Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Chrisv

Ik hoop dat die rode over een maand of 2 nog te koop is, maar dat zal wel niet...
jeroen.k

Haha Nick maakt niet uit hoor van het wegkopen van die GTT, was ook maar een grapje :grin: (met hoofdletter D). Vindt het wel cool dat je zoveel GTT's heb. Kun je toch lekker hobbyen! Alleen jammer dat het financieel niet helemaal mee zit! Maja, hopen dat de mensen die andere GTT's willen kopen ipv die van Pat en Marco!
Patrick

Nick :wink:
Anonymous

Ha die Riel ,ja ik ben de nick die jij bedoeldt.
Jij heb geloof ik ook niet alle geluk van de wereld met je gt turbo ik hoop nou hij weer bijna rijd dat ie het een tijdje volhoud .
Wat betreft die foto's die zijn toch van jou ,en het zijn mooie dus ga je gang.
Die maat van mij die toen jou renault 5 l gekocht heeft heeft er precies nul meter meegereden (kan jij niets aan doen). hij heeft nog een paar mensen naar die kabelboom laten kijken maar niemand zag er nog brood in dus die staat al een tijdje helemaal zeiknat en beschimmeld bij mij in de werkplaats(buiten)te wachten tot hij opgehaald wordt voor de sloop(zonde maar ja).
En Jeroen ik snap hem :grin: :grin: :grin:
en die financiele strop valt ook allemaal wel mee alleen ik wil gewoon verder in mijn hobby en omdat ik nou ook met zo'n hoge huur voor mijn werkplaats zit zullen ze altijd moeten blijven rouleren(zie het als een soort goed doel voor de gt turbo) wij zorgen dat er zoveel mogelijk op de weg blijven,het liefst allemaal van ons eigen natuurlijk maar ja ik ben er toch al een tijdje achter dat dat niet helemaal werkt:sad:(financieel).
Dus dat zijn eigenlijk de omstandigheden zo'n beetje.

Wat ik nog wou vragen aan Riel heb jij ooit nog iets gevonden over dat rallyteam waarvan die gt turbo geweest is ,het enigste wat ik weet is dat hij voor de rally gebruikt is toen hij nieuw was.??????
Anonymous

Ha die PAT
:smile: :smile: :smile:
Alles goed in limburg.?????
Anonymous

Posted: 2002-03-25 20:58 | profile | e-mail | msn | edit post | quote

--------------------------------------------------------------------------------

he Nick
die blauwe Ph 2 daar heb ik wel interesse in, heb je die nog te koop (die van Patrich toch?)?
en wat voor een velgen heb je eronder ? zijn dat OZ velgen ?
Cheers
Rob

Ik heb ook nog even naar de velgen gekeken en er staat CMS in het center van de velg.
:cool: :cool: :cool: :cool:
Riël
Über-Spammer

Klote man ik schaam me ervoor zo'n auto te verkopen man daarom. Maarja ik heb ook net ritje breda-sittard gehad met de gt tot nu toe dus... ja op de sticker staat Heverwij Rally Team. Op internet is er nix van te vinden, misschien degene waar jij hem van hebt weet er iets van?

Het valt me wel op dat de auto zo hard is, hij moet toch wat te verduren hebben gehad. De roest valt reuze mee aan die bak, alleen de klep dan en er zit nu een gat in de wielkast. Je ziet em wel weer terug denk ik eerdaags,

De groeten,

Riel Notermans
Patrick

On 2002-03-26 09:26, Nick 2
wrote:
Ha die PAT
:smile: :smile: :smile:
prima jongen,in breda ook:wink:
Nick (germanstyle)

He Pat, een twingo met het nieuwe type motor (de D7F) is zuiniger en is dus wel pittiger.
De motor is gewoon nieuwer. De daarvoor had nog de motor van de Renault 5 (de C3G)
GT Turbo Tom

Hee Nick, nog bedankt voor die bank. Maar nu zou mijn vriendin graag willen weten hoeveel die rode moest kosten en hoe oud, km's enz. je kunt het ook via de mail doen als je wilt. gr Tom
Anonymous

Tom ik kijk net te laat ,ik heb eerst mijn E-mail bekeken en beantwoord,maar ik was toch vergeten om de km stand erbij te zetten dus bij deze 159000 km.
En het is allemaal wat met die vriendinnen ze willen zelf ook gelijk maar een gt turbo,wat ik overigens helemaal niet erg vind.:-d :-d .

