[ClioRS]Verse foto's van mijn auto.
-
Three words: I am jealous!!!
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Picobello auto! Echt bruut!
-
- Contacteer:
Kwijl kwijl kwijl
......
Echt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupergaaaaaaaaaaaaaaaaf...

Echt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupergaaaaaaaaaaaaaaaaf...

Nou ik heb hem net irl mogen bewonderen en hij ziet er echt super mooi uit. en een geluid wat eruitkomt. niet normaal zeg, wat een moordwagen.
En het mooiste is dat alle 4 de uitlaten werken, dus geen sjonnieacties met een loos pijpje wat er alleen voor de sier zit.
Oh, Bruno? hoort de luchtfilter niet vast in België? hij zat namelijk niet vastgeschroefd bij het blok.
we konden hem zo een stuk of 10 slagen aandraaien.
Gelukkig zagen we het voordat we een rondje gingen rijden. 

Oh, Bruno? hoort de luchtfilter niet vast in België? hij zat namelijk niet vastgeschroefd bij het blok.

-
- Contacteer:
Ik ben jaloers op je...hubo schreef:Nou ik heb hem net irl mogen bewonderen en hij ziet er echt super mooi uit. en een geluid wat eruitkomt. niet normaal zeg, wat een moordwagen.En het mooiste is dat alle 4 de uitlaten werken, dus geen sjonnieacties met een loos pijpje wat er alleen voor de sier zit.
Oh, Bruno? hoort de luchtfilter niet vast in België? hij zat namelijk niet vastgeschroefd bij het blok.we konden hem zo een stuk of 10 slagen aandraaien.

Dan zou ik toch even een beetje loctite aan het boutje doen . Ik heb hem 100 % zeker vastgedraaid !hubo schreef:Oh, Bruno? hoort de luchtfilter niet vast in België? hij zat namelijk niet vastgeschroefd bij het blok.we konden hem zo een stuk of 10 slagen aandraaien.
Ziet er erg vet uit Rasit, je moet maar gauw langs komen, kan ik hem eens goed bekijken.
O ja, had ik al gezegd dat ik even een stukje moet rijden met je auto, even kijken of de navigatie nog steeds werkt.

O ja, had ik al gezegd dat ik even een stukje moet rijden met je auto, even kijken of de navigatie nog steeds werkt.

-
- Moderator
- Car: Megane
ZIET er erug goed uit mooi werk

ok, maakt niet uit. Voor de rest heb je echt vakwerk afgeleverd.bruno (ataf) schreef:Dan zou ik toch even een beetje loctite aan het boutje doen . Ik heb hem 100 % zeker vastgedraaid !

-
Erg mooi man!!!
Vind ook de achterkant het mooiste, die uitlaten zijn super. Heb toen op Speed & Volume dat geluid uit die Saxo uitgeprobeerd met dezelfde uitlaten. Dat was me super.
Bruno, ik bel je denk ik begin deze week ff over mijn dingetjes. Wil ff iets meer info daarover hebben.
Vind ook de achterkant het mooiste, die uitlaten zijn super. Heb toen op Speed & Volume dat geluid uit die Saxo uitgeprobeerd met dezelfde uitlaten. Dat was me super.
Bruno, ik bel je denk ik begin deze week ff over mijn dingetjes. Wil ff iets meer info daarover hebben.
OK, ik hoor het welNick (germanstyle) schreef: Bruno, ik bel je denk ik begin deze week ff over mijn dingetjes. Wil ff iets meer info daarover hebben.
Het is moeilijk bescheiden te blijven ... maar het eigenlijk gewoon ons dagelijks tijdverdrijf ... Toch bedankt voor de complimenten . 

-
- Über-Spammer
Heel erg mooi.. gefeliciteerd!! 

Rasit, je hebt teveel geld..!
Maar kerel, wat een ontzettend strakke bak is het geworden..! Je hebt het er een paar keer over gehad op de FNB, nou je hebt niets teveel gezegd, kannonne, wat ziet je Clio er super uit man...die uitlaten..!! Woohoo !! Mooi bodykit, mooi bumper werk..mooi, mooi, mooi..!
Binnenkort life te zien hoop ik? FNB, De meern in November? Verheug me nu al

Maar kerel, wat een ontzettend strakke bak is het geworden..! Je hebt het er een paar keer over gehad op de FNB, nou je hebt niets teveel gezegd, kannonne, wat ziet je Clio er super uit man...die uitlaten..!! Woohoo !! Mooi bodykit, mooi bumper werk..mooi, mooi, mooi..!
Binnenkort life te zien hoop ik? FNB, De meern in November? Verheug me nu al

Renault, créateur de GTT !!!
robclio16V schreef:Ziet er erg vet uit Rasit, je moet maar gauw langs komen, kan ik hem eens goed bekijken.
O ja, had ik al gezegd dat ik even een stukje moet rijden met je auto, even kijken of de navigatie nog steeds werkt.![]()
![]()

Hij is mooi geworden, Rasit.
Het duurt effe maar dan heb je wel wat
Het duurt effe maar dan heb je wel wat

De clio is ingeruild!
niet mijn smaak daar ik een origineel rijder ben,maar je hebt wel smaak rassit,ga je nog groter met de wielen?
maar begrijp me niet verkeerd he,ik vindt het wel gaaf om te zien hoor
zeer mooi en ik heb bruno's opel corsa v6 clio look gezien en als de afwerking bij jouw hetzelfde is dan weet ik zeker dat je trots mag zijn op het vakwerk want daar stond ik absoluut van te kijken zo te gek gaaf.
succes met je auto en ik hoop dat iedereen er met zijn tengeltjes vanaf kan blijven.
groeten patrick.
maar begrijp me niet verkeerd he,ik vindt het wel gaaf om te zien hoor
zeer mooi en ik heb bruno's opel corsa v6 clio look gezien en als de afwerking bij jouw hetzelfde is dan weet ik zeker dat je trots mag zijn op het vakwerk want daar stond ik absoluut van te kijken zo te gek gaaf.
succes met je auto en ik hoop dat iedereen er met zijn tengeltjes vanaf kan blijven.
groeten patrick.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Opvallend, net niet te extreem, echt gave uitlaten, niet geheel mijn smaak, echte aandachtstrekker
Veel plezier ervan 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Sow! Echt Vet! mŽn complimenten Rasit! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
bedankt voor alle complimenten en uiteraard ook voor het kritiek.. maar ja een wereld zonder kritiek bestaat al 300 jaar niet meer, ik sta nu elke dag vrolijk op omdat ik weer de hele dag kan rijden dus wat maakt het uit

Heb je geen werk ofzo danRasit.. schreef:bedankt voor alle complimenten en uiteraard ook voor het kritiek.. maar ja een wereld zonder kritiek bestaat al 300 jaar niet meer, ik sta nu elke dag vrolijk op omdat ik weer de hele dag kan rijden dus wat maakt het uit![]()

In een woord....zonde van de auto. Iets te plastic-achtig naar mijn mening.
Anyway succes ermee!!

Anyway succes ermee!!
-
- Moderator
- Car: MB
Zou nooit mijn keus zijn, maar ben blij er dat mensen zijn die het wel doen. Wat moet dat ongelooflijk gaaf zijn om door dat ding ingehaald worden. Neem aan de je ook komt op 3 nov. dus dan word het foto's maken 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ik vind het echt heeeeeeeeel erg stoer rasit! suc6 ermee!