Maus schreef:
Klopt, wat ik alleen raar vind, is dat tie met 16 inch 205 / 50 / 16 banden heeft en bij 17 inch ook 205 / 50 / 17. Maar ja, 18 of zelfs 19 inch staat toch nog net een tikkie beter.
Daarbij kan je, volgens mij, nog makkelijk 5 cm omlaag.
Ik denk nog wel meer dan 5 cm, volgens mij kan er een complete koelkast tussen de voorwielen en de wielkasten.
Dat dacht ik ook, maar ik wilde nog een beetje bescheiden blijven.
In de wielkasten heb je overigens ook nog zee-en van ruimte, dus aanlopen zal ie zo snel niet doen.
Maus schreef:Dat dacht ik ook, maar ik wilde nog een beetje bescheiden blijven.
In de wielkasten heb je overigens ook nog zee-en van ruimte, dus aanlopen zal ie zo snel niet doen.
Heb juist een klant van mij gehoord (= renault-dealer in de buurt) Deze heeft op z'n megane (nieuw model) 8x18 met 225/40-18 et35 gemonteerd, in combinatie met 45mm verlaging en 4personen geen aanloopproblemen .
Maus schreef:Dat dacht ik ook, maar ik wilde nog een beetje bescheiden blijven.
Moet iemand dat maar even gaan uitproberen
is dus al gebeurd, zoals je aan de post van bruno kan zien
Peter @ Malta schreef:Speaking of which, heeft iemand meer informatie over de Scénic II dan die paar tekeningen die je op internet kunt vinden? Ik heb één keer een 'scoop'-foto gezien, maar kan die niet meer vinden. Zoeken op 'renault' en 'j84' levert steeds dezelfde links op... en 'scenic 2' of 'scenic ii' voornamelijk de fase 2 (waar ik zelf in rondrijd, dus ik weet inmiddels wel hoe die uitziet).
- Peter
Ik heb een computerfoto van de Scenic II, maar weet verdikke niet hoe ik hem hier kan uploaden ...
Iemand zin in mijn plaats ?
Als ik mijn dealer moet geloven dan is de cabrio met hardtop een coupe uitvoering,tenmiste zo meot het er uit gaan zien.
Ik zie liever dat ze toch een coupe uitvoering leveren ipv dat de 3 deurs de coupe is/wordt
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Jeroen schreef:Volgens mij wordt de Megane 2 standaard op 16" geleverd en is 17" een optie.
Maar zoals ik het bekeken heb is 18" no problemo en 19" lijkt mij ook niet.
Ter vergelijking de Megane 1 werd in eerste instantie nog geleverd op 13" en niet veel later werd dit 14". Alleen de 2.0 16v had als standaard 16".
Standaard wordt ie volgens mij met 15 inch wielen met doppen geleverd hoor.
LM-velgen zijn (uitgaande vd eenvoudigste uitvoeringen), in 16 en 17 inch optioneel.
Aangezien ik een 1.9 dci besteld heb. Het ziet er naar uit dat er dus al verlagingsveren voor beschikbaar zijn.
Of dat lijkt zo door de optische tuning...