En Riel meen jij dat nou van dat je alleen de terug reis ermee gereden hebt :-c :-c .
Hij reed juist als een bezetene ???
Maar ja zo zie je het leven van een gt turbo rijder gaat niet over rozen :lol: :lol: :lol:
Ik hoop dat het in ieder geval allemaal goed komt ,ik ga in ieder geval nog even naar de vorige eigenaar om even wat info over de auto te krijgen .Als hij nog op hetzelfde adres woont.????
Je hoort het wel.
Anonymous

Hallo Pat ik wou vragen of dat jij toevallig een kleurcode had van de gt turbo ,daar hebben wat mensen om gevraagd.
Anonymous

ook hier alles prima
[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-03-28 09:14 ]
Anonymous

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------

On 2002-03-26 09:26, Nick 2
wrote:
Ha die PAT

prima jongen,in breda ook

Ook hier alles prima .

Sorry ik moet nog veel leren :grin: :grin::grin:

[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-03-27 13:17 ]
[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-03-27 13:18 ]
Patrick L.

On 2002-03-21 13:36, Patrick L.
wrote:
On 2002-03-21 07:49, patrick b
wrote:
nee maar wel in gedachten,we zijn op zoek naar leuk klein maar toch nog ruim genoeg en ik moet zeggen dat de twingo me best bevalt op dat gebied,mijn is er ook tevreden over.
ze vindt em grappig,maar waar het nu vooral ff om gaat dat we de kosten nu ff kunnen reduceren,en omdat deze karretjes zo zuinig zijn is de keuze dan ook nog eens eens zo makkelijk:smile:
dus reken maar op een twingo.
Een Twingo is ook best grappig, kun je fijn opleuken met lm-velgen en verlagingsset. Ik geloof dat het model vanaf eind 1995 of begin 1996 een ander type motor heeft, D-motor. Die rijdt iets pittiger als de eerste modellen, volgens mij heeft deze multipoint injektie en die oude monopoint.
He Pat, een twingo met het nieuwe type motor (de D7F) is zuiniger en is dus wel pittiger.
De motor is gewoon nieuwer. De daarvoor had nog de motor van de Renault 5 (de C3G)

Pff, had ik het toch bij het goeie eind :lol:
Anonymous

Ok aangezien de prijzen misschien toch te hoog zijn????? wil ik voor de mensen die via deze site reageren wat korting gaan geven .
Maar nogmaals ik denk toch dat de auto's waard zijn wat de "liefhebber" er voor geeft dus kom maar op en schaam je niet :smile: :smile:.
Op reacties met de E-mail vermeld even dat je via deze site reageerd.

NICK
Anonymous

Ik heb voor de liefhebber ook nog wat onderdelen te koop . hieronder een lijstje.

Radiateur met ventilator .-Dynamo.-Waterpomp.-Startmotor.-De twee grote slangen van de radiateur naar de waterpomp waarvan de bovenste met onluchting-Div slangen blok en turbo..-Intercooler.-Steekas links.-Schijven voor links en rechts.-Remklauw voor links en rechts.-Blok met versnellings bak(blok liep niet meer probleem onbekend ,versnellings bak is 100%.-Benzine tank.-Benzine pomp.-Hoofdremcilinder met remvloeistof bakje.-Origineel luchtfilter huis.-Ontstekings unit RE 208,-Allerlei kabels,-Water reservoir met motortjes,-Kop lampen,-Grill met een klein scheurtje.-Hitte schild.-Kachel ventilator,-Kachel radiateur,-Allerlei dashboardknopjes.- kilometer teller unit 1 110000 en 1 134000km.-Zekeringskast met ombouw.- ruiten wisser motortjes voor en achter.-Asbak.-Zitgedeelte achter bank (moet gereinigd worden).-Kapjes voor onder de achterlichten(glad fase 2).-Achterlicht unit’s.-L voorscherm.-R deur met raam.-L deur met raam (links moet er een plaatje onder gelast worden rechts 100%).-buiten spiegel rechts (moet gespoten worden).-Skirt’s rechts en links voor.-Motor kap 2 maal 1 is nieuw en de andere gebruikt (moeten allebei geschuurd en gespoten worden).-Bestuurders stoel frame is niet aan gelast maar de bekleding is wel slecht. EnzEnzEnzEnz .:smile::smile:

