Welke uitlaat moet ik kiezen??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
frank_williams

haaz schreef:weet iemand het www van veban?
is te vinden op de .nl site
-Ray-
Contacteer:

Steven(ventieldopje) schreef:Ray heeft een remusj zonder middendemer....

Typisch remus geluid...

In combo met z'n gemodde luchtfilter geeft het wel koel geluid (NÔÔÔÂR)8)
yeah! 8)
Immer wieder die verdammte Holländer
Haas
Car: Megane RS

RaSiT schreef:verwijder het huidige sierstukkie van je eindemper, las 2 gaten van 100 mm open in je einddemper en las vervolgens 2 sierstukken van 100mm weer erop, diepe brom en knallen natuurlijk..
vervang ook de middendemper door een stuk pijp
Dus gewoon bestaande pijpie eraf zagen, twee gaten erin snijden, dan twee sierstukkies erop knallen?
Is dat niet slecht voor je tegendruk van je motor, zal wel niet omdat je je vulling laat zitten in je demper...toch? Kom je dan trouwens wel door de keuring heen?

Wat denk de rest hier van? Goed idee, of toch liever een hele andere demper??
Haas

Frank_16v schreef:
haaz schreef:weet iemand het www van veban?
is te vinden op de .nl site
kank nog niet op...nog geen lid, maar zit er wel aan te komen...
rasit..

ik kom al 2 jaar overal doorheen :) gewoon 2 grote gaten lassen en 2 sierstukken erop
Haas

btw. Me middendemper is al pleite....maar ik wil meer, meer, MEER, MEEEEER, MEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!! >-) >-) >-) >-) >-) >-) >-) >-) >-)
Jasper16v

uitlaat eronder weghalen ? ;)

of zoiets >-)

[img]http://www.exvitermini.com/pics/xo80502.jpg[/img]
rasit..

kat weg,k&n openluchtfilter,middendemper pleite, 2 gaten openlassen en sierstukken erop is meer dan genoeg geloof me
-Ray-
Contacteer:

haaz schreef:btw. Me middendemper is al pleite....maar ik wil meer, meer, MEER, MEEEEER, MEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!! >-) >-) >-) >-) >-) >-) >-) >-) >-)
57i kit, spruitstuk, en een groep N uitlaat. moet jij eens kijken.

kost: 100 + 450 + 350 = 900 pleuro voor een enorme bak herrie.

en misschien 4-5 pks winst en iets meer koppel. :)
Haas

RaSiT schreef:kat weg,k&n openluchtfilter,middendemper pleite, 2 gaten openlassen en sierstukken erop is meer dan genoeg geloof me
maar ik blijf een beetje huiverig over een openluchtfilter...is gewoon K&N kitje ook goed??
Haas

quanta costa dat btw??? K&N kitje???
Jasper16v

ik heb denk ik binnenkort K&N openluchtfilter over
-Ray-
Contacteer:

haaz schreef:quanta costa dat btw??? K&N kitje???
okee okee ik zal een geheimpje verklappen, ik heb er ook 1 besteld bij GKB import, kost incl clubkorting en verzenden iets van 85-90 euro. nummer staat op de nl site.

tevreden?? straks geef ik al me geheimen prijs!! :(
rasit..

maar ik blijf een beetje huiverig over een openluchtfilter...is gewoon K&N kitje ook goed
nee je moet gewoon openluchtfilter hebben :D zeer lekker race geluid
-Ray-
Contacteer:

Jasper clio 16v schreef:ik heb denk ik binnenkort K&N openluchtfilter over
van een 16V gaat niet passen op een 1.4, tenminste niet in 1 keer. hoe is het met me naaf?
Jasper16v

ik heb geen flauw idee wat ik ervoor kan/moet vragen, dus biedt maar iets :)
Haas

Ray (Zonnebril) schreef:
okee okee ik zal een geheimpje verklappen, ik heb er ook 1 besteld bij GKB import, kost incl clubkorting en verzenden iets van 85-90 euro. nummer staat op de nl site.

