Vrijdag avond op de meeting bij de kuip worden er kaarten uitgedeeld. (voor op het schouwburgplein).
Bij een blauwe fiat punto met sticker r2racing.
Ivar schreef:Gister avond was echt de drukste in tijden, hier in R'dam. veel mooie wagens gezien!
Mazzels Ivar
PS Patbad jammer dat ik je pas wat laat tegenkwam (bij het stoplicht toen we weer weg gingen) Had je nou wel of geen nieuwe stoelen want ik verstond je niet!
Ja klopt, ik zag jou bij het stoplicht! Toen jij bij mijn auto stond te kijken was ik denk ik net naar CAFE ROTTERDAM iemand ophalen. Dus had mijn auto maar laten staan! Van de velgen is de rand er niet aangelast! Zijn gewoon duitse cupvelgen overgekocht van Paul (TurboTwingo) Kom alleen bij hobbels tegen de wielkas van mijn auto aan, maar volgens Mickael moeten er gewoon rubbers tussen mijn schokdempers en ben ik van het probleem verlost. Heb al wel andere schokbrekers achter, anders kon ik niet eens door de bocht!P@TB@D schreef:heej jasper ik heb nog bij je auto staan kijken maar ik kon er nou niet echt achter komen wie de eigenaar was, totdat ik jou ook bij het stoplicht tegen kwam en toen het duimpje omhoog ging![]()
trouwens gave wielen man!!! een paar maten van mij waren er van overtuigd dat er een rand aan vastgelast was maar dat leek mij sterk, dus wat is het antwoord??
heb je trouwens die paarse twingo nog gezien, ook een erg bruut ding hoor
Je had achter me aan moeten rijden iedereen ging naar de straatrace in Rozenburg.P@TB@D schreef:ikzelf was er ook pas om 22:00 uur en toen was het een kwartier leuk en super druk en toen was het ineens een massale leegloop van auto'sdus tja toen zijn we maar ook gegaan
hij rijd fordDJ-Jasper schreef:Wat voor auto heb jij dan??Ivar schreef:O ja die heb ik gezien zag er goed uit!
Ja die hele Twingo zag er vet uit!P@TB@D schreef:ik denk niet dat ik er volgende week ben maar je weet het nooit.
wat vond je van die motorkap dan van die paarse twingo dat is wel vet hoor
Was jij ook in Rozenburg gisteravond?rasit.. schreef:is dit de meeting bij de Kuip ??
Ja dus toch, jij was het, wist niet dat je ook van het forum was. Stak me duim nog omhoog naar je toen ik aan kwam rijden, kreeg vingertje trug. Je pakte er wel een paar goed. Maar toen iedereen begon te rennen stond ik gelukkig al vlakbij mijn auto. Is de politie nog geweest, en zijn er nog mensen gepakt dat jij weet?rasit.. schreef:DJ-Jasper schreef:Was jij ook in Rozenburg gisteravond?rasit.. schreef:is dit de meeting bij de Kuip ??
nou heb je mij niet een stuk of 5 6 keer zien racen dan
Ja ik geloof dat een hoop mensen dat nog niet weten. Ik ook niet overigens. Want verleden keer bij de Maasvlakte werden ook prenten uitgedeeld bij auto's die stonden te kijken!rasit.. schreef:ik heb de politie zelfs staan filmen![]()
ik ging pas weg toen haast iedereen weg was en er was gewoon niks aan de hand.. begreep niet eens waarom iedereen zich zo haastte, zolang je niet raced is er toch niks aan de hand ??