Banden test

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Merijn.V
Contacteer:

Confusedsb schreef:Ik weet niet welke idioten :lol: deze test hebben uitgevoert, maar naar mijn mening klopt er iets niet.
Het klopt misschien wel ongeveer ,maar michelin op 6 hahahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
Echt wel goede banden, en Goodyear ook. dat klopt ook wel een beetje hier.
Ik ben benieuwd als ze een ECHTE GOEDE test uitvoeren wat eruit komt. Want dit is nattevingerwerk :lol: :lol:

Gr
Serge
Slechte banden, objectief gezien, bestaan niet echt meer. Subjectief natuurlijk wel.

Daarnaast kun je niet zeggen dat Michelin DE band is, hangt van het type af wat ze testen en wat ze belangrijk vinden in de test.

In deze test is de slechtste band nog steeds kwalitatief zeer hoogwaardig.

Ik ga er altijd een beetje van uit dat mensen onder Nederlandse weersomstandigheden sportief willen kunnen rijden en dan kom je in mijn ervaring eerder bij de genoemde bridgestones, ventura's, toyo's of dunlops terecht, maar zoals gezegd. Zoveel mensen zoveel meningen.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Confusedsb schreef:Ik weet niet welke idioten :lol: deze test hebben uitgevoert, maar naar mijn mening klopt er iets niet.
Het klopt misschien wel ongeveer ,maar michelin op 6 hahahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
Echt wel goede banden, en Goodyear ook. dat klopt ook wel een beetje hier.
Ik ben benieuwd als ze een ECHTE GOEDE test uitvoeren wat eruit komt. Want dit is nattevingerwerk :lol: :lol:

Gr
Serge
het is maar net waar je zelf naar kijkt als je kijkt naar slijtage dan slijt de michelin meestal het minst maar daar hebben ze niet op getest. qua wegligging enz. is de toyo het beste.
GTTprutser

Hallo ik vroeg me af of ik nog de enigste ben die nog
op 195/55/R13 Dunlop SP Sport 2000 rijdt.
Maar spoort(letterlijk :p ) een auto nog wel op
15/16inch velgen?
Je zal toch altijd minder confort hebben.
En groter onbalans.(Trillen stuur.)

Vr Gr
Andries H.
Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
Abel
Über-Spammer

voutje
Laatst gewijzigd door Abel op vr 12 jul 2002 22:48, 4 keer totaal gewijzigd.
Abel
Über-Spammer

Ik heb michelin energy's Pruts banden.. piepen als een gek als ik niet eens snel door een bocht ga.. echt vreemd.. en hij spoort toch echt wel goed.. Maar slijten doen ze niet en echt last van aquaplaining heb ik ok niet.. Maar ik koop volgende keer echt wel andere betere banden.. Ik heb niet zo'n snelle kar gelukkig..
Plaats reactie