Sorry, was niet de bedoeling dat iedereen achter je ideeen kwam....;) weer vriendjes??
-Ray-
Contacteer:

haaz schreef:
Ray (Zonnebril) schreef:

Sorry, was niet de bedoeling dat iedereen achter je ideeen kwam....;) weer vriendjes??
tuurlijk nooit vijanden geweest :) . binnenkort kan je het horen en zelf oordelen. 8)

jasper?? naafje?
Haas

ray...wat voor ander spruitstuk heb jij dan??

900 pleuro is teveel in een keer btw...anders word Robke boos dat ik zijn Jokerset niet heb gekocht :D ;)
Haas

en ray, nog iets...zelf horen en oordelen?? Wanneer dan?? ik geloof niet dat ik je in de nabije toekomst ga zien...Tenzij jij meer dingen met mij van plan bent dan ik tot nu toe vermoed heb...;)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

spir@l schreef:Maar ik denk nogsteeds dat je dit het beste zelf kunt horen/ervaren....
Misschien tijdens een meeting es met iemand in de auto meerijden???
Rij maar een keer een stukkie met me mee, als je wilt... Dan kun je het zelf horen.
Mark G
Contacteer:

Na het horen van de Devil buis vanonder Kevin zijn GTT weet ik wel genoeg...
Hebbe, hebbe, hebbe... :wink:
Haas

Merijn schreef:Rij maar een keer een stukkie met me mee, als je wilt... Dan kun je het zelf horen.
is goed, doen we de volgende keer wel bij de batavier, duurt nog wel ff want over anderhalve week kan ik niet, maar de keer erop ofzo of in veldhoven kijken dan wel ff....Tnx 4 da offer!!!
-Ray-
Contacteer:

haaz schreef:ray...wat voor ander spruitstuk heb jij dan??

900 pleuro is teveel in een keer btw...anders word Robke boos dat ik zijn Jokerset niet heb gekocht :D ;)
ik heb geen ander spruitstuk maar die kan je wel kopen, die kosten +/- 450 euro. enne... als je naar automania gaat kan je mijne horen lopen en de beruchte NOE-ER horen (insiders weten wat dat is 8) )
Mark G
Contacteer:

Ray (Zonnebril) schreef:als je naar automania gaat kan je mijne horen lopen en de beruchte NOE-ER horen (insiders weten wat dat is 8) )
Klinkt Frans zou de Chris zeggen :lol:
Laatst gewijzigd door Mark G op ma 17 jun 2002 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas

tering...kan het posten bijna niet bijhouden :D maar das goed...lekker veel replies...

ff voor de duidelijkheid: een middendempervervanger is toch hetzelfde als het 'stijgerpijp'idee of niet? Is toch gewoon een passende buis die je monteert waardoor je je middendemper kwijt bent?
En me kat kan ik er niet onderuit halen toch? Mijn bakkie is van 23-12-92...heb wel eens gehoord dat vanaf 1-1-93 je perse een kat onder je auto moet hebben of katvervanger...Betekent dat dat de mijne er probleemloos (dus zonder APK-gezwam) onderuit kan?
kevinb
Contacteer:

Mark G schreef:Na het horen van de Devil buis vanonder Kevin zijn GTT weet ik wel genoeg...
Vergeet niet dat heel de straat weet om welk uur je bent thuis gekomen de vorige nacht.....
Ook diegene die het misschien niet mogen weten hé!
Haas

Ray (Zonnebril) schreef: ik heb geen ander spruitstuk maar die kan je wel kopen, die kosten +/- 450 euro. enne... als je naar automania gaat kan je mijne horen lopen en de beruchte NOE-ER horen (insiders weten wat dat is 8) )
Ben dus duidelijk geen insider..heb er wel een van gehoord, maaruh...soort van de klepel horen hangen maar niet weten waar de bel slaat ofzo :lol: :lol:

