Gunther, van Beveren ??
Das dicht bij ons ...
Xero is back in busines
Oei, toch geen concurrentie, hoop ik ..maurice (blitz) schreef:zoals je ziet heb ik weer een bedrijfje bij he bruno
in lokeren om precies te zijn dus ik kom al dicht bij jouw in de buurt![]()

Bruno
Nee hoor, ik zal het zelf met vreugde ophalen. Maar natuurlijk bedankt voor het aanbod. Wie weet , als alles vroeg binnenkomt dan kom je mij daar zaterdag wel tegen....RickGT TURBO schreef:Tijn; als we zaterdag wat moeten mee nemen terug voor je dan moet je het maar even zeggen.
(ik ben zaterdag bij Maurice)
there is no spoon.
wij zullen geen problemen hebben daar zen ik zeker vanbruno (ataf) schreef:Oei, toch geen concurrentie, hoop ik ..maurice (blitz) schreef:zoals je ziet heb ik weer een bedrijfje bij he bruno
in lokeren om precies te zijn dus ik kom al dicht bij jouw in de buurt![]()
![]()
![]()
(ah ja , dat was ik vergeten, concurrentie staat niet in onze woordenboek
)
Bruno

ik zal vanmiddag eens naar england bellen, ik krijg geen gehoor op het moment. maybe verlof daar dat kan ook nog 

RGM ?maurice (blitz) schreef:ik zal vanmiddag eens naar england bellen, ik krijg geen gehoor op het moment. maybe verlof daar dat kan ook nog
there is no spoon.
beste vriend xero,kun je me een vdo turbodrukmeter leveren binnen deze week wel eentje met een nippel ok. thanks en groetjes
Amai Gilles...ge laat er ook geen gras over groeien he
maar je hebt gelijk ivm de zelfstandigen hier hoor (andere topic) ge moogt precies blij zijn dat ge bij sommigen moogt kopen!! :-*

Hoge bomen vangen...geen konijnen
hopelijk moet ik weer geen 2 maand wachten dan hé.Gunther schreef:Amai Gilles...ge laat er ook geen gras over groeien he![]()
![]()
maar je hebt gelijk ivm de zelfstandigen hier hoor (andere topic) ge moogt precies blij zijn dat ge bij sommigen moogt kopen!! :-*

net is de fax verzonden voor bestelling
64.95 incl btw en druk van 0.0 tot 2.0 bar
vrijdag binnen (zegt de leverancier, en die is 99% van de tijd stipt zenne)
64.95 incl btw en druk van 0.0 tot 2.0 bar

vrijdag binnen (zegt de leverancier, en die is 99% van de tijd stipt zenne)