Bedankt Bas voor alle handelingen en inzet die ervoor gezorgd hebben voor de inhoud en weergave van deze site. Ruim een jaar ben ik bijna iedere dag te vinden voor info/ verkoop en andere zaken!
Hopelijk snel weer tot ziens bij een van de meetings!
hier valt weinig aan toe te voegen,alles wat kon worden gezegt is al gezegt dus ik sluit me aan bij de rest,bas thx voor je inzet ,we zullen altijd aan jouw denken als de naam renault tuning valt
we vallen geloof ik wat in herhaling, maar Bas bedankt voor al het werk de afgelopen paar jaar!
Dankzij jouw inspanningen is het leven van een hoop Renaultrijders en -liefhebbers een stuk aangenamer geworden
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik doe het nog maar eens: RESPECT!
Bedankt voor alle moeite die jij voor de club hebt gedaan in voor- maar zeker ook in tegenspoed. Ik weet dat er momenten zijn geweest dat je er ontzettend van baalde. Toch heb je gelukkig altijd de moed weer gehad om de boel weer op te starten. Zonder jou was de RTC geen RTC geweest. Dan was ieder lid nog een onbekende met een mooie auto. Door jou is een ontzettend leuke enthousiaste club ontstaan welke een begrip is geworden in autorijdend Nederland.
Bas, ik wens jou, je vrouw en natuurlijk jullie kleine alle beste toe in de toekomst en hoop jullie gauw weer eens te zien op een club-meeting.
he bas,
thnx voor het opzetten voor deze "community". ik denk dat veel renaultjes door deze vriendenkring in stand zijn gehouden. ik heb altijd veel lol hier gehad.
Bedankt voor alle moeite die jij voor de club hebt gedaan in voor- maar zeker ook in tegenspoed. Ik weet dat er momenten zijn geweest dat je er ontzettend van baalde. Toch heb je gelukkig altijd de moed weer gehad om de boel weer op te starten. Zonder jou was de RTC geen RTC geweest. Dan was ieder lid nog een onbekende met een mooie auto. Door jou is een ontzettend leuke enthousiaste club ontstaan welke een begrip is geworden in autorijdend Nederland.
Bas, ik wens jou, je vrouw en natuurlijk jullie kleine alle beste toe in de toekomst en hoop jullie gauw weer eens te zien op een club-meeting.