Spijtige mededeling: ik kom niet naar automania...errug kut, maar dan zit ik op Impulz Outdoor...Zouden eerst naar Dancevalley gaan (3e keer) maar komop: 74 pleuro...HAJUE!!!is dus IO geworden maar had niet helemaal aan gedacht dat ik dan niet naar automania kon....MATIG van mezelf ...erg MATIG :-*
Haas

kevinb schreef:
Mark G schreef:Na het horen van de Devil buis vanonder Kevin zijn GTT weet ik wel genoeg...
Vergeet niet dat heel de straat weet om welk uur je bent thuis gekomen de vorige nacht.....
Mijn leuke buurmeisje mogen alles weten hoor :P:P:P:P
Anonymous

F 16Valve schreef:Let wel op PECO heeft geen importeur meer in Nederland dus moet je bij een bedrijf zijn die ze op voorraad heeft, improve dus niet

Mzzls 8)
Grappig dat ik hem op Speed en Design toch nog sprak dan over een levering die hij net gedaan had bij een minibedrijf waar wij mee op de stand stonden :p
Mark G
Contacteer:

kevinb schreef:
Kan die middendemper er gemakkelijk uit dan...?
Anders mag die van mij ook met pensioen..
(wat zegt de keuring?)
-Ray-
Contacteer:

haaz schreef:t@ring...kan het posten bijna niet bijhouden :D maar das goed...lekker veel replies...

ff voor de duidelijkheid: een middendempervervanger is toch hetzelfde als het 'stijgerpijp'idee of niet? Is toch gewoon een passende buis die je monteert waardoor je je middendemper kwijt bent?
En me kat kan ik er niet onderuit halen toch? Mijn bakkie is van 23-12-92...heb wel eens gehoord dat vanaf 1-1-93 je perse een kat onder je auto moet hebben of katvervanger...Betekent dat dat de mijne er probleemloos (dus zonder APK-gezwam) onderuit kan?
haha ik moet ook hard meelezen!! ;)

tussendempervervanger is een demperloze pijp, ik heb er 1 van een 1.2 van de kwikshit, en dat katverhaal weet ik niet psies, gewoon eronder uithalen en als je voor de apk moet terug zetten, kom je nooit in de problemen wat betreft Co-waarde. :)
Haas

Matthijs schreef:
Grappig dat ik hem op Speed en Design toch nog sprak dan over een levering die hij net gedaan had bij een minibedrijf waar wij mee op de stand stonden :p
Dus ?!?!?
-Ray-
Contacteer:

haaz schreef:
Ray (Zonnebril) schreef: ik heb geen ander spruitstuk maar die kan je wel kopen, die kosten +/- 450 euro. enne... als je naar automania gaat kan je mijne horen lopen en de beruchte NOE-ER horen (insiders weten wat dat is 8) )
Ben dus duidelijk geen insider..heb er wel een van gehoord, maaruh...soort van de klepel horen hangen maar niet weten waar de bel slaat ofzo :lol: :lol:

Spijtige mededeling: ik kom niet naar automania...errug k#t, maar dan zit ik op Impulz Outdoor...Zouden eerst naar Dancevalley gaan (3e keer) maar komop: 74 pleuro...HAJUE!!!is dus IO geworden maar had niet helemaal aan gedacht dat ik dan niet naar automania kon....MATIG van mezelf ...erg MATIG :-*
idd een beetje jammer, er is daar savonds ook een dance-party!! 8)
Haas

Ray (Zonnebril) schreef:
haha ik moet ook hard meelezen!! ;)

tussendempervervanger is een demperloze pijp, ik heb er 1 van een 1.2 van de kwikshit, en dat katverhaal weet ik niet psies, gewoon eronder uithalen en als je voor de apk moet terug zetten, kom je nooit in de problemen wat betreft Co-waarde. :)
Ik heeft ook een 1.2 pijp...lol man!! Wat betreft kat eronderuit halen...is da evenveel werk als die 1.2 pijp ertussen zetten? dan issie namelijk zo weg...moet ik alleen wel een vervangstuk kopen...wat heb jij ertussen zitten??Katvervanger of....??? Nee toch, want anders zou jij de jouwe niet met de APK terug hoeven zetten...En als je er wel een hebt, wat kost zo'n kwakvervanger?
Plaats reactie