Ben, gast doe rustig
Die jongen zegt toch dat ie het zelf schuld is. Hij heeft tenminste niet gezopen Das pas stom Zatte mensen achter het stuur moeten ze hun rijbewijs afnemen.
Jordy, succes met je opbouw, ik hoop voor je dat je er veel van leert, en succes met de juiste kleur vinden
maar hoe hard heb je dan gereden om zo gigantisch de bocht uit te rossen?? GTTtjes liggen best vast en een ruime bocht kan wel eens gebeuren, maar pas 5 stoepranden verderop stil staan???? Dat is niet zo maar een beetje hard gereden hebben??
Wel wens ik je succes met de wederopbouw, wat veel werk gaat worden als ik het zo lees, maar iig succes.
ps:
Ben afzeiken heeft ook geen zin, dan doen jullie hetzelfde als dat Ben tegen Jordy zei, wat jullie ook niet leuk vonden.
Sterkte, Jordy... Gelukkig heb ik het zelf nooit meegemaakt, maar het had iedereen hier kunnen gebeuren toen hij/zij pas kort in een snelle wagen rondreed. Ik ben blij voor je dat jij en je vrienden nog heel zijn.
Succes met het nodige werk wat er aan zit, maar gezien je 'spirit' zit dat wel goed.
Ben schreef:...Met me smoel tegen de gevel en dwars door het raam van een restaurant heen met 85 kmph. Oplossing 3 a 4 maanden op je nest stil liggen en 6 maanden daarna elke dag met hooft pijn rond lopen ...
Ehe ah zo dat verklaart een hoop
Ach ik weet hoe het is om een foutje te maken, lekker druk omhoog, gas erop, bocht verkeerd inschatten, potje onderstuur en klabam tegen een paal. Tja daar ging weer 3 maanden werk, en een totallosse gtt erbij. Shit happens, maar je leert 'r van.
heel erug zonde . wees blij dat iedereen het nog na kan vertellen .
en ja ook al heb je geruime tijd ervaring met een gt als je overmoedig of gewoon concentratie verlies hebt dan is het zo gebeurt , helaas .het blijft een trikkie autotje maar dat maakt de gt ook wel weer spannend .
weet wel wat je doet , oefen eerst alleen op een groot open verlaten terein .
Een ding begrijp ik ff niet. het is daar toch een 30km zone bij michieltje boven of is het ergens anders op de boulevard gebeurd?? Ik ken dr omgeving redelijk kom er nog wel eens op vakantie.
En ja als het bij michieltje boven is gebeurd doe je het helemaal goed in een haarspeld bocht.
Mijn god dat ziet er ook niet uit maar ik zag dat er al weer flink geklus werdt en dat ziet er goed uit dus het komt wel goed.
sterkte met de opbouw en maak hem nog mooi dan hij al was als dat kan.
gr alex
Ik vraag me af wat voor een klap het chassis gehad heeft. gtt's hebben geen kooiconstructies en die zijn heel gevoelig voor schade. Daar zou ik me eerder druk om maken dan de polyester. Ben benieuwd.
Schade auto's rijden naar mijn mening bijna nooit meer zoals ze vroeger gereden hebben.
Suc6 met de opbouw in ieder geval.
Laatst gewijzigd door Ben op di 18 mar 2003 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Yup, maar bedrijven laten je er niet altijd bij zijn.
Ik heb nix te klagen over mijn pa hehe alleen dat hij zegt dat me remmen goed zijn en hij nix merkt en als ik erin rij dat die remmen hoor janken en schrokken links voor mannen op leeftijd worden doof
Damn als mij dit zou gebeuren dan zou ik eg wel gaan janken! Maar volgensmij schiet het al erg op Jordy als ik de foto's bekijk! Succes met de wederopbouw
Ben schreef:Yup, maar bedrijven laten je er niet altijd bij zijn.
Ik heb nix te klagen over mijn pa hehe alleen dat hij zegt dat me remmen goed zijn en hij nix merkt en als ik erin rij dat die remmen hoor janken en schrokken links voor mannen op leeftijd worden doof
Ik werd al gek toen ik twee maanden nadat ik mijn
auto had laten spuiten twee putten in mijn motorkap
had zitten ( kan dus weer helemaal opnieuw ),zou wel kunnen janken als dat mijn auto was .
Heel veel sterkte met de wederopbouw .
( zijn vast nog wel GTT rijders die wat onderdelen hebben liggen die je kan kopen )
met die achterschermen hoef je ook niet blij te wezen, of het wordt nieuwe inlassen of zover mogelijk uittikken en een contract afsluiten met een plamuurfabriek maar zonde is het zeker