RO 16v schreef:Jeroen Lubking schreef:Ik heb hier een andere mening over.
Een maatje van me heeft een achterberg getunede williams,volgens mij de oude van zeeuw.
Ik heb had toendertijd een redelijk getunde gtt.
En bij een stoplicht sprint liep ik zeker 25 meter
uit tot aan zijn 3 met 140 km/uur.
Daarna kon ik hem niet bijhouden want dat ding ging echt hard op het rechte eind.
Ik heb zelf een clio 16v met megane kop, alles bewerkt door Achterberg en een hele speciale versnellingsbak (tandwiel verhoudingen zijn aangepast).
Van 0-140 blijf ik een Subaru (standaard) voor, daarna loopt de Sub weg tot de 210 en dan ga ik er weer overheen en kom hem niet meer tegen.
Hoe dat met een GTT is weet ik niet.
Volgens Achterberg moeten de Willams motoren met bak v/d Megane en de kleppen v/d Megane rond de 6 sec aan de 100 zitten.
hier word weer met de sec. gegooid heren.
6sec is rap hoor zelfs voor een achterberg blok,ik vertelde dit verhaal aan RAEPERS en die lachte ff(6sec)en die verhalen van ik blijf een subaru voor,noway mannen niet met een wat opgepept achterberg blok hoor.
ik heb vandaag met een STI geraced (265 pk)en die bleef lekker duwen ,maar ik kon er nie van weg hoor geen mm,en ik denk met een sprint dat ik het nie kan halen,wel op koppel,maar das het enige,en zoals Merijn zegt,het hangt van de chauffeur af