Je zal begrijpen... we hebben het ook niet gedaan...
Later hoorden wij inderdaad uit diverse hoeken, dat Peter stottert wanneer hij niet (volledig) de waarheid verteld....
Later hoorden wij inderdaad uit diverse hoeken, dat Peter stottert wanneer hij niet (volledig) de waarheid verteld....
De mensen die allemaal slecht over achterberg denken en/of praten, is dat om zijn persoonlijkheid of om het werk en/of service dat hij leverd. Het gaat toch ten slotte om wat er met jou auto is gebeurt.
Je heb je auto toch thuis staan en niet Achterberg.
Ik heb mijn auto voor alles naar Achterberg gebracht en ik moet zeggen dat ik erg goede ervaringen heb met hem, maar dat er aam de werkzaamheden wel een prijskaartje hing.
Mijn willi was dan ook beresnel, maar ik heb ook inderdaad minder subtiele verhalen gehoord, die ik niet kan beoordelen.
Peter Achterberg is in de omgang een aparte snuiter, maar ergens mocht ik hem wel. Ik begrijp op zich wel dat een tuner zijn trukendoos een beetje geheim probeert te houden, maar ik heb niet de indruk dat ie mij slecht behandeld heeft.