Wat ik ook nog even wou vermelden als je hulp nodig hebt met gereedschap of met ruimte,of een brug.kom gerust langs(gratis alleen geen lange projecten ). wel op afspraak want ook ik werk gewoon .:sad::sad:
Ik vind dat wel interesant omdat wij er dan ook weer van bij leren ,en de mensen die nergens terecht kunnen dan ook weer geholpen zijn .
(wat ben ik toch weer goed bezig :grin:>-)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-04-01 20:35, Nick 2
wrote:
Ik heb voor de liefhebber ook nog wat onderdelen te koop . hieronder een lijstje.

Radiateur met ventilator .-Dynamo
.-Waterpomp
.-Startmotor.
-De twee grote slangen van de radiateur naar de waterpomp waarvan de bovenste met onluchting-Div slangen blok en turbo..
-Intercooler.
-Steekas links.
-Schijven voor links en rechts.
-Remklauw voor links en rechts.
-Blok met versnellings bak(blok liep niet meer probleem onbekend ,versnellings bak is 100%.
-Benzine tank.
-Benzine pomp.
-Hoofdremcilinder met remvloeistof bakje
-Origineel luchtfilter huis.
-Ontstekings unit RE 208,
-Allerlei kabels,
-Water reservoir met motortjes,
-Kop lampen,
-Grill met een klein scheurtje.
-Hitte schild.
-Kachel ventilator,
-Kachel radiateur,
-Allerlei dashboardknopjes.
- kilometer teller unit 1 110000 en 1 134000km.
-Zekeringskast met ombouw.
- ruiten wisser motortjes voor en achter.
-Asbak.
-Zitgedeelte achter bank (moet gereinigd worden).
-Kapjes voor onder de achterlichten(glad fase 2).
-Achterlicht unit’s.
-L voorscherm.
-R deur met raam.
-L deur met raam (links moet er een plaatje onder gelast worden rechts 100%).
-buiten spiegel rechts (moet gespoten worden).
-Skirt’s rechts en links voor.
-Motor kap 2 maal 1 is nieuw en de andere gebruikt (moeten allebei geschuurd en gespoten worden).
-Bestuurders stoel frame is niet aan gelast maar de bekleding is wel slecht. EnzEnzEnzEnz .:smile::smile:

Wat ik ook nog even wou vermelden als je hulp nodig hebt met gereedschap of met ruimte,of een brug.kom gerust langs(gratis alleen geen lange projecten ). wel op afspraak want ook ik werk gewoon .:sad::sad:
Ik vind dat wel interesant omdat wij er dan ook weer van bij leren ,en de mensen die nergens terecht kunnen dan ook weer geholpen zijn .
(wat ben ik toch weer goed bezig :grin:>-)
:grin: overzichtelijker..
ps wat moet je voor motorkap hebben?? welke kleur is hij nu?
wel voor Renault5 GTT ???
[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2002-04-01 20:43 ]
Valstrik

Hey Nick,

Ik heb vandaag dat stuurtje bij jou gekocht, en ik vroeg me eigenlijk nog af wat je nog voor die witte grille wile hebben. Me mail adres heb je toch nog?
Anonymous

Hallo
1 motorkap is wit en de andere is zwart,die zwarte is nieuw (dat kan je aan de onderkant zien)maar er zitten twee plekken op ????? en die witte moet ook echt wat aan gedaan worden.
Wit €15 en zwart €25 ik wil er ook nog wel een foto van maken morgen???????

En die grill nou ja je heb hem gezien €12.50.
En hoe is dat nou met een gtturbo stuurtje sturen.:grin::grin:
Valstrik

On 2002-04-01 21:22, Nick 2
wrote:

Stuurt wel wat beter als een standaard stuur :grin:
Chrisv

Welke van de 5 zijn inmiddels verkocht?
Anonymous

Chrisv (pookie)
runnerup
From: Noord Brabant (Sint Anthonis)

Posted: 2002-04-01 21:32 | profile | e-mail | icq | msn | edit post | quote

Welke van de 5 zijn inmiddels verkocht?

