Lekkere foto's, wat wil ik over die eerste foto zeggen?
Als je totaal niet weet wat je aan moet sluiten, kun je er misschien beter iemand anders aan laten prutsen

Waarom ik dit zeg, is omdat het electrisch circuit rondom de ventilator vaak niet afgezekerd is. Menige gtt-rijder (en andere auto's) hebben al brand gehad door een kortsluiting of andere mankementen met de fan.
Maargoed, je moet in elk geval uitvinden welke aansluitingen van de stekker onderbroken worden als je de knop bedient. Als je dat weet dan zoek je de draad van het thermocontact die naar het relais gaat. Meet of er massa of +12v op het thermocontact staat (de andere aansluiting dus). Staat er massa op dan leg je een kabel vanaf massa naar het knopje, dan van het knopje naar die draad op het thermocontact die naar het relais gaat.
Normaal maakt het thermocontact verbinding met massa (of 12v weet niet hoe het bij jou/origineel zit, heb beide mogelijkheden meegemaakt) waardoor het relais kan schakelen. Nu neem je de functie van het thermocontact over met 't knopje.Thermocontact blijft gewoon werken.