Meerijden 'De meern' vanuit het oosten

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Foeke

vul anders ook ff het topic http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 22#1169822 aan met de info van waar opstappen en wie of wat dan ook :D :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
jeroen.k

illuminator schreef:okee dan. ook via harderwijk :)
Dat wordt een mooie lange lijst dan. echt wel beter.
De tijd is ook nog steeds 12 uur in harderwijk?
De groep uit Groningen komt om ongeveer 12:15 langs Harderwijk, dit kan iets eerder/later zijn, dus als jullie uit het verre oosten ;) er iets voor twaalven zijn hebben we een lekkere colonne! :D
illuminator

12.15 komen ze dus langs harderwijk. ik zorg dat ik op tijd in nunspeet ben dan zie ik de hele stoet wel voorbij komen. Dan sluit ik zo achter bij aan.

Robby,
Okay Illuminator, dan ben ik daar (nunspeet) om 11.45 uur.

Met restaurant Nunspeet, bedoel ik die direct aan de snelweg A28, d8 dat er ook een tankstation bij was, maar dat weet ik niet zeker.

RJ.
Ik sta dan denk ik tegen 11.45 al bij het restaurant aan de snelweg. Die zie ik iedereen voorbij komen. Ik weet niet hoe laat je daar denkt te zijn ongeveer. Als je er eerder bent dan zie je me nog staan. Of sluit je al eerder aan bij de groep. ik hoor het nog wel. [/quote]
Robby
Contacteer:

illuminator schreef:12.15 komen ze dus langs harderwijk. ik zorg dat ik op tijd in nunspeet ben dan zie ik de hele stoet wel voorbij komen. Dan sluit ik zo achter bij aan.

Robby,
Okay Illuminator, dan ben ik daar (nunspeet) om 11.45 uur.

Met restaurant Nunspeet, bedoel ik die direct aan de snelweg A28, d8 dat er ook een tankstation bij was, maar dat weet ik niet zeker.

RJ.
Ik sta dan denk ik tegen 11.45 al bij het restaurant aan de snelweg. Die zie ik iedereen voorbij komen. Ik weet niet hoe laat je daar denkt te zijn ongeveer. Als je er eerder bent dan zie je me nog staan. Of sluit je al eerder aan bij de groep. ik hoor het nog wel.
[/quote]

Uhm, Illuminator/Arjan,
Ik wil het eigenlijk anders doen (if you don't mind), en wel als volgt:
Aangezien de groep uit het noorden (zie topic) ook een pitstop bij Hoogeveen/Zuidwolde aandoet, wil ik daar in principe aansluiten. Dat is eigenlijk NOG handiger vor mij, maar was eerder nog geen sprake van vandaar....
Vanwege de toch al meerdere stops, wil ik Nunspeet even voorbij laten gaan (nunspeet is ook geen formele stop in het schema geloof ik). Ik zie je dan gewoon bij de stop in Harderwijk.
Ik zal de lijst ook ff aanpassen.

Greetz,

Robby
illuminator

okee. is prima. ik sta bij nunspeet in de buurt gewoon aan de A28. dan zie ik de stoet vanzelf voorbij komen. En dan sluit ik gewoon aan. Dan hoeft er ook niet extra gestopt te worden.
Robby
Contacteer:

Robby schreef:Even een aanpassing door mij, ik kom nl. met 2 auto's :) :)

Illuminator/Harold_Clio 16v
Kameraad Illuminator_R5 GTT
Robby_R25 v6 + megane coupe (06-15366805)
Bas Hagen_R5 GTE
Marcel (mlg)_ Renault Express
Jeroen Kok_R19 1.4e (06-25301449)
JJ (clio 16v)_clio 16v (duh!)
Maarten_R5 GTX
Illuminator/Harold_Clio 16v
Kameraad Illuminator_R5 GTT
Bas Hagen_R5 GTE
Marcel (mlg)_ Renault Express
Jeroen Kok_R19 1.4e (06-25301449)
JJ (clio 16v)_clio 16v (duh!)
Maarten_R5 GTX

Ik heb mezelf dus ff verwijdert uit bovenstaand lijssie, sluit namelijk reeds bij Hoogeveen / Zuidwolde aan (zie topic/lijst: noorden naar meern)

Robby
Plaats reactie