Er is er nog geen een verkocht er is zelfs nog niemand geweest om te kijken (geen probleem alleen wel vreemd)ik denk dat iedereen ze te duur vind want ik heb er al meer dan 100 E-mailtjes opgehad maar tot nu zonder succes gelukkig heb ik wel wat speling dus ik wacht wel totdat er wel iemand intresse heeft.:smile::smile::smile: ik kan ze toch ook niet weg gaan geven .iets kan er nog wel van de prijzen af maar niet heeeeel veeeel.
Riël
Über-Spammer

En 't zijn zo'n goeie auto's ?!? Al is de mijne stuk hij is nog altijd lekker strak dus thanx.

ff offtopic jij al iets wijzer over dat rally-team??
Chrisv

Ik ben wel geinteresseerd in 1 van je gt's maar het probleem is dat ik pas over 2 maanden voldoende geld heb.
Je hoort nog wel van me.
Anonymous

Posted: 2002-04-02 00:36 | profile | e-mail | homepage | msn | edit post | quote

En 't zijn zo'n goeie auto's ?!? Al is de mijne stuk hij is nog altijd lekker strak dus thanx.

ff offtopic jij al iets wijzer over dat rally-team??

Bedankt Riel, en nee ik heb nog niks kunnen vinden wat betreft dat rally team.

Posted: 2002-04-02 08:08 | profile | e-mail | icq | msn | edit post | quote

Ik ben wel geinteresseerd in 1 van je gt's maar het probleem is dat ik pas over 2 maanden voldoende geld heb.
Je hoort nog wel van me.

En over twee maanden zullen er inderdaad wel meer liefhebbers zijn(vakantie geld).
Ik hoop voor je dat degene waar jij in geintreseerd bent er dan nog is .
Als je er echt een wilt hebben dan moet je me maar een E-mail sturen misschien dat er wat geregeld kan worden.????? MAZL....
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-04-01 21:22, Nick 2
wrote:
Hallo
1 motorkap is wit en de andere is zwart,die zwarte is nieuw (dat kan je aan de onderkant zien)maar er zitten twee plekken op ????? en die witte moet ook echt wat aan gedaan worden.
Wit €15 en zwart €25 ik wil er ook nog wel een foto van maken morgen???????

eheh die zwarte ben ik wel geintresseerd.. misschien is het wel zelfde zwart als ik heb :grin: euh.. 2 plekken?? wat voor plekken.. Vogel poep plekken?

maak anders ff foto.. en stuur naar mijn maik.p@renault-tuning.nl aub..
[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2002-04-02 16:48 ]
Anonymous

Ik maak wel even een foto vanavond en nee het zijn geen poepvlekken.:smile::smile:
wat het is weet ik niet ik weet wel dat je hem moet spuiten want die vlakken/vlekken zijn geel ??????????????????????????????
Je kan alleen aan de achterkant zien dat hij nog niet op een auto heeft gezeten,nogmaals ik maak wel even een paar foto's mocht het tegen vallen dan hoor ik het wel
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

oke mooi.. ik ziet het wel hoe hij eruit ziet. Mooi geel is niet lelijk :wink:
Anonymous

De foto's van de motorkap zijn onderweg .
Ik hoop niet dat het tegenvalt.:smile::smile::smile: MAZL....
Anonymous

jean5
newbie
From: maassluis

Posted: 2002-04-02 22:01 | profile | e-mail | icq | edit post | quote

ben ook wel geintreseerd maar
ja eerst mijn eigen kar verkopen.

Wat voor een kar heb jij als ik vragen mag ?????
Dirk (CRX)

als mijn geheugen mij niet in de steek laat een MR2 type 1, toch?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-04-02 23:35, Nick 2
wrote:
De foto's van de motorkap zijn onderweg .
Ik hoop niet dat het tegenvalt.:smile::smile::smile: MAZL....

Mzz het is opzich een moterkap.. maar helaas moet hij toch helemaal opnieuw gespoten worden.. :sad:

Dacht als ik er minder aan zou moeten gaan doen (zoals spuiten) dan had ik hem wel gekocht..

i.i.g bedankt voor je aandacht.. gr. maik.
Dirk (CRX)

Ik zie een indrukwekkende lijst, hebben jullie ook nog een volledig werkende Carb. koeler (zo'n blaasding aan de rechter (vanaf stuur gekeken) zijde v/d auto)?
Plaats reactie