mensen uit limburg
-
- Contacteer:
Met 6 man ??? Nog beter... 

Hey Patrick. Ik heb de band nu bij mij op de auto gelegd. Sorry. heb wel 2 x 195/50/15 hier liggen als je nodig banden moet hebben voor APK. zitten nog 6 mm fulda rubber opPatrick L. schreef:
Hi Michel, ik heb spanners neem ik wel mee. heb jij die band nog 45-15? Kun je die meenemen?
groetjes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Is niet echt dringend, mischien wel interesse in die Fulda`s. Spreek je straks welMichel S. schreef:Hey Patrick. Ik heb de band nu bij mij op de auto gelegd. Sorry. heb wel 2 x 195/50/15 hier liggen als je nodig banden moet hebben voor APK. zitten nog 6 mm fulda rubber opPatrick L. schreef:
Hi Michel, ik heb spanners neem ik wel mee. heb jij die band nog 45-15? Kun je die meenemen?
groetjes

-
- Contacteer:
Zo... Ik ben weer thuis...
Vandaag was de eerste T.N.L. (=Thursday Night Limburg)... Het was heel gezellig, waren met 9 auto's en een stuk of 13 man... Dus wel drukjes...
Wat mij betreft snel weer... !!!!!!!

Vandaag was de eerste T.N.L. (=Thursday Night Limburg)... Het was heel gezellig, waren met 9 auto's en een stuk of 13 man... Dus wel drukjes...
Wat mij betreft snel weer... !!!!!!!

Zekers! Was lache vanavond. Voor herhaling vatbaar. En michel je 21 is veeet *kwijl*.
Grr morgen nieuw olie in de bak doen, met schakelen zegt ie pieiep pieieip
niet echt zoals het hoort. Tot ziens maar weer he slaap ze, mzzl, Riel.
Grr morgen nieuw olie in de bak doen, met schakelen zegt ie pieiep pieieip

ik vondt het zeer geslaagd. Echt wel gelachen.
Maar volgende keer gaan we illegaal racen. In de macdriva moet het passen
Maar ik heb het echt naar mijn zin gehad. Snel weer.
Maar volgende keer gaan we illegaal racen. In de macdriva moet het passen

Maar ik heb het echt naar mijn zin gehad. Snel weer.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
Gisteravond was idd een geslaagde avond. Er waren zelfs meer auto`s als verwacht! Als laatste arriveerde Michel met de 21T, die hoorden we van verre al aan komen "rijden", die dumpvalve klonk echt vet
. Het was errug gezzellig, dus tot de volgende keer 

Jullie horen mij wel aankomen.marco schreef:ja ja mensen ook ik vondt het echt super gezelie![]()
zekers voor herhaling vatbaar,enne michel nogmaal thx voor de claxhorn,vandaag ff monteren,enne ik zou zeggen tot een volgende thirsday night meeting![]()
![]()
greetz marco
vroeeeeeem, pieeeeeeeeeeeep(bocht), vroeeeeeeeeeeem. pthssssssssssssssssssssssssssssssssssssss(dumpie)
hahahaha
Gisteren weer effe met 1.1 bar gereden. YUM YUM.
boven de 0,6(waar die dus op stond) wordt die pas echt agresief qua trekken.
en ik kwam als voorlaatste aan,maar dat is niet belangrijk he pat
,
wie weet snel weer
geil geil geil geil,...........................llllllllllllllllllllikken likken likken,...................kut..............neuken bbbbbbbbbbbbbeeeeeeeffen beffen beffen .
by giles de la tourettes hahaha.

wie weet snel weer
by giles de la tourettes hahaha.
-
Mensen die de ziekte van Gilles de la Tourette hebben, krijgen hier geen user-icoon
Ik zit op me werk, internet is hier zo langzaam als dikke stront

Ik zit op me werk, internet is hier zo langzaam als dikke stront

-
- Contacteer:
patrick b schreef:nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneuken,pijpen likken kutkutkutkutkut........weer
Whahahahahahaha... hahahahahaha.. hahahahahaaa...
Gaan we weerrrrrrrrrrrrrr...............

-
- Contacteer:
Uhm... Wanneer is de volgende Limburgse meeting eigenlijk ??????????? 

yo limburgers waarom komen jullie allemaal eens nie naar roosendaal vrijdag 14 juni komen wij (belgen) ook naar daar en de next time komen we naar limburg
-
- Contacteer:
Aanstaande vrijdag ben ik naar alle waarschijnlijkheid te vinden in Roosendaal... Ik wil daar ook wel eens kijken.....

-
- Contacteer:
Whahahaha... Marco ??? Ik moet je wel gelijk geven... Ben er graag bij, maar niet iedere bijeenkomst.. Wel veel, maar nie allemaal... 

-
Deze week werk ik de avonddienst, kan ik helaas niet "meeten"
.

Sta ik daar straks helemaal alleen.
Komop people. We moeten meeten. Heb nu het ding 30 mm verlaagd en de druk op 1.3 bar. Gaat als een speer nu. En ziet een stuk wreder uit.
Dus laat je niet kennen en spreek een dag af
. Zolang het maar niet de woensdag is.
mzzl
Komop people. We moeten meeten. Heb nu het ding 30 mm verlaagd en de druk op 1.3 bar. Gaat als een speer nu. En ziet een stuk wreder uit.
Dus laat je niet kennen en spreek een dag af

mzzl
he limburger kom met je 21T naar roosendaal (of durf je nie )hahahahahahaahahMichel S. schreef:Sta ik daar straks helemaal alleen.
Dus laat je niet kennen en spreek een dag af. Zolang het maar niet de woensdag is.
mzzl

kevin je hebt mailkevinb schreef:ik kom af!!
gille laat je nog iets weten om welk uur en of we ergens kunnen afspreken, het is maar dat ik geen 3 uur loop te zoeken waar het is héé!
-
- Contacteer:
Uhm... Ikke misschien ook aanwezig !!! 

-
ik zou wel willen, maar ik zit deze week elke avond opgesloten op kantoor 

-
- Contacteer:
Hmmmz... Tot nog toe nie veel animo voor deze week...