Festifal of Speed 31 aug
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
bedankt!RO 16v schreef:Het begint om 9 uur en eindigt tussen 17:00 en 18:00 uur, een lange dag dus.
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
Ik ben benieuwd, zal 't morgen wel zien.RO 16v schreef:Het is gelukt vraag niet hoe maar hij zit erin, weer wat nieuwe scheldwoorden geleerd.![]()
Van 0-100 durf ik echt niet te zeggen, ik weet alleen dat ik nu nog sneller ben dan een Impreza.

Nou jongens, er wordt mooi weer opgegeven voor morgen, da's altijd wel lekker als er gesprint gaat worden...
Ik ben benieuwd morgen, je staat altijd weer voor verassingen met dat sprinten...!
(Jochem en ik rijden met Tjabel mee......dik 6 cm verlaagd, en 16" ...
)
Ik ben benieuwd morgen, je staat altijd weer voor verassingen met dat sprinten...!
(Jochem en ik rijden met Tjabel mee......dik 6 cm verlaagd, en 16" ...

niet te vroeg hoor hee 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Moderator
- Car: Megane
dat is Roderick

Jammer dat ie niet mee kon doen als gevolg van een afgebroken motorsteun.
Voor de rest vond ik er eigenlijk errug weinig aan, weinig mooie, nette wagens die meededen. Verders was 't nog vrij fris. Brrrr!
Volgende keer beter maar weer.

Voor de rest vond ik er eigenlijk errug weinig aan, weinig mooie, nette wagens die meededen. Verders was 't nog vrij fris. Brrrr!
Volgende keer beter maar weer.

-
- Contacteer:
Was inderdaad vrij fris,ik vond het best geinig,alleen weinig renaults.Ik heb 4 gt-turbos geteld inclusief die van mezelf.
Op de terugreis nog bijna in de vangrail geduwd door een of andere gestoorde mafketel in een 1.2 opel corsa kenteken 86-GJ-LD.
Die kerel liet mij er niet tussen bij het invoegen,en daar reageerde ik volgens hem te fel op.
Hij heeft ons alas eeb gek achter na gezeten en probeerde me daarna af te snijden, Ivo heeft toen de politie gebeld en die man is later aangehouden.

Op de terugreis nog bijna in de vangrail geduwd door een of andere gestoorde mafketel in een 1.2 opel corsa kenteken 86-GJ-LD.
Die kerel liet mij er niet tussen bij het invoegen,en daar reageerde ik volgens hem te fel op.
Hij heeft ons alas eeb gek achter na gezeten en probeerde me daarna af te snijden, Ivo heeft toen de politie gebeld en die man is later aangehouden.

en die van ray.... 

uurtje of 1330 tot 1600, heb jouw auto wel gezien maar jouw persoon niet....
Immer wieder die verdammte Holländer
Nou ben ook weer bijgekomen van die kou...., t werd onderweg naar huis steeds mooier weer
Wat een mafketels daar zeg.....hersenloos een Ople Kadett GSI aftrappen(burnout), en een gast in een CRX die zn nieuwe koppeling er eff uitrookte....kon bijna niet meer rijden
Veel antillianen met Hayabusa's, R1, en nog veel meer duur spul aan motoren
T was een aardige dagvulling (eff lekker stom aan t ouwehoeren geweest met wat RTC ers
), en verder vond ik t niet heel erg spektakulair.
(jammer RO16V dat je biet even ons merk eer aan kon doen met de sprint...
, sterkte)

Wat een mafketels daar zeg.....hersenloos een Ople Kadett GSI aftrappen(burnout), en een gast in een CRX die zn nieuwe koppeling er eff uitrookte....kon bijna niet meer rijden

Veel antillianen met Hayabusa's, R1, en nog veel meer duur spul aan motoren

T was een aardige dagvulling (eff lekker stom aan t ouwehoeren geweest met wat RTC ers
(jammer RO16V dat je biet even ons merk eer aan kon doen met de sprint...

Het Festival was wel leuk op de wind na.
Vanmorgen op de heen reis ging het fout, trok een keer vol weg bij een stoplicht en toen brak de cupsteun (bak naar subframe) van de bak finaal door, hierdoor schoot de pook steeds uit de versnellingen waardoor ik niet meer mee kon doen, zwaar k@t.
Er reden nog wel andere Renaults mee, een witte Clio 16V, een grijze R19 16V met RTC stickers en een zwarte R19 1700 motor, voor de rest waren de motoren erg leuk om te zien vooral de Hayabusa's met NOS, en er deden ook nog scooter's mee waar sommige auto's nog een probleem mee hebben.
Toen ik weg ging kwammen Ray en Jean-Paul net aan en ik zag Steven ook nog rijden op de Boulevaard, hij zat erg raar te kijken omdat ik al zo vroeg weg ging.
Een erg geslaagde dag, ik baal er alleen van dat er iets kapot moest gaan.
@ Tjabel, toch maar even je auto verzetten omdat die Benz zo leuk geparkeed stond.
Vanmorgen op de heen reis ging het fout, trok een keer vol weg bij een stoplicht en toen brak de cupsteun (bak naar subframe) van de bak finaal door, hierdoor schoot de pook steeds uit de versnellingen waardoor ik niet meer mee kon doen, zwaar k@t.

