Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:er schijnt een twingo 1.4 16v te zijn in italie of zo
maar kan ook zo zijn dat dat de 1.6 8 v is.
daar kwam mijn lokale dealer mee,
die was daar ff zoek gereden door een italiaanse verkoper in een van hun demo twingo's
nee dat is een intiale
dit zijn zeer luxe twingo's je hebt er ook clio's van
volledige leer bekleding velgejes standaart motor inhoud weet ik niet pecies.
Maar je kan ze zien als de barraca van een aantal jaar geleden maar dan van nu
jef schreef:nee dat is een intiale
Maar je kan ze zien als de ???barraca??? van een aantal jaar geleden maar dan van nu
BACCARA[/quote]
volgens mij lees jij niet goed wat er staat toch duidelijk dat je het ongeveer kan vergelijken met de baccara vaan een aantal jaar geleden
er zijn fabrieks-uit, geen 1.4 twingo's voor de verkoop. De reden dat Nick zo'n 1.4 clio eruit trok is omdat Nick's twingo getuned was met 'n chip. Dus is heel goed mogelijk.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:er schijnt een twingo 1.4 16v te zijn in italie of zo
maar kan ook zo zijn dat dat de 1.6 8 v is.
daar kwam mijn lokale dealer mee,
die was daar ff zoek gereden door een italiaanse verkoper in een van hun demo twingo's
nee dat is een intiale
Maar je kan ze zien als de barraca van een aantal jaar geleden maar dan van nu
jef schreef:nee dat is een intiale
Maar je kan ze zien als de ???barraca??? van een aantal jaar geleden maar dan van nu
BACCARA
volgens mij lees jij niet goed wat er staat toch duidelijk dat je het ongeveer kan vergelijken met de baccara vaan een aantal jaar geleden[/quote]
Hij bedoelt dat 't BACCARA is en geen BARRACA, speling dus.
Deze Initiales zijn gewoon de Twingo's met 1.2 16V, in dit geval de beste/grootste motor verkrijgbaar
dennisvr schreef:
ik vind idd nogal wat dure clio'tjes enzo
en dat terwijl een cinquecento sporting (nee ik ben het nog niet echt vanplan tis een vergelijking) van 1998 net zo duur is (of zelfs goedkoper). Mooi balen dat die dingen zo hun waarde houden.
ik heb iig geen haast dus ik kijk rustig verder. veel plezier in ieder geval met jouwe
alleen pas op bij een cinqedinges gaat nog al eens wat stuk
vaste probleempjes van een cinqedinges zijn:
moter steunen
handremkabels
wielremcilinders
radiateur
bobine
flexibele deel van de uitlaat
verder in de auto zelf veel problemen met de elektronica
hmmz dus der is niet veel goed aan
*schrapt cinquedinges *
Tja...ff erop letten dat als ie meer dan 120.000 gelopen heeft of de distributieriem vervangen is.
Indien ie mistlampen heeft, kijken of deze rot zijn. Want dan moeten ze er bij een keuring uit, dus weer wat van de prijs af te lullen
Verder zou ik zo 123 geen echte specifieke problemen weten bij een clio 1.2/1.4...roest valt ook wel mee, naar mijn weten heeft deze niet de achterschermprobleempjes van een 16V
Ollie schreef:
Verder zou ik zo 123 geen echte specifieke problemen weten bij een clio 1.2/1.4...roest valt ook wel mee, naar mijn weten heeft deze niet de achterschermprobleempjes van een 16V
Ollie schreef:
Armando schreef:Er staat een heel mooi cliotje 1.2 in Uden te koop het is een RS blauwe met rs bumper.. Weet alleen niet wat de vraagprijs is.. Heb de vorige eigenaar uit Cuijk ooit eens ontmoet. Deze vertelde me dat de auto uit duitsland door hem geimporteerd was.. Leuk bakkie!!!
uit Cuijk, waar stond die dan ergens? Of weet je dat niet? Mijn vriendin woont in Cuijk, maar heb daar nog nooit een clio met RS-bumper zien rijden...
P@TB@D schreef:Bij een clio moet je erg op letten voor roestvorming boven de achter wielkasten, en ook op de koppeling letten!! rij er dus een stuk mee!!
k ga ik zeker doen
ze waren volgens de site tot 19:00 open maar volgens die dude die ik aan de foon had maar tot 18:00
dat haal ik dus niet
bummer
dan maar zaterdag kijken of ie er nog staat
goed ff een klein trapje onder deze
ik heb nu inmiddels mijn oog op een '95-er R19 laten vallen.
moet ik bij zo'n ding nog op bepaalde dingen letten? standaard gebreken dus?
De mijne had last van roest op de motorkap vooraan in 't midden, kijk daar eens naar.
Verder zou ik 't zo niet weten, de mijne heeft niet zo vaak gebreken
dennisvr schreef:goed ff een klein trapje onder deze
ik heb een iets oudere die erg mooi is
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Mijn vriendin heeft een leuk Twingootje gezien. Bij de Renault-dealer in Zwolle. 96-er, 50000 km. Heeft iemand nog een tip over een zwak punt van een Twingo? Roest lijkt mij niet, er is in ieder geval niets te vinden. Misschien aan de onderkant? Het blokje is volgens mij best degelijk, is toch de 1.2 versie van de 1.4 uit de 5?
Beetje mosterd na de maaltijs misschien, maar elke 19 heeft een soort van skirts. Hieronder kan iets roestvorming zitten kijk daar dus naar. Verder kun je bij een R19 vrij goed zien of iets recht of krom is, door de rechte lijnen. (bijvoorbeeld achterklep, motorkap, deur). Verder zijn het gewoon de algemen autodingen.
Zekers de moeite waard om een Renault Clio Baccara te kopen als je er een vind.
Heb er zelf ook een en deze rijdt perfect, moet ik zeggen!!!
Lekker leren bekleding, airco, stuurbekrachting, electrische ramen.
Hoi, ben er vrijwel zeker van dat ik binnenkort mijn rsi ga verkopen! ideetje..........?
t'is een 95-er met rond de 160.000 km op de teller.
Iemand interesse??