Dremel met staalborsteltje erop(of schuurpapier), en daarna polijsten met het polijstkoppie.
Zul je er stukken minder van zien denk ik zo
mmmmm, heb hier nog een dremel voor de liefhebber, heb ik echt eenmaal gebruikt, moet er+/- 45 euro voor hebben... nieuw was hij iets van 80 euro,
mmmmm, heb hier nog een dremel voor de liefhebber, heb ik echt eenmaal gebruikt, moet er+/- 45 euro voor hebben... nieuw was hij iets van 80 euro,
-
Wat is polijstkoppie voor spul Steven?On 2002-03-29 12:12, Stevie
wrote:
Dremel met staalborsteltje erop(of schuurpapier), en daarna polijsten met het polijstkoppie.
Zul je er stukken minder van zien denk ik zo
-
aha, ik dacht aan een soort poetsmiddel. Maargoed kan knapt het zeker wel op...alleen zou je dan ook een nieuwe laklaag aan moeten brengen lijkt mij, of is dat overbodig?
Ik denk dat je dat plekje ff los met een kwastje overnieuw kan lakken.
Lijkt me wel beter, het oxideert namenlijk wel. (dûh, anders zie je die plekjes niet)
-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-03-29 13:00 ]
Lijkt me wel beter, het oxideert namenlijk wel. (dûh, anders zie je die plekjes niet)
-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-03-29 13:00 ]
-
Me wielen zijn gecoat en ze zijn echt super 
De kleur is een klein beetje donkerder dan aluminium, en het ziet eruit als metallic lak
en glanst meer dan genoeg 
En het is echt supercoating, met een nieuw ontwikkelde primer eronder en UV-bestendig en zo
En dat voor maar 145
Banden heb ik ook: Uniroyal Rain Sport 1, 195/45 R15, voor maar 345 incl. 4 wielsloten en 12 nieuwe bouten
Me gaat happy worden
[ This message was edited by: Stefijn on 2002-04-12 11:24 ]

De kleur is een klein beetje donkerder dan aluminium, en het ziet eruit als metallic lak

En het is echt supercoating, met een nieuw ontwikkelde primer eronder en UV-bestendig en zo
En dat voor maar 145

Banden heb ik ook: Uniroyal Rain Sport 1, 195/45 R15, voor maar 345 incl. 4 wielsloten en 12 nieuwe bouten

Me gaat happy worden

[ This message was edited by: Stefijn on 2002-04-12 11:24 ]
Mooi en heb je een fototje nu voor ons?
S
nder
S
On 2002-03-13 20:00, Stefijn wrote:
Strabeko of zoiets in de Albionstraat.
Als je meer velgen aanbiedt krijg je nog wat korting, nl. 10% voor 8 velgen
[ This message was edited by: Stefijn on 2002-03-13 20:06 ]
Ik heb misschien wel interesse om mee te doen. Mijn velgen zijn alleen een beetje beschadigd (parkeerschades) Kunnen ze dat daar ook herstellen. Zo ja, wat kost dat.
-
StraBeKo
Zal wel staan voor StraalBedrijf van Koos of zo.
Ze doen dus geen reparaties, het is geen velgenbedrijf, puur een straal- en coatbedrijf.
En je kunt ook niet "meedoen" want de mijne zijn al gedaan dus
Ik heb uiteindelijk maar 36 betaald dus dat is al supergoedkoop. Gewoon wegbrengen die wielen als je ze wil laten stralen/coaten
Zal wel staan voor StraalBedrijf van Koos of zo.
Ze doen dus geen reparaties, het is geen velgenbedrijf, puur een straal- en coatbedrijf.
En je kunt ook niet "meedoen" want de mijne zijn al gedaan dus