Sorry, dit was echt een dom stukje, maar als je begint moet je hem afmaken...

Gijs
Tijn is het zo dat zo een licentie verjaard na een tijdje? Zeg maar zoals bij vliegtuig brevetten? Dat je zo veel uur rij tijd moet hebben etc etc. Dat je anders je licentie verliest?Tijn schreef:bij 333events kan je de rallylicentie-cursus dus voor 400 euro doen .....
ik weet dat ik hier geen reclame mag maken, maar de groepen zijn bij prodrive dus echt behoorlijk groot, wat de hoeveelheid begeleiding nogal nadelig beinvloed.
Krijgen we daar als RTC geen korting?Tijn schreef:bij 333events kan je de rallylicentie-cursus dus voor 400 euro doen .....
ik weet dat ik hier geen reclame mag maken, maar de groepen zijn bij prodrive dus echt behoorlijk groot, wat de hoeveelheid begeleiding nogal nadelig beinvloed.
Grappig ja....geloof zelfs dat ik hem op de foto heb staanTijn schreef:volgens mij heb ik die zilveren hier wel eens in de garage gehad....
Nee, het zijn vijf zondagen praktijk (gewoon 9-5, zoiets) en drie woensdag avonden theorie...Tijn schreef:Je licentie verjaart niet echt, als je hem blijft verlengen dan blijft hij gewoon geldig..... verlengen moet je dus wel jaarlijks even een medische keuring voor doen en een eurotje of wat voor neertellen, maar verder niets.
Steven, als je als groep inschrijft met een mannetje of wat kan ik wel wat doen met de prijs misschien, maar verwacht geen wonderen.
Gijs, (clio_rally) was de cursus van maaskant niet 5 halve dagen praktijk en 5 halve dagen theorie ?