Tevens je topic verplaatst.
@ Mario(Alleycat), op alle forums heb je die akkefietjes.. Doe je niets aan, dat is het grootste nadeel aan een forum..
Precies lopen dat ding, hij zegt zelf ook van ja ze moesten weer even helpen met de startkabels, is bijna dagelijks.Riël schreef:DY heeft wel een gtt, dat maakt 'm voor mij gewoon zo, dat die rooie nooit kan winnenBlink boeit me niet, 't moet lopen
Weet ik, maar dat betekent niet dat er niks van gezegd mag worden.Chris schreef:
@ Mario(Alleycat), op alle forums heb je die akkefietjes.. Doe je niets aan, dat is het grootste nadeel aan een forum..
Hoe meer mensen hoe meer meningen des te meer gezeur..Alleycat schreef:Weet ik, maar dat betekent niet dat er niks van gezegd mag worden.Chris schreef:
Erik (Schepjes) schreef:wat doe je nou met die velgen?Marcel (mlg) schreef:als 15" past dat zou mooi zijn , ik heb nog een setje clio 16v velgen liggen. Die ga ik maar eens proberen dan .