Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Michel Meganefreak
Contacteer:

ik wil daar ff gaan snuffelen tussen de tuners en de getunde meganes.......ideetjes opdoen voor mijn achterkant daar moet naar mijn mening nog iets aan veranderen :smile:
Nick (germanstyle)

Nou ik weet dat er genoeg megane's staan daar! Alleen al van de Renault Club Magny-Cours komen er al veel megane's mee. Daar zit ook die roze megane bij die toen ook al een keer in ee topic samen met een zwarte voorbij kwam bij.

Voor de rest .. elke keer dat ik er ben geweest .... veel GTT's en AT's ... ook de Turbo's zijn vertegenwoordigt. (ach eigenlijk vind je er van elke renaulttype wel zeker 15 auto's)
Nick (germanstyle)

He michel, wat dacht jij van die nieuwe achterbumper van SK-Tuning dan? De RS-achterbumper. Die is echt heel gaaf. (heb hem in het echt gezien!)
Menno

met grote waarschijnlijkheid ook maar een kijkje gaan nemen bij de buren.
rev it like a rental
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Ik kom ook. Zeg maar waar we af kunnen spreken.
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Nick (germanstyle)

Ik heb al een plek uitgekozen. Het ligt op de grens met Duitsland en Nederland. Parkeerplaats oude douane gebouw in het pitoreske Glanerbrug (mag ik daar nu net wonen :wink: ) Ligt voor iedereen op de route. Vanaf daar is het nog 5 minuten rijden naar de meeting

Routplanning komt zeer snel. Ik zal vanavond wel ff de kaart erbij pakken en een plaatje via de routeplanner hier op de site zetten.

[ This message was edited by: Nick on 2002-04-09 09:11 ]
Visscher
Contacteer:

Stoer, zet mij dan ook maar bij de twijfelaars.
Ik moet eerst mn agenda nog even raadplagen...Maar ik denk dat het wel moet gaan lukken
Nick (germanstyle)

Ok leuk ..zal ook ff de lijst vanavond aanpassen thuis en online zetten.

Het wordt al een aardige bult mensen. Wordt echt gaaf als we met heel veel nederlandse nummerborden de meeting oprijden!! Moet je ze dan allemaal eens zien kijken :grin:
Plaats reactie