Renault sport raamsticker

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Just the Cook
Contacteer:

Als mensen interesse hebben, wil ik best onder de prijs duiken, hahaha.... Ik weet niet om hoeveel of wat het gaat, maar het lukt altijd.
wouter 16v

Bedankt voor de fotoos.
Abel
Über-Spammer

Ik had deze in gedachten.. de orginele...

[img]http://www.home.zonnet.nl/5gtturbo/exterior_groot.jpg[/img]
martin rs

op de een of andere manier vind in die strepen kleurencombinatie op de zijkant helemaal niks. das jamer van dat ding. als dat er nou niet opzat....
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Deze raamsticker heb ik zelf laten maken, misschien is dat ook wel mooi?

[img]http://www.renault-tuning.com/common/ga ... 0054.7.jpg[/img]

Groetjes,

Rik Hamberg
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Michel Meganefreak
Contacteer:

Abel schreef:Ik had deze in gedachten.. de orginele...

he das een mooi 5je :)

stond toch te koop een tijdje terug?
Ad van Haperen
Contacteer:

ik vin die sunbandjes bij jullie maar smal allemaal hoor! de mijne is nu 18 cm aan de uiteinde en er komt een nieuwe op want mijn vooruit is gescheurd en dan komt er een van 25 cm op die van jullie zijn denk maar iets van 8 cm dan hebben ze toch nog bijna nooit zin!
Anonymous

Is toch logisch ?

Met zo'n ding voor je giechel zie je natuurlijk geen klote.
Ron RS

Ploegah schreef:Is toch logisch ?

krijg je een stijve nek van bij een verkeerslicht
edwinvr
Contacteer:

Ron RS schreef:
Ploegah schreef:Is toch logisch ?

krijg je een stijve nek van bij een verkeerslicht
hopen dat het zakt, heb je vriendin er ook nog wat aan :lol: 8) :wink:
Abel
Über-Spammer

Hooliead schreef:ik vin die sunbandjes bij jullie maar smal allemaal hoor! de mijne is nu 18 cm aan de uiteinde en er komt een nieuwe op want mijn vooruit is gescheurd en dan komt er een van 25 cm op die van jullie zijn denk maar iets van 8 cm dan hebben ze toch nog bijna nooit zin!
Das echt geen gezicht... en het werkt ook niet.. echt gevaarlijk in het verkeer als je omhoog moet kijken... ;)
lisa

dan doe je het volgende: neem eentje die doorzichtig is.. kun je toch alles makkelijk zien. ik heb een doorzichtige met renault sport erop.. kan alles makkelijk zien, dus geen stijve nek. (voor de mannen is dat dan alleen jammer voor hun vriendin:lol: ) of niet natuurlijk :D
edwinvr
Contacteer:

lisaatje schreef:dan doe je het volgende: neem eentje die doorzichtig is.. kun je toch alles makkelijk zien. ik heb een doorzichtige met renault sport erop.. kan alles makkelijk zien, dus geen stijve nek. (voor de mannen is dat dan alleen jammer voor hun vriendin:lol: ) of niet natuurlijk :D
:lol:

door die van ron kan je lichtjes heenkijken.... je kunt gewoon de verkeerslichten er doorheen zien.
Ad van Haperen
Contacteer:

dat bedoel ik een klein beetje doorzichtig dat je de lichten wel ziet. maar geen last van de zon hebt is volgens mij juist niet gevaarlijk hoor en dat het niet mooi is blijft natuurlijk een eigen mening he! ik vind het zelf mooier dan zo'n smal ding doe het goed of doe het niet is mijn motto. en waneer moet je in het verkeer zelf nou omhoog kijken? ik kijk toch liever voor me hoor! maarja dit s enk ik vooral weer een smaak kwestie en over smaak valt twisten de mijne is gewoon de juiste hahha :lol:
catrinus

Abel schreef:Ik had deze in gedachten.. de orginele...

Om alweer maar direct met de deur in huis te vallen. dit is een nepper van autostyle :-* (schijt bedrijf) De originele werd/word door crs verkocht en dat is dan geen zonneband maar een sticker die je dan over de zonneband kunt plakken.

Zelf heb ik een zwarte zonneband op mijn rooie gtt zitten en daar kon ik de lichten van de stoplicht gewoon doorheen zien. Klinkt misschien vreemd maar het is wel zo. Verder is een zonneband echt verrekte veilig. Je hoeft soms niet eens meer je zonneklep naar beneden te doen. Echt verekte handig voor iemand die veel op de weg zit.
There will be plenty of time to rest when your dead
martin rs

is die sticker van de club er onderhand al??? er zouden toch al plannen klaar zijn?>???
Robert dB.

martin rs schreef:is die sticker van de club er onderhand al??? er zouden toch al plannen klaar zijn?>???
ja, je kon hem zelfs al kopen in Marum.
Tijn
Contacteer:

martin rs schreef:is die sticker van de club er onderhand al??? er zouden toch al plannen klaar zijn?>???
uit http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... t=#1141968
martin rs schreef:... mischien wel lid worden ..

En weer een reden om lid te worden .... :D clubtarieven bij aanschaf van de raambanners
there is no spoon.
Plaats reactie