Martijn-berk & Sindy-GT5 zijn jullie dan ook van de partij?
Het word dan wel trouwens eind augustus denk ik. Is iedereen hier dan ook mee eens? Want sommigen gaan ook nog op vakantie capice? Misschien dan ook beter weer .
Steven 5GTT
Sven R19
Ray Clio
Jean-p.d 5GTT
cliorsi Clio Rsi
Beata Clio Williams
Twijfelaars:
Thijs rsi
Mike 16V
gele megane coupe wil ook graag mee!
so count me in!
Hey ben jij dat Juriaan? Ik hoorde van paul dat je een gele megane had gekocht en ik had je ook een keer zien rijden, maar jij mij niet .
Groetjes Stephan.
Steven 5GTT
Sven R19
Ray Clio
Jean-p.d 5GTT
cliorsi Clio Rsi
Beata Clio Williams
Twijfelaars:
Thijs rsi
Mike 16V
gele megane coupe wil ook graag mee!
so count me in!
Hey ben jij dat Juriaan? Ik hoorde van paul dat je een gele megane had gekocht en ik had je ook een keer zien rijden, maar jij mij niet .
Groetjes Stephan.
nee dat niet.
ik heb een megane met gele voorspoiler en gele booskijkers en dikke devil einddemper.
of heeft juriaan dat ook?
Groetjes Stephan.[/quote]
nee dat niet.
ik heb een megane met gele voorspoiler en gele booskijkers en dikke devil einddemper.
of heeft juriaan dat ook?[/quote]
Nee die heeft hem volgens mij nog vrij standaard. Maarja ik dacht het dus, maar ik bel woensdagavond wel voor die luchtuitlaat.
*Clio_RSI* schreef:Hey ben jij dat Juriaan? Ik hoorde van paul dat je een gele megane had gekocht en ik had je ook een keer zien rijden, maar jij mij niet .
Groetjes Stephan.
nee dat niet.
of heeft juriaan dat ook?[/quote]
Nee die heeft hem volgens mij nog vrij standaard. Maarja ik dacht het dus, maar ik bel woensdagavond wel voor die luchtuitlaat.[/quote]
*Clio_RSI* schreef:
Het word dan wel trouwens eind augustus denk ik. Is iedereen hier dan ook mee eens? Want sommigen gaan ook nog op vakantie capice? Misschien dan ook beter weer .
Maakt voor ons, dat rijtje wat ik noemde, weinig uit.. Wij gaan (bijna) elke vrijdag naar de FNB....
Dus het kan wat mij betreft ook volgende week vrijdag. (eventueel ook komende vrijdag, maar maybe ben ik dan nog aan het werk)
*Clio_RSI* schreef:
Maakt voor ons, dat rijtje wat ik noemde, weinig uit.. Wij gaan (bijna) elke vrijdag naar de FNB....
Dus het kan wat mij betreft ook volgende week vrijdag. (eventueel ook komende vrijdag, maar maybe ben ik dan nog aan het werk)
Martijnberk schreef:In je lijstje heb je staan dan sindy-5gtt en ondergetekende apart komen maar we komen samen, sindy is mijn vriendin....
Maar wij zijn eind augustus ook van de party!
Ok dan relaxed, dan neem ik de datum 23 augustus. Als je het hier niet mee eens bent hoor ik het wel. Ik verander ook ff de naam in de lijst dat jullie samen komen.