lijkt me leuk om samen te rijden!
maare hoe laat vertrekken jullie dan?
is dat volgens mij de snelweg van de duitse grens naar utrecht of niet?
dan komt t wel goed !
groetjes van Ronald
Voor de gene uit Doetinchem e.o ik heb een topic gemaakt vanuit arnhem misschien komen jullie onze kant op?? Laat ff wat achter daar a.u.b ook als er anderen zijn die evt. mee willen
Christian : Clio 16V
Koen: Clio 16V
Petje :Clio 16V
Michel 16V : Clio 16V >>Van af Holten bij AC<<
Yr!: clio 1.4
JW: Williams
Joost R: Clio RSI
experience/gerrit-jan: Clio 2 (mischien)
Robby: Megane 2
Vosje : Auto van zen ma
Christian schreef:ow okay wist niet met welke je kwam jullie hebbe soms zo veel autos bij jullie staan
past daar alles in of moet ik ook nog wat nee nemen
zondag op tijd in oldenzaal bij de mac. als je niet meer mee gaat laat het me even weten 9.30uur vertrekken we
van adres
Adres: Hanzepoort 2
Postcode: 7575 DA
Plaats: OLDENZAAL
en gaan naar
Scorpion Tuning
Address: Seinedreef 3
City: NL-3562 KM Utrecht
Christian schreef:zondag op tijd in oldenzaal bij de mac. als je niet meer mee gaat laat het me even weten 9.30uur vertrekken we
van adres
Adres: Hanzepoort 2
Postcode: 7575 DA
Plaats: OLDENZAAL
en gaan naar
Scorpion Tuning
Address: Seinedreef 3
City: NL-3562 KM Utrecht
mocht de noorden groep nie zo groot zijn (en zo ziet het er nu naar uit) dan sluit ik misschien wel bij amersfoort aan
rijd ik toch nog een stukje in een groep
Heb alleen wel een beetje de balen want ik had eigenlijk vandaag geplanned om mijn auto te poetsen maar nu moest ik ineens plotseling werken . Mooi balen, nu kan ik niet meer doen dan hem effe door de wasstraat trekken. Maar goed, dat mag de pret niet drukken.
Is er nog animo voor mensen die uit het oosten komen die met een groep willen rijden naar de franse auto dag.
we rijden om 8uur weg omdat het terein al om 9uur los is en het is ongeveer anderhalf uur rijden we vertrekken bij de mac in oldenzaal(daar ligt de snelweg naast)
Is er nog animo voor mensen die uit het oosten komen die met een groep willen rijden naar de franse auto dag.
we rijden om 8uur weg omdat het terein al om 9uur los is en het is ongeveer anderhalf uur rijden we vertrekken bij de mac in oldenzaal(daar ligt de snelweg naast)
Martijn: 205 GTI
Michel : Clio 16V (ac holten 8.20 )
ps voor de mensen uit de achterhoek , we gaan via apeldoorn naar lelystad. jullie kunnen zo bij ons aansluiten
En misschien is het dan een idee om voor degene die ook uit Arnhem en omgeving af te spreken bij het Gelredome om dan gezamelijk naar Oldenzaal te rijden??
DoubleYou schreef:Oostelijke groeprijders
vertrek 08:00 uur Mac Oldenzaal
Martijn: 205 GTI
Michel : Clio 16V (ac holten 8.20 )
Joost : Citroen AX
Hoe hard rijden we? Ik moet namelijk niet echt harder dan 130, bij 150 (z'n max) blaas ik wolken en is het olieverbruik nogal hoog :-*
Ik denk voor iedereen hier hoor, is toch gezellig? Kom ook gezellig mee.[/quote]
nou ga dan maar lekker achter aan rijden heb geen zin in om blauwe wolken te happen
Turbo Marco schreef:En misschien is het dan een idee om voor degene die ook uit Arnhem en omgeving af te spreken bij het Gelredome om dan gezamelijk naar Oldenzaal te rijden??