[quote="5-gteetje]
Is dit wel verstandig Tom? het lijkt mij persoonlijk beter dat je alvast vooruit rijdt, gezien het verschil in vermogen.
Afgelopen zondag moest je vanwege de harde wind ook al zo vroeg (11 uur) uit Assen vertrekken om voor het avondeten thuis te zijn. [/quote]
hitman schreef:wie van de gasten uit de achterhoek(die gaan natuurlijk)vinden het een goed idee om met meerdere auto's tegelijk naar de meern te gaan.
lijkt mij leuk om dan ook met een groepje te gaan.
laat wat van je horen...
tom
Is dit wel verstandig Tom? het lijkt mij persoonlijk beter dat je alvast vooruit rijdt, gezien het verschil in vermogen
weet je tenminste zeker dat je verse koffie krijgt (van mij) afgelopen zondag moest je vanwege de harde wind ook al zo vroeg (11 uur) uit Assen vertrekken om voor het avondeten thuis te zijn.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah word ik alweer in de zeik genomen tis maar goed dat ik niet weet hoe je eruit ziet .
maar ook aanwezewig jan? krijg nog een bakkie he.
p.s. hoe weet je dat ik zo vroeg weg moest ?
tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
hitman schreef:wie van de gasten uit de achterhoek(die gaan natuurlijk)vinden het een goed idee om met meerdere auto's tegelijk naar de meern te gaan.
lijkt mij leuk om dan ook met een groepje te gaan.
laat wat van je horen...
tom
Is dit wel verstandig Tom? het lijkt mij persoonlijk beter dat je alvast vooruit rijdt, gezien het verschil in vermogen
weet je tenminste zeker dat je verse koffie krijgt (van mij) afgelopen zondag moest je vanwege de harde wind ook al zo vroeg (11 uur) uit Assen vertrekken om voor het avondeten thuis te zijn.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah word ik alweer in de zeik genomen tis maar goed dat ik niet weet hoe je eruit ziet .
maar ook aanwezewig jan? krijg nog een bakkie he.
p.s. hoe weet je dat ik zo vroeg weg moest ?
tom
Het was namelijk het gesprek van de dag op het circuit
ze hebben het er nog over.
Nee ik hoorde het van Fzipper (F rits)
zie topic NoordŽn naar De Meern
5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
Ik vond het op zich jammer dat we elkaar zijn misgelopen in Velp. De texaco is een iets andere pomp dan de Esso die wij in gedachten hadden. Gelukkig zijn we er allemaal toch gekomen.
En een goede tip, zoals al meer gezegd vandaag. De volgende keer is een telefoon nummer, van iemand wel makkelijk. Maar goed ik ook mijn fout had ik ook door kunnen geven.
Joentjuh! schreef:heb nog een video gemaakt vanuit mijn auto, dus vischer en dude daar staan jullie op
We hielden ons mooi aan de snelheid (...)
ik denk dat ik de video nog wel omzet naar een avi zodat je hem kunt zien op de computer...
ook heb ik van het terrein video etc dus...ik zal de link hier binnenkort wel plaatsen
ps. herrinner je de zwaan nog bij de rotonde in arnhem ?? deze staat er ook op
greetz,
Jeroen
Ik zou het leuk vinden om het filmpje te zien!!!
Domme zwaan ook! Wat doet ie daar dan ook midden op een rotonde waar de gemiddelde snelheid rond de 100 ligt.
Wij hielden ons aan de snelheid???? Wie reedt er dan in die Megane,die de hele tijd de twee blauwe 19s zat op te fokken? Ik voelde me zwaar opgenaaid,daardoor ging het misschien af en toe iets harder.
Wij hielden ons aan de snelheid???? Wie reedt er dan in die Megane,die de hele tijd de twee blauwe 19s zat op te fokken? Ik voelde me zwaar opgenaaid,daardoor ging het misschien af en toe iets harder.
Greetz Marcel
haha , nou ik vond dat het behoorlijk hard ging, normaal rijdt ik niet zo hard
Ik heb de hele tijd een stuk achter jullie gereden, behalve dan dat stukje bij die rotonde "met de zwaan" , toen zat ik er redelijk vlak achter.
Video heb ik er trouwens van, als je hem wilt dan mail ik hem wel.
Zet het anders op het internet of zo kan een ander uit de buurt ook nog mee genieten.
Die rotonde met die zwaan waar jullie het over hadden is het velperbroekcirquit. De naam zegt het al, cirquit, er wordt hier inderdaad hard gereden. Maar die zwanen zitten hier veel vaker ook met jongen dus soms is het wel oppassen geblazen.
Personal best: 120 km/u over een heel rondje. Kannet als je de licthten mee hebt.