Ik ga het na de vakantie zelf doen met een maat van me die lasser is.
Ik hou jullie op de hoogte
[GTT2] Wie last booskijkers?
-
- Contacteer:
Ik zal eens vragen of mijn pa zin heeft om te lassen... Maar ik denk dat hij dat al een beetje gezien heeft aan auto's lassen
Als hij iets voor mij moet lassen zit hij al te mopperen 

Laatst gewijzigd door Ben op vr 12 jul 2002 7:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marcel dLC schreef:Kweetniet....wat kost het bij dat Duitse bedrijf van je?
Komen de prijzen (incl logo weghalen):
- Twingo: EURO 150
- Clio: van 120 tot 160 EURO
- Megane: 150 EURO
- R5: 100 EURO (ik denk zelfs minder)
Rest op aanvraag.
- Luchthapper (geheel naar eigen wens, dus niet zo'n standaardding)
Rond de 150 EURO
- Logo's weghalen is 30 EURO
- Sloten weghalen is 30 EURO
-
Dan valt het toch wel mee bij Maximized met dat dure...
Ik heb betaald voor mijn motorkap:
motorkapverlenging + luchthapper + inbouwen van de luchthapper + alles spuitklaar --> 300 euro
Daar kom ik bij dat Duitse bedrijf ook ongeveer aan als ik het zo lees, maar het is voor mij wel verder rijden!
Ik heb betaald voor mijn motorkap:
motorkapverlenging + luchthapper + inbouwen van de luchthapper + alles spuitklaar --> 300 euro
Daar kom ik bij dat Duitse bedrijf ook ongeveer aan als ik het zo lees, maar het is voor mij wel verder rijden!
GHehe, ja da klopt ! Maar ik heb geen booskijkers..Motorkap loshalen is 15 minuten werk als je het met z'n 2-en doet....
Enne was jij dat niet die altijd zijn APK deed bij ome Cor???? Dus nooit problemen had met de aPK
Nog niet tenminste, als ik dat laat doen ooit, moet ik met 2 kleuren rekening houden ivm die gespoten (!) gele strepen op mijn 5...
Het stukje uit apk-keurmeester is maar ter info, zul je altijd weer mensen hebben die een afgekeurde wagen hebben omdat ze zich wel hielden aan de 25% eis, maar niet het lichtbeeld..! Meer een officiele informatieve quote uit een blad dat gewoon duidelijk stelt hoe het zit met die booskijkers. Als ik mijn hele koplampen zou dichtlassen zou "ome Cor" er ook moeite mee hebben hoor! Krijgt ie toch echt strafpunten van de RDW als ie zo'n auto goedkeurd.. Hij is een mercedes monteur die ook een bepaalde status van professionaliteit moet hebben..ahum.. :-*
Nee zonder gekheid; Cor is een goede apk-man, maar doet niet al te moeilijk over sommige miereneukereitjesregels (3x de woordwaarde!) van een apk. Kijk komt er zo'n vent van de Rdw bij een steekproef, kan hij ook een probleem hebben, het hangt er maar net vanaf wie je komt beoordelen. Sommige van die gasten merken bepaalde dingen ook niet op, zien het over het hoofd, of zien het ook door de vingers.
Renault, créateur de GTT !!!
Ja hehe, dat heb ik voor je geregeld..je kan wel wat aan me overlaten!Roy (Signaalkabel) schreef:In mijn 5 zitten ook ingelaste booskijkers maar daarmee komt hij gewoon door de apk.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport