ff 1 tip: maak hem zo dat hij in ruststand echt liggend is, want andere kun je echt niks zien .. is het net of je een spijl in he midden van je raam hebt.
het ziet er eigenlijk alleen vetter uit als hij recht opstaat maar dit heeft de meeste nadelen omdat hij nooit precies op dezelfde plaats stopt en omdat het ding in het zicht zit.
dan kom je tot het besluit links of rechts liggend rechts zit hij niet in de weg maar dan heb je weer het nadeel dat het weggewiste water weer naar boven kruipt bij snelheden boven de 50.
Daarnaast heb ik zo'n bonrath ding maar die is zo groot dat de motor het niet goed aankan. dus gaat hij piepen bij de laatste droge slag
nog een nadeel mijn wisser ligt rechts omlaag met als gevolg dat hij gaat fluiten boven de 160
als laatste punt de wisser is helaas diefstalgevoelig en kost toch 45 euro zonder systeem etc.
ik zou zeggen hou je originele spul want het gaat er niet op vooruit ik heb er eigenlijk spijt van net zoals van mijn auto te ver verlagen te grote velgen en te snelle nokkenassen.
Nick schreef:ff 1 tip: maak hem zo dat hij in ruststand echt liggend is, want andere kun je echt niks zien .. is het net of je een spijl in he midden van je raam hebt.
We kunnen toch wel sleutelen hier! Gewoon naar de sloop lopen en voor 25 euro een citroen wisser kopen en met enige handigheid inbouwen in je auto, en gaan!
Dan doe je lekker alles zelf dus als ie stuk gaat weet je het ook weer te repareren, je hebt voor het andere gat een dopje die je gewoon in de autospeciaalzaak kopen voor enkele eurotjes