Blijkt dat een membraantje voor de verrijking lek is, zodat de benzine door het membraan en het slangetje een weg naar buiten weet te vinden.
Maar waar het slangetje nu voor is ? Gewoon om de buitenluchtdruk aan 1 kant van het membraan te laten staan ? En nu maar hopen dat het membraan los te krijgen is bij Mr Renault en ik niet een hele pakkingset a 80 l'euro moet kopen.
Maar waar het slangetje nu voor is ? Gewoon om de buitenluchtdruk aan 1 kant van het membraan te laten staan ? En nu maar hopen dat het membraan los te krijgen is bij Mr Renault en ik niet een hele pakkingset a 80 l'euro moet kopen.
slangetje ????????? zegt me nie direkt veel en heb pas een GTT carbu uit elkaar gehaald en vernieuwd van sproeiers en pakkingenArjen schreef:Blijkt dat een membraantje voor de verrijking lek is, zodat de benzine door het membraan en het slangetje een weg naar buiten weet te vinden.
Aan de linkerkant (vanaf de bestuurdersstoel gezien) van de carb zitten 2 driehoekige dekseltje vlak naast elkaar. Ze zitten naast de vlotterkamer. Aan 1 van deze "driehoekjes" zit een nippel waarvandaan een lange slang loopt, die ergens gewoon boven het wegdek uitkomt.
das ne overloop dacht ik ben nie zeker man maar denk dat da een overloop is
das ne overloop heb hier bevesteging van 100%
want aan die GTT carbu zat er geen slangetje aan daarom wist ik ff nie wat je bedoelde maar als je zo veel benzine kwijtraakt is er ergens een probleem met je membraam zegt die man hier bij mij (die rijd en prepareert GTT voor de rally)
tja moet je ff uitzoeken ze kunnen alletwee lek zijn maar ik vermoed die jij bedoeltArjen schreef:Welk membraan ? Degene die ik bedoel of eentje van de acceleratiepomp bijvoorbeeld (zit rechts van het vlotterhuis en is vierkant).
Ik lijk wel hulpbehoevend is het nie ?
Het membraan aan de rechterkant is volgens mij nog goed, dus dan houdt ik het op de linkermembraan. Daar zit een klein gaatke in. Morgen maar ff naar Mr Renault om er 1 te bestellen.
Bedankt maar weer !
ps: mooie oranje shirts hebben jullie Rode Duivels, of ligt dat aan mijn TV ?
Het membraan aan de rechterkant is volgens mij nog goed, dus dan houdt ik het op de linkermembraan. Daar zit een klein gaatke in. Morgen maar ff naar Mr Renault om er 1 te bestellen.
Bedankt maar weer !
grag gedaan wij zijn er om elkaar te helpen he en die oranje kleur tja valt op he maar kleuren spelen geen rol infeite hoor tis hoe dat er gespeelt word groetjesArjen schreef:Ik lijk wel hulpbehoevend is het nie ?
Bedankt maar weer !
Ik heb bij BCCP in Gramsbergen een reparatiesetje gekocht. Zit echt alles bij ! En dat voor 38 euro. Bij renault kost het 75 euro en daar zit de helft niet bij. Ik heb zelfs de pakkingen erbij die tussen carb en spruitstuk zitten. Die zijn bij de dealert geeneens meer los te krijgen.