Hoeveel invloed heeft een radio op het geluid?
Ik heb een wat oudere panasonic md speler. En nu twijfel waar ik eerst voor spaar een nieuwe radio of een composetje met versterker. Waar zou ik de meeste resultaat mee boeken?
Momenteel zitten voorin 2 Titanium 2 wegspeakers van JBL. 120Watt max.
problemen vanwege de schuine stand van de radio
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gigantisch!Douwe schreef:Hoeveel invloed heeft een radio op het geluid?
Begin eerst met een goede head-unit, als de basis ok is, dan kan je rustig de rest opbouwen. En bij aanschaf van de speakers weet je direct de sound-kwaliteit.Douwe schreef: Ik heb een wat oudere panasonic md speler. En nu twijfel waar ik eerst voor spaar een nieuwe radio of een composetje met versterker. Waar zou ik de meeste resultaat mee boeken?
Momenteel zitten voorin 2 Titanium 2 wegspeakers van JBL. 120Watt max
Schaf je eerst de speakers aan en later de radio, dan kunnen de speakers helemaal niet mooi op elkaar reageren en zit je daar mee.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ik heb de pioneer DEH-P3600MP (mp3 funtie) en die is nog nooit overgeslagen voorheen had ik jvc en die wou nog wel eens overslaan.robclio16V schreef:Als je een radio in je Clio of je 5 wilt hebben die praktisch niet overslaat, moet je toch echt een Pionere kopen, die slaan dus het minst gauw over.
Pioneer heeft een mooie MP3 radio, de DEH-P7400R.
Heeft een OEL display en 3 lijnuitgangen, is een heel mooi toestel, het enige nadeel is dat het MP3 gedeelte langzamer werkt als die JVC.
De prijs is trouwens 529,-.
http://www.pioneer.nl/nl/product_detail ... _id=25-121
hmm worden wel aardig wat 'meningen' gespuid over pioneer etc. maar het grootste deel van de 'A' merken radio/cd's spelers zal geen probs krijgen met die hoek van een R5...kheb 3 sony's gehad en ondertussen een Alpine, Jvc heeft er ook ingelegen en nooit problemen gehad...zelfs geen kleine. GEEN PROBLEEM DUS.
Ik zou maar zeggen heb je last? verplaatsen of verkopen
Ik zou maar zeggen heb je last? verplaatsen of verkopen

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship