Rolkooi DEVIL

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
martin rs

dikte van de buis weet ik niet dat moet ik hem even vragen. alles wordt gelast op hes chassis niet met hoekstukken maar de buis op buis constructie. de buis staat standaard in de menium en die kan ook in de kleur van de auto worden geleverd.
clio_rally
Contacteer:

Dikte van de buis moet minstens 40mm zijn voor de Fia, lijkt me zelf ook minimaal. Verder inderdaad goed letten op de verstevigingsplaat op de plekker waar hij op de bodemplaat gelast wordt, zeer belangrijk. Het moeilijkste blijft het mooi langs de stijlen buigen van de kooi, en dit moet je dan ook goed checken, want hier wordt door snel werken geld bespaard (niet in dit geval, ik bedoel 't algemeen) en dan loopt je kooi niet netjes langs je carrosserie. Verder lijkt me dat je ook je bekleding eruit moet halen, hij kan moeilijk door het tapijt heen lassen. Oh, en plak verder alles af. Anders krijg je overal laspitten op, helemaal je ramen, die kunnen echt grondig naar de t***** gaan. Eerst een mooi ontwerpje maken, dan klussen, ben je de man. Oh, tipje, waarschijnlijk last hij er achter een kruis in of alleen een diagonaal. Zet hier ook nog heel laag een horizontaal in. dan kan je daar eventueel later je vierpuntsgordels omheen hangen, da's echt ideaal...

Gijs
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

bij deze wil ik je alvast bedanken voor de goeie tips.
clio_rally
Contacteer:

Ja, en mijn laatste, zeikerige tip, neem er eentje bij een door de knaf erkend lasbedrijf. Kijk, natuurlijk heb je die Fia goedkeuring niet nodig. Je weet alleen wel dat de kooi 100% in orde is, geen gezeur achteraf, want dat ding zit vastgelast. En ja, die gasten hebben niet voor niks die goedkeuring, ze leveren gewoon goed werk, zo simpel is het in mijn optiek...

Gijs
clio_rally
Contacteer:

Haha, ik zie het net pas, ace in minder dan twee-en-een-halve maand, ik heb er wel een hoop onzin voor moeten spuien :-*

Gijs 8)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Voorlopig toch ook wel zeer nuttige info hoor :)
martin rs

he gijs had jij toevallig ook een telefoonnummer van biesheuvel waar jij je kooi vandaan hebt. ik moet ook een fia gekeurde hebben want dat rally idee wordt steeds gekker bij mij :)
Dirk (CRX)

een rolkooi in een 5deurs 5je? :D
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
clio_rally
Contacteer:

Ok, het nummer van Biesheuvel is 0183-403400. Hele aardige lui, je moet er eigenlijk een keertje langsgaan, maar ja, eindje rijden voor jou. Vertel er even bij de dat je via het het bezemer rally team komt. Als je zegt dat we de nieuwe ClioRs rijden weet hij genoeg, succes...

Gijs

PS: Waar wil je die kooi inzetten?
martin rs

he gijs bedankt strax ff bellen wil je ff bij je eigen topic kijken het nieuwe clio rally team voor mijn vraag????? kooi komt in clio
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Laat me raden..

Clio rs ?? :)
martin rs

ja idd een clio rs ja meestal he als er een 2.0 16v inhangt :D
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

martin rs schreef:ja idd een clio rs ja meestal he als er een 2.0 16v inhangt :D
nee omdat je naam met rs eindigt :)
martin rs

haha ja alleen jammer dat ik die niet had toen ik die naam aanmaakte haha het was het enig wat ik kon verzinnen renault sport haha
Job-turbo
Contacteer:

Zo ff deze maar weer omhoog :)

Volgende week gaat mijn auto weer pleite en als hij dan weer terug komt zit mijn kooi er in :):):)

Maar ik heb vanavond even het dashboard eruit gehaald maar daar zit helemaal geen ruimte achter om daar een buis achterlangs te halen. De kachel zit onderandere weer lekker in de weg. Weet iemand daar een oplossing voor???? Anders heb ik weer een lekkere uitdaging :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Anonymous

oja, de importeru van devil belde me terug deze week, de devil kooi voor een GTT is niet meer leverbaar, wordt niet meer gemaakt :( weet iemand toevallig een 2e handse van devil tekoop ???
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Nee helaas niet en als ik hem wist dat wist ik wel waar hij in ging 8)
Anonymous

Heel goed gezien, bij mij in de GTT :D
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ff zonder dollen :)

er zijn zoveel mensen opzoek naar een DEVIL ROLKOOI dat is echt niet normaal..

En als iemand die geen rolkooi wil / heeft.. een devil rolkooi ergens ziet.

Dan kunnen ze dat natuurlijk hier ff posten.. :)
of bel... hahaha :lol:
emailen kan ook. ;)
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Maik zet je msn effe aan!!!!! Ik heb nieuws. :D
Anonymous

He ik was eerst met de vraag he !! Maik achteraan aansluiten :)
Job-turbo
Contacteer:

Job-turbo schreef:Zo ff deze maar weer omhoog :)

Volgende week gaat mijn auto weer pleite en als hij dan weer terug komt zit mijn kooi er in :):):)

Maar ik heb vanavond even het dashboard eruit gehaald maar daar zit helemaal geen ruimte achter om daar een buis achterlangs te halen. De kachel zit onderandere weer lekker in de weg. Weet iemand daar een oplossing voor???? Anders heb ik weer een lekkere uitdaging :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Heeft iemand hier een idee van??? of plaatjes hiervan??

Ik hoor het graag :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

He gozar, je kachel moet eruit..
zo ver ik weet..

Er is hier op de site al eens over gesproken en toen heb ik gelezen dat die kachel in de weg zit..

vraag ff aan die rally gasten..
gr maik.
clio_rally
Contacteer:

Geen idee hoe het bij een gtt zit, bij de Clio moesten de luchtkanalen aan gort, net als de zekeringskast...

Gijs

PS: Wat is er zo mooi aan een devil-kooi dat iedereen perse die wil? Er zijn vele andere merken...
Job-turbo
Contacteer:

Maik (WOOFER) schreef:He gozar, je kachel moet eruit..
zo ver ik weet..

Er is hier op de site al eens over gesproken en toen heb ik gelezen dat die kachel in de weg zit..

vraag ff aan die rally gasten..
gr maik.
Had ik ook al een beetje bedacht. :(

Maar zonder kachel is het s'winters lekker koud en kom je volgens mij ook niet door de APK.

Dat is natuurlijk ook niet fijn.
Plaats reactie