Er reden nog wel andere Renaults mee, een witte Clio 16V, een grijze R19 16V met RTC stickers en een zwarte R19 1700 motor, voor de rest waren de motoren erg leuk om te zien vooral de Hayabusa's met NOS, en er deden ook nog scooter's mee waar sommige auto's nog een probleem mee hebben.
Toen ik weg ging kwammen Ray en Jean-Paul net aan en ik zag Steven ook nog rijden op de Boulevaard, hij zat erg raar te kijken omdat ik al zo vroeg weg ging.
Een erg geslaagde dag, ik baal er alleen van dat er iets kapot moest gaan.

@ Tjabel, toch maar even je auto verzetten omdat die Benz zo leuk geparkeed stond.
Maar dat is niet van vandaag, kijk maar naar de datum.Christian schreef:dat is Roderick
Hier is ie dan, ik heb hem ook nog in grote resolutie en van de andere kant, roep maar als je ze wilt.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADjAsQS ... 1336159892[/img]
En dit gaat serieus hard.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADjAsUS ... 1044728863[/img]
En dit gaat serieus hard.

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADjAsUS ... 1044728863[/img]
Kijk die bedoelde ik
bedankt he...!
Enne t ging gewoon goed, 3 man in GTT 6cm lager en 16"
Die motoren waren echt niet normaal man, ze konden amper volgas weg!! 1 gast reed met de sprint zo t meetapparatuur kastje omver
, de motor schoot alle kanten op...

Enne t ging gewoon goed, 3 man in GTT 6cm lager en 16"
Die motoren waren echt niet normaal man, ze konden amper volgas weg!! 1 gast reed met de sprint zo t meetapparatuur kastje omver

Uhhm u zegt "dromen hiervan op een motor", nou ik moet het nog steeds met de helft doen in de autoRO 16v schreef:Die Hayabusa van de foto heeft +/- 240 pk zei de rijder, 240 pk dromen de meeste mensen van en dan op een motor, hoezo gek.

Tja, wel een raar zaakie hoor, allemaal peperduurspul vandaag, en ze stonden ermee te gooie en smijten alsof t nix kost!
Helemaal mee eens, goeie smaak GielZeeuw schreef:Kweil, geile bak hoor die GT!
Je had deze GT trouwens is moeten zien 2 jaar geleden, toen ie m kocht bij de Renault dealer in Leerdam...., iets Sjonniebak:
midden DTM pijp, kippengaas in de bumpers, witte wielen, en SMERIG....
En zie nu t eindresultaat!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ik rij wel een corsa 1.2 maar ik was het niet.Tjabel schreef:Op de terugreis nog bijna in de vangrail geduwd door een of andere gestoorde mafketel in een 1.2 opel corsa kenteken 86-GJ-LD.
![]()

En een gtt zou ik voor aan de kant gaan. maar goed die corsa is ook nood.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
was er gister ook vanaf 1130 ofzo, moest erg lang wachten voordat de afvalrace begon.
Eerst wel die motorshow gekeken en ff op de paddocks, maar ik dacht dat de afvalrace rond 1300 begon, niet dus, was volgens mij rond 1400 op mijn klokkie.
Ook jammer dat er weer de officiele dragraceregels werden gehanteerd, maar zo zij het. Ik zie liever dat ze kijken wie nou de snelste auto heeft in verschillende klasses, maar ja.....
Voor de rest was het errrrrrug koud. Ik vond het een beetje zonde van die 15 euro's die ik in totaal moest betalen om daar te kunnen zijn.
Eerst wel die motorshow gekeken en ff op de paddocks, maar ik dacht dat de afvalrace rond 1300 begon, niet dus, was volgens mij rond 1400 op mijn klokkie.
Ook jammer dat er weer de officiele dragraceregels werden gehanteerd, maar zo zij het. Ik zie liever dat ze kijken wie nou de snelste auto heeft in verschillende klasses, maar ja.....
Voor de rest was het errrrrrug koud. Ik vond het een beetje zonde van die 15 euro's die ik in totaal moest betalen om daar te kunnen zijn.
toet doet mijn toeter
ik was er ook nog ff, ik sluit me hier bij aan! wel geinig maar het was het niet waard als je het mij vraagt...gerjo schreef:was er gister ook vanaf 1130 ofzo, moest erg lang wachten voordat de afvalrace begon.
-
- Contacteer:
RO 16v schreef:Hier is ie dan, ik heb hem ook nog in grote resolutie en van de andere kant, roep maar als je ze wilt.
En dit gaat serieus hard.![]()
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADjAsUS ... C01305.JPG?
dc=4675416671044728863[/img]

-
- Contacteer:
Binnenkort gaat er van de veren een halve schotel af.
Maar ja je moet wat te doen hebben he.
Maar ja je moet wat te doen hebben he.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je bedoeld een halve winding .
maar inderdaad net de moeite waard om daarvoor op zandvoort te zijn .
ik moet wel zeggen dat ik dat altijd wel wat vind hebben op zo'n circuit
maar inderdaad net de moeite waard om daarvoor op zandvoort te zijn .
ik moet wel zeggen dat ik dat altijd wel wat vind hebben op zo'n circuit