het contact aanzet wordt de benzinepomp 2 seconden aangestuurd. Vervolgens als ik de motor rond laat gaan door de startmotor gaat de benzinepomp NIET meer aan.
Als de benzinepomp NIET aan gaat kunnen de injectoren dus ook niet open en dicht gaan, want die worden door dezelfde 'PLUS+' bedient als de pomp.
De motor VONKT NOG STEEDS.
Ik heb al wel een fout in de informatie (schema) ontdekt. Daar staat dat aansluiting 10 voor de startvergrendeling is, maar in een lijst met aansluitingen is dit alleen bij de 1800 F3P het geval. In het geval van de F3R is die aansluiting 'loos' wordt dus niet gebruikt. Zit ook inderdaad geen draad aan die aansluiting.
Verder staat er in die lijst met computeraansluitingen wel dat aansluiting 25 bij de F3R wordt gebruikt voor de startvergrendeling.
Echter deze aansluiting WEL of NIET aan massa leggen maakt niks uit:
DE MOTOR BLIJFT VONKEN, MAAR DE POMP en INJECTOREN WORDEN NIET AANGESTUURT BIJ HET STARTEN.
WIE O WIE GEEFT DE WINNENDE OPLOSSING?!!!!!!!!!