hoe lang duurt het eigenlijk tot ik mijn bevestiging krijg (met wachtwoord) ?
het geld is nml al op 02/05/2002 afgeschreven.
of heb ik misschien het als reclame aangezien?
Rob
Rob aka hajong schreef:hoe lang duurt het eigenlijk tot ik mijn bevestiging krijg (met wachtwoord) ?
het geld is nml al op 02/05/2002 afgeschreven.
of heb ik misschien het als reclame aangezien?
Rob
Dan zal het wel niet lang meer duren heb ook rond die tijd betaald.
Ik heb betaald op speed en heb ondertussen nog steeds niets ontvangen, of gemist, de compu heeft er een tijdje uitgelegen. misschien kunnen jullie hier iets aan doen?
dank u
Kevin.
Merijn schreef:Hehehe... Mag ik effe irritant doen?
Waar blijven de pasjes?
Ik heb het toavallig gisteren gemaild aan Tino en die zij mij dat ze per "grote" aantallen gedrukt werden om zo de kosten te drukken (niet al te letterlijk opvatten ). De volgende lading zou er waarschijnlijk tegen de tijd van automania (of daar) weer zijn
Op het forum van .nl staat dat vandaag of gisteren) de pasjes verstuurt zijn. Dit geldt echter wel voor de leden die al in konden loggen op de site (geloof ik), dus hele nieuwe leden moeten nog een tijdje wachten.
Martijn, het welkomstpakket kan aankomend weekend opgehaald worden op de RTC stand tijdens Automania.
Heb je verdere vragen MBT het welkomstpakket, bijvoorbeeld of het ook opgestuurd kan worden, vraag dat dan even in het forum op de NL site.Maak dan even een topic aan in NL Clubvragen.
En je krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Chris schreef:Martijn, het welkomstpakket kan aankomend weekend opgehaald worden op de RTC stand tijdens Automania.
Heb je verdere vragen MBT het welkomstpakket, bijvoorbeeld of het ook opgestuurd kan worden, vraag dat dan even in het forum op de NL site.Maak dan even een topic aan in NL Clubvragen.
Ik denk niet dat ik naar Automania ga. Het ww. van de NL site was erg ingewikkeld dus ik hoop dat ik die nog ergens kan vinden.
Chris schreef:Martijn, het welkomstpakket kan aankomend weekend opgehaald worden op de RTC stand tijdens Automania.
Ik denk niet dat ik naar Automania ga. Het ww. van de NL site was erg ingewikkeld dus ik hoop dat ik die nog ergens kan vinden.
Gewoon een mailtje van mij opzoeken daar staat het in.
Het is me inmiddels gelukt aan te loggen op een comp waar het ww. nog in een cookie stond. Maar ik zie nog steeds niet maar ik het wachtwoord kan aanpassen. Heb ik een nodig ?
mpsanten schreef:Het is me inmiddels gelukt aan te loggen op een comp waar het ww. nog in een cookie stond. Maar ik zie nog steeds niet maar ik het wachtwoord kan aanpassen. Heb ik een nodig ?
Zie: mijn Rtc Profiel in het menu. Mocht je dat password vergeten of kwijt raken dan kan ik je nite helpen... Ik kan je alleen je officiele password geven.