Rolkooi DEVIL
dikte van de buis weet ik niet dat moet ik hem even vragen. alles wordt gelast op hes chassis niet met hoekstukken maar de buis op buis constructie. de buis staat standaard in de menium en die kan ook in de kleur van de auto worden geleverd.
-
- Contacteer:
Dikte van de buis moet minstens 40mm zijn voor de Fia, lijkt me zelf ook minimaal. Verder inderdaad goed letten op de verstevigingsplaat op de plekker waar hij op de bodemplaat gelast wordt, zeer belangrijk. Het moeilijkste blijft het mooi langs de stijlen buigen van de kooi, en dit moet je dan ook goed checken, want hier wordt door snel werken geld bespaard (niet in dit geval, ik bedoel 't algemeen) en dan loopt je kooi niet netjes langs je carrosserie. Verder lijkt me dat je ook je bekleding eruit moet halen, hij kan moeilijk door het tapijt heen lassen. Oh, en plak verder alles af. Anders krijg je overal laspitten op, helemaal je ramen, die kunnen echt grondig naar de t***** gaan. Eerst een mooi ontwerpje maken, dan klussen, ben je de man. Oh, tipje, waarschijnlijk last hij er achter een kruis in of alleen een diagonaal. Zet hier ook nog heel laag een horizontaal in. dan kan je daar eventueel later je vierpuntsgordels omheen hangen, da's echt ideaal...
Gijs
Gijs
-
- Über-Spammer
bij deze wil ik je alvast bedanken voor de goeie tips.
-
- Contacteer:
Ja, en mijn laatste, zeikerige tip, neem er eentje bij een door de knaf erkend lasbedrijf. Kijk, natuurlijk heb je die Fia goedkeuring niet nodig. Je weet alleen wel dat de kooi 100% in orde is, geen gezeur achteraf, want dat ding zit vastgelast. En ja, die gasten hebben niet voor niks die goedkeuring, ze leveren gewoon goed werk, zo simpel is het in mijn optiek...
Gijs
Gijs
-
- Contacteer:
Haha, ik zie het net pas, ace in minder dan twee-en-een-halve maand, ik heb er wel een hoop onzin voor moeten spuien :-*
Gijs
Gijs

-
- Über-Spammer
Voorlopig toch ook wel zeer nuttige info hoor 

-
een rolkooi in een 5deurs 5je? 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Contacteer:
Ok, het nummer van Biesheuvel is 0183-403400. Hele aardige lui, je moet er eigenlijk een keertje langsgaan, maar ja, eindje rijden voor jou. Vertel er even bij de dat je via het het bezemer rally team komt. Als je zegt dat we de nieuwe ClioRs rijden weet hij genoeg, succes...
Gijs
PS: Waar wil je die kooi inzetten?
Gijs
PS: Waar wil je die kooi inzetten?
-
- Über-Spammer
Laat me raden..
Clio rs ??
Clio rs ??

-
- Über-Spammer
nee omdat je naam met rs eindigtmartin rs schreef:ja idd een clio rs ja meestal he als er een 2.0 16v inhangt

Zo ff deze maar weer omhoog 
Volgende week gaat mijn auto weer pleite en als hij dan weer terug komt zit mijn kooi er in
:):)
Maar ik heb vanavond even het dashboard eruit gehaald maar daar zit helemaal geen ruimte achter om daar een buis achterlangs te halen. De kachel zit onderandere weer lekker in de weg. Weet iemand daar een oplossing voor???? Anders heb ik weer een lekkere uitdaging
:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Volgende week gaat mijn auto weer pleite en als hij dan weer terug komt zit mijn kooi er in

Maar ik heb vanavond even het dashboard eruit gehaald maar daar zit helemaal geen ruimte achter om daar een buis achterlangs te halen. De kachel zit onderandere weer lekker in de weg. Weet iemand daar een oplossing voor???? Anders heb ik weer een lekkere uitdaging

oja, de importeru van devil belde me terug deze week, de devil kooi voor een GTT is niet meer leverbaar, wordt niet meer gemaakt
weet iemand toevallig een 2e handse van devil tekoop ???

-
- Über-Spammer
Nee helaas niet en als ik hem wist dat wist ik wel waar hij in ging 

-
- Über-Spammer
ff zonder dollen 
er zijn zoveel mensen opzoek naar een DEVIL ROLKOOI dat is echt niet normaal..
En als iemand die geen rolkooi wil / heeft.. een devil rolkooi ergens ziet.
Dan kunnen ze dat natuurlijk hier ff posten..
of bel... hahaha
emailen kan ook.

er zijn zoveel mensen opzoek naar een DEVIL ROLKOOI dat is echt niet normaal..
En als iemand die geen rolkooi wil / heeft.. een devil rolkooi ergens ziet.
Dan kunnen ze dat natuurlijk hier ff posten..

of bel... hahaha

emailen kan ook.

-
- Contacteer:
Maik zet je msn effe aan!!!!! Ik heb nieuws. 

Job-turbo schreef:Zo ff deze maar weer omhoog
Volgende week gaat mijn auto weer pleite en als hij dan weer terug komt zit mijn kooi er in:):)
Maar ik heb vanavond even het dashboard eruit gehaald maar daar zit helemaal geen ruimte achter om daar een buis achterlangs te halen. De kachel zit onderandere weer lekker in de weg. Weet iemand daar een oplossing voor???? Anders heb ik weer een lekkere uitdaging:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Heeft iemand hier een idee van??? of plaatjes hiervan??
Ik hoor het graag

-
- Über-Spammer
He gozar, je kachel moet eruit..
zo ver ik weet..
Er is hier op de site al eens over gesproken en toen heb ik gelezen dat die kachel in de weg zit..
vraag ff aan die rally gasten..
gr maik.
zo ver ik weet..
Er is hier op de site al eens over gesproken en toen heb ik gelezen dat die kachel in de weg zit..
gr maik.
-
- Contacteer:
Geen idee hoe het bij een gtt zit, bij de Clio moesten de luchtkanalen aan gort, net als de zekeringskast...
Gijs
PS: Wat is er zo mooi aan een devil-kooi dat iedereen perse die wil? Er zijn vele andere merken...
Gijs
PS: Wat is er zo mooi aan een devil-kooi dat iedereen perse die wil? Er zijn vele andere merken...
Had ik ook al een beetje bedacht.Maik (WOOFER) schreef:He gozar, je kachel moet eruit..
zo ver ik weet..
gr maik.

Maar zonder kachel is het s'winters lekker koud en kom je volgens mij ook niet door de APK.
Dat is natuurlijk ook niet fijn.