Project voor school: Dream rides
-
- Contacteer:
jongens allemaal al harstikke bedankt, het gaat enorm goed met het aantal reacties......
ik laat zeker het verloop hier ff horen en bij evt. problemen zal ik uiteraard gebruik maken vd aanwezige kennis hier op het forum
ik laat zeker het verloop hier ff horen en bij evt. problemen zal ik uiteraard gebruik maken vd aanwezige kennis hier op het forum
hoe is het trouwens afgelopen met het project?
(nou ja, afgelopen, wat kunnen we hier nog van verwachten?
)
(nou ja, afgelopen, wat kunnen we hier nog van verwachten?
-
- Contacteer:
kan heel erg goed....ik rij daar echt heel vaak langs per week dushitman schreef:michel reed jij afgelopen zaterdag toevallig op de snelweg langs auto v.a.s.?
tom

-
- Contacteer:
nog volop mee bezig tot eind april dusFloris schreef:hoe is het trouwens afgelopen met het project?
(nou ja, afgelopen, wat kunnen we hier nog van verwachten?)

alles moet nog uitgezocht worden etc. we zijn pas net begonnen dus volop ideeen die nog worden uitgewerkt.....maar iig voldoende enquetereacties dus das wel harstikke mooi.....!!
volgende keer als je langsrijd moet je eens langs de vas komen kunnen we een bakkie drinkenMichel Meganefreak schreef:kan heel erg goed....ik rij daar echt heel vaak langs per week dushitman schreef:michel reed jij afgelopen zaterdag toevallig op de snelweg langs auto v.a.s.?
tomzaterdag heb ik mijn vriendin weg gebracht naar haar werk (rond een uurtje of 12 en weer terug) en 's avonds ben ik daar ook weer langs gekomen dus denk wel dat ik dat ben geweest

tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows