*** Ja hoor, rijbewijsje ingevorderd ***
-
- Contacteer:
Trouwens, ik voel me ook altijd gepakt als ik een boete krijg, maar ja, ik rijd toch zelf te hard? Ik bedoel, we kunnen allemaal lopen miepen, maar we zitten zelf achter het stuur en we weten dat het niet mag, dan moet je ook niet lullig doen als je gepakt wordt...
Ík ben zelf een maand geleden met 142 gepakt waar je 100 mocht, inderdaad vrij duur, maar ik klaag er echt niet over, ik was er zelf bij...
Gijs
Ík ben zelf een maand geleden met 142 gepakt waar je 100 mocht, inderdaad vrij duur, maar ik klaag er echt niet over, ik was er zelf bij...
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Precies, eigen schuld, ik word er ook nooit echt warm of koud van als ik WEER zo'n briefje met zo'n zielig CJIB logotje binnen krijg.
Als je te hard rijd neem je dat risico nou eenmaal!
En die maat van mij die gepakt was die mog gewoon 1x ff lekker et gas indouwen. Tja..... gewoon domme pech.
En die maat van mij die gepakt was die mog gewoon 1x ff lekker et gas indouwen. Tja..... gewoon domme pech.
-
- Contacteer:
Precies, pech kan altijd, kun je niet op de politie afschuiven. Ik ben altijd nog blij dat ik nooit echt gepakt ben. Zeker toen ik vroeger nog vaak naar het wat minder legale racen ging, daar ging toch wel meer mis dan alleen die 42km/h te hard. Tegenwoordig meer van de nachtelijke prive-uitstapjes en ook daar gelukkig nooit gepakt. Eigenlijk kan je er dan best om lachen als je eindelijk een keer een boete krijgt voor dat ene keertje dat je overdag ook veel te hard rijdt...Jesper16v schreef:Precies, eigen schuld, ik word er ook nooit echt warm of koud van als ik WEER zo'n briefje met zo'n zielig CJIB logotje binnen krijg.

Gijs
Bezemer Rally Team
He Bruno,
Ik ree vorig weekend door het belgische land en werd (samen met mijn maatje in de auto voor mij) van de weg af gehaald met een afgemaakte snelheid van 170km/h en dat koste slechts 275 euro (wel 2x)
Hoe kan dat? bedoel je mog er volgens de agent 120 km/h, is toch 50 km/h te hard
PS ze reden in een BMW E36 328i in het donker rood ter hoogte van Mechelen
PS2 hij zei dat hij al vanaf Antwerpen achter ons zat en dat is toch een kilometertje of 20 (waar ik ook nog even 210km/h klokte! hoe bedoel je mazzel)
Ik ree vorig weekend door het belgische land en werd (samen met mijn maatje in de auto voor mij) van de weg af gehaald met een afgemaakte snelheid van 170km/h en dat koste slechts 275 euro (wel 2x)
Hoe kan dat? bedoel je mog er volgens de agent 120 km/h, is toch 50 km/h te hard
PS2 hij zei dat hij al vanaf Antwerpen achter ons zat en dat is toch een kilometertje of 20 (waar ik ook nog even 210km/h klokte! hoe bedoel je mazzel)
ik heb er wel bij verzwegen dat het mijn zesde keer was 
Ik neem het die gasten ook niet zozeer kwalijk dat ze me pakken maar wel dat ze me die ene km niet kado gegen waardoor ik mijn rijbewijs niet had hoeven in te leveren...Tis m'n eigen schuld en ging daarom ook niet in discussie met die gasten.
-
- Contacteer:
had je maar grotere remmen op je auto moeten doen

Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
Hey, rijbewijs ingevorderd met een lasergun??
das helemaal nie rechtsgeldig.
Ben tijdje terug met pak um beet 140 genaaid waar ik 80 mocht.2 politiemotors achter me aan heh heh
Is nu 6 mndn geleden en nog steeds niks gehoord. Of misschien heb ik wel verschrikkelijk veel mazzel gehad.
Mzzls
Ben tijdje terug met pak um beet 140 genaaid waar ik 80 mocht.2 politiemotors achter me aan heh heh

Mzzls
the power of goodbye
die rijd daar veel rond heeft niks anders te doen he die kutcops(tis mijn geboortestad MECHELEN)heeft een vriend van mij ook gesnapt met 185 km per uur,en maand geleden stonden ze met pech langs de kant vlak voor de tunnel(ANTWERPEN) heb eens lekker getoetIvar schreef:He Bruno,
Als je de boete bedoelt heb je idd mazzel, die moet binnen 3 maanden na het 'ongelukje' binnengekomen zijn.... Daarna issie niet meer geldigSmasher schreef:Hey, rijbewijs ingevorderd met een lasergun??
Ben tijdje terug met pak um beet 140 genaaid waar ik 80 mocht.2 politiemotors achter me aan heh hehIs nu 6 mndn geleden en nog steeds niks gehoord. Of misschien heb ik wel verschrikkelijk veel mazzel gehad.
Mzzls

Denkt het niet. Ik kreeg na ruim tien maanden ineens een brief van het kantongerecht... Ik hoopte ook dat ze het waren vergeten, niet dus..Steven (Fiets) schreef:Als je de boete bedoelt heb je idd mazzel, die moet binnen 3 maanden na het 'ongelukje' binnengekomen zijn.... Daarna issie niet meer geldigSmasher schreef:Hey, rijbewijs ingevorderd met een lasergun??
Ben tijdje terug met pak um beet 140 genaaid waar ik 80 mocht.2 politiemotors achter me aan heh hehIs nu 6 mndn geleden en nog steeds niks gehoord. Of misschien heb ik wel verschrikkelijk veel mazzel gehad.
Mzzls

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Weet nog dat ik dit op school vele malen besproken is en boetes verjaren niet zomaar. Wat de exacte verjaringstermijn is weet ik niet maar iig meer dan een jaar.
Voor simpele vekeers overtredingen moet de boete binnen 4 maanden binnen zijn anders vervalt hij, voor zware overtredingen zoals rijbewijs kwijt of iets wat de officier moet bepalen staat een tijd van ongeveer 3 jaar als ik het goed had.
das mooi! voor hoe lang?Zeeuw schreef:Rijbewijsje is al weer terug!!!
Boete is nog niet bekend. Wel vreemd op zicg want hen disndag om 1400 een brief afgegeven bij de rechtbank in breda en ze komen er nu al mee dat ik em op kan halen.
Lekker boeiend of het wel of niet vreemd is, wees godv... blij dat je je rijbewijs uberhaupt terugkrijgt! Het is tenslotte wel je eigen fout!
(lees deze reply niet alszijnde negatief aub.)
Floris schreef:Lekker boeiend of het wel of niet vreemd is, wees godv... blij dat je je rijbewijs uberhaupt terugkrijgt! Het is tenslotte wel je eigen fout!
Zal wel mee vallen, je hebt ontzettend geluk gehad.
Als je iets harder had gereden was je hem kwijt of lange tijd (kan soms wel erg lang zijn) kwijt geweest. Nu krijg je enkelt een hoge boete plus een aantekening op je rijbewijs...
Als je iets harder had gereden was je hem kwijt of lange tijd (kan soms wel erg lang zijn) kwijt geweest. Nu krijg je enkelt een hoge boete plus een aantekening op je rijbewijs...
Uhh ja boete is al wel bekend, in zoverre in de boetedatabse staat 327 euro. Rasit zei ook al zoiets.
Andere vraag:
Ik heb nu dus een brief dat het rijbewijs teruggegeven wordt en ik dat ik het o kan halen. Betekent dit dat ik nu weer direct mag rijden of alleen als ik werkelijk het papiertje weer fysiek in mijn handen heb?
Andere vraag:
Ik heb nu dus een brief dat het rijbewijs teruggegeven wordt en ik dat ik het o kan halen. Betekent dit dat ik nu weer direct mag rijden of alleen als ik werkelijk het papiertje weer fysiek in mijn handen heb?
toch leuk hé, zo 300+ pk's ... 

Erg leuk maar...die staat nog op duits kenteken dus daar heb ik de overtreding niet mee gemaakt.

-
Heej Zeeuw, die wouten zijn echt beroerde schijnheilige kloothommels. Zelf blazen ze ook te hard als ze kunnen, met dienstauto nog wel!!
Wat je kan aanvoeren als argumenten dat je je rijbewijs zou moeten terugkrijgen zijn bijvoorbeeld dat je je auto en rijbewijs nodig hebt voor je werk of school (werkte bij een vriend van me ook
). Verder kun je ook nog zeggen dat je wel ooit te hard rijdt maar nooit 50 km/h of meer omdat je weet dat dat je rijbewijs kan gaan kosten. Je gaat toch altijd maximaal 45 km/h te hard jij toch
???
Als je een bezwaarschrift wilt indienen: GEEN van internet trekken, daar trappen ze niet overal meer in. Heb ik geprobeerd en dat keuren ze direct af, de eikels. Maar goed.....
SUCCES!!!!
Wat je kan aanvoeren als argumenten dat je je rijbewijs zou moeten terugkrijgen zijn bijvoorbeeld dat je je auto en rijbewijs nodig hebt voor je werk of school (werkte bij een vriend van me ook

Als je een bezwaarschrift wilt indienen: GEEN van internet trekken, daar trappen ze niet overal meer in. Heb ik geprobeerd en dat keuren ze direct af, de eikels. Maar goed.....
SUCCES!!!!
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
My only limit, is the limit of my car!