Racelicentie.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
clio_rally
Contacteer:

Ik vind het eurocircuit echt helemaal te gek. Die ene lange bocht op het gravel is echt helemaal top, met zo'n rotvaart langzaam dwars gaan, en dan rechttrekken op het asfalt, voluit planken, opschakelen naar drie op het lange stuk, voluit aankomen bij de chicane bij de start, daar pas heel laat in de ankers en naar de twee, dwarsgooien in de tweede bocht van de chicane en op naar de volgende bocht, hoog in de twee, binnenkantje pakken en gassen, volgende bocht ga je weer net van de drie naar de twee gas bijgeven met rechts en het gravel op, zit er een haakse op gravel aan te komen, je gaat in de ankers voor de bocht, wagens slingert, laat maar komen in de bocht, er doorheen trekken in de twee (of een) en weer vaart maken op het gravel, dat echt alle kanten je lak er af krabt, kom je met gladde, vieze banden het asfalt op en blijven planken, want je glijdt naar buiten, richting de lange gravel bocht....rondje eurocircuit... >-) >-)

Sorry, dit was echt een dom stukje, maar als je begint moet je hem afmaken...
:p
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Mark
Contacteer:

ja is een mooi circuit, wie stonden altijd EK's in die eerste bocht aan het einde van het rechte stuk op een prive tribune :) met een hoop genodigden echt heel relaxed maar da doen ze nu nie meer is wel jammer :(

Maar in die bocht vlogen er ook het meeste af :)

Maar is een gaaf circuit ja echt wel

Greetz
Renault Clio 2.0 16v Reanult Sport
Rudo

Hé, is dit Ray zijn toekomstige auto???!!! (kleur :wink: )

Ray de Sushi-king :wink: :lol:

[img]http://www.xs4all.nl/%7Ekorfage/fotoser ... ium_20.jpg[/img]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

nice man. 8)
RickGT TURBO
Contacteer:

Tijn schreef:bij 333events kan je de rallylicentie-cursus dus voor 400 euro doen .....

ik weet dat ik hier geen reclame mag maken, maar de groepen zijn bij prodrive dus echt behoorlijk groot, wat de hoeveelheid begeleiding nogal nadelig beinvloed.
Tijn is het zo dat zo een licentie verjaard na een tijdje? Zeg maar zoals bij vliegtuig brevetten? Dat je zo veel uur rij tijd moet hebben etc etc. Dat je anders je licentie verliest?
clio_rally
Contacteer:

Nee, volgens mij niet. Je doet eenmalig alle examens en je kunt dan je licentie aanvragen. Je moet wel elke jaar weer een nieuwe kopen, da's jammer. Betekent dat je ieder jaar opnieuw moet aanvragen. Doe je dat niet, maakt het niet uit, kun je hem drie jaar later weer aanvragen...

Gijs
Bezemer Rally Team

Steven
Car: M536

Tijn schreef:bij 333events kan je de rallylicentie-cursus dus voor 400 euro doen .....

ik weet dat ik hier geen reclame mag maken, maar de groepen zijn bij prodrive dus echt behoorlijk groot, wat de hoeveelheid begeleiding nogal nadelig beinvloed.
Krijgen we daar als RTC geen korting? ;)

Ik ga sowieso een x zo'n dagje crossen doen, kep nog een 'slipcursus' tegoed van me ouders :)
Tijn
Contacteer:

Je licentie verjaart niet echt, als je hem blijft verlengen dan blijft hij gewoon geldig..... verlengen moet je dus wel jaarlijks even een medische keuring voor doen en een eurotje of wat voor neertellen, maar verder niets.

Steven, als je als groep inschrijft met een mannetje of wat kan ik wel wat doen met de prijs misschien, maar verwacht geen wonderen.

Gijs, (clio_rally) was de cursus van maaskant niet 5 halve dagen praktijk en 5 halve dagen theorie ?
there is no spoon.
Robert dB.

Tijn schreef:volgens mij heb ik die zilveren hier wel eens in de garage gehad....
Grappig ja....geloof zelfs dat ik hem op de foto heb staan :)
clio_rally
Contacteer:

Tijn schreef:Je licentie verjaart niet echt, als je hem blijft verlengen dan blijft hij gewoon geldig..... verlengen moet je dus wel jaarlijks even een medische keuring voor doen en een eurotje of wat voor neertellen, maar verder niets.

Steven, als je als groep inschrijft met een mannetje of wat kan ik wel wat doen met de prijs misschien, maar verwacht geen wonderen.

Gijs, (clio_rally) was de cursus van maaskant niet 5 halve dagen praktijk en 5 halve dagen theorie ?
Nee, het zijn vijf zondagen praktijk (gewoon 9-5, zoiets) en drie woensdag avonden theorie...

Gijs
Bezemer Rally Team

Plaats reactie