Dat Renault hier zijn naam aan wilt verlenen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
speedline

Rudo schreef:
speedline schreef:En een zeer groot aantal Renault onderdelen wordt in deze auto's verwerkt, dus niet alleen de motor en versnellingsbak. Lijkt me wel duidelijk waarom.
Ok, maar ik bedoel te zeggen: de Roemenen krijgen van Renault de middelen om een auto in elkaar te schroeven en daar is dit uit voort gekomen. Lijkt me niet dat je dat dan op het conto van Renault mag schrijven.(zoals velen hier wel doen :) )

Maar neemt niet weg dat ik het een lelijk ding vind.
Is inderdaad lelijk ding. Maar ontwerp en ook de ontwikkeling wordt voor een gedeelte gedaan bij Renault in Frankrijk. Ook vanwege gedeeld gebruik van voorzieningen. De Dacia fabriek beschikt over een relatief kleine ontwikkelings-afdeling die niet bemand is om auto's volledig zelfstandig te ontwikkelen.

Moet je indenken dat er bij Audi alleen al 600 ingenieurs werken aan de multimedia in hun produkten :lol:

Leuk voor de stagiars moet je maar denken. En met auto's van € 5000,- moeten de klanten niet zeiken... :D
Laatst gewijzigd door speedline op zo 3 aug 2003 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

tsja gelukkig rijdt t ver van de bewoonde wereld! :lol:
maar ja, die mensen daar zijn er wel happy mee denk ik! :wink:
Plaats reactie