Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Waarom komt er geen leden forum op NL? En laten julllie deze site voor wat het is?
Is toch leuk juist?!
marco

he pattie ik heb hier wat voor jouw jongen ,drop het straks wel ff bij je langs, als thx voor die boekies:lol:
greetz marco
ps, ben het met pat eens ,als je je een tijdje gedraagt dat de warning dan weg moet onder je naam ,mischien iets voor de future
Anonymous

Warnings zijn nogmaals juist goed Pat. waarom zouden ze weggehaald moeten worden? Ik dacht dat het drie keer was en je ligt eruit. Er kan toch een klein beetje logisch nagedacht worden als er wordt gepost? De post(topic) van Riël sloeg gister echt helemaal nergens op. Logisch dat hij daar een warning voor krijgt.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

On 2002-03-05 17:20, Dennis R5GTT.
wrote:
Waarom komt er geen leden forum op NL? En laten julllie deze site voor wat het is?
Is toch leuk juist?!
Op .nl komen echt hele gave dingen om de interactie te verhogen. Dit heeft even tijd nodig, het verzoek is dus om rustig af te wachten.
.:: TurboPowerr ::.
Patrick

:wink:
Anonymous

On 2002-03-05 17:21, marco
wrote:
ps, ben het met pat eens ,als je je een tijdje gedraagt dat de warning dan weg moet onder je naam ,mischien iets voor de future
Waarom zou die weggehaald moeten worden dan? Als je normaal post krijg je er geen een. En als je je gedraagd kom je er nooit aan drie. Lekker laten staan die warnings is mijn mening, maar wie vraagt om mijn mening? :wink:
marco

kijk dennis het sloeg mischien nergens op wat riel gister heeft gepost, maar er hoeft toch niet zo een drama van te worden gemaakt , het is alsof er god weet ik wat is gebeurt in die post ,chill ff ,adem ff diep in en uit en relax,maak er niet zo een big deal van
greatz marco
Anonymous

On 2002-03-05 17:23, Tino
wrote:
On 2002-03-05 17:20, Dennis R5GTT.
wrote:
Is toch leuk juist?!
Op .nl komen echt hele gave dingen om de interactie te verhogen. Dit heeft even tijd nodig, het verzoek is dus om rustig af te wachten.
Het is jammer dat er nu nog relatief weinig gebeurd. :smile: Maar we wachten af. Maar door een forum verhoog je de interactie toch enorm, of zie ik dat verkeerd?
Anonymous

Marco, hij vraagt toch zelf om dit "drama" door deze topic te maken?!
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Dat klopt maar nieuwe dingen zijn ook heel gaaf. :smile: Niet alleen forums verhogen de interactie met sites.

Maar nog even geduld aub.
.:: TurboPowerr ::.
Patrick

On 2002-03-05 17:23, Dennis R5GTT.
wrote:
Warnings zijn nogmaals juist goed Pat. waarom zouden ze weggehaald moeten worden? Ik dacht dat het drie keer was en je ligt eruit. Er kan toch een klein beetje logisch nagedacht worden als er wordt gepost? De post(topic) van Riël sloeg gister echt helemaal nergens op. Logisch dat hij daar een warning voor krijgt.
oke vindt ik prima,maar het is toch ook zo dat als je je een poos gedraagd dat dat dan zou kunnen worden opgeheven.iemand kan ff in een moeilijke fase van zijn leven zitten[ongesteld ofzo:smile:][nee geintje].
nee maar ff serieus ik vindt het ps niet fraai om dat warnings gedoe te zien,na bepaalde tijd warnings weg met voorwaardelijk bij volgend "vergrijp"meteen verwijderen.
ach het is maar een suggestie,gelukkig heb ik er geen.
lang leve de:lol::lol::lol::lol:
marco

ik vindt het wel meevallen joh , geloof me als ik zeg dat ik hier veel ergere dingen heb gezien :lol:
greetz marco
marco

enne ikke heb er ook geen :lol::lol:
kan nog altijd komen he pat:lol:
NOTwij gedragen ons netjes :wink:
Anonymous

Marco, heb jij alweer een 5?
marco

nope nog niet , moet eerst de nissan kwijt worden,dan ga ik kijken voor een gt turbo ,of voor een clio 16v ,
Anonymous

On 2002-03-05 17:02, marco
wrote:
ploegah wat dacht je van het forum ,renault tuning .nl , is toch alleen voor leden toegankelijk,of vergis ik mij ,dacht het niet he
On 2002-03-05 17:17, patrick b
wrote:
ploega wij zijn niet op de hoogte van gebeurtenissen van .nl dus weten daar ook niet de inhoudt van.
Dat weet ik maar dan moet je ook niet zeggen dat er een forum is.
Anonymous

Maar goed, geen ruzie.

mang no spang
marco

sorry ploegah voor mijn lompheid:lol:
greetz marco
Anonymous

Is goed

alles bueno
Anonymous

On 2002-03-05 17:35, marco
wrote:
nope nog niet , moet eerst de nissan kwijt worden,dan ga ik kijken voor een gt turbo ,of voor een clio 16v ,
Gaaf Marco, ik vind de Clio 16V ook erg mooi, maar dat is voor mij als tweede hobby auto te duur. Ik heb zelf nog een Mégane Break. Goed zoeken, en welkjom terug!
Visscher
Contacteer:

On 2002-03-05 17:35, marco
wrote:

Hahaha, bevalt de nissan niet???

Welcome back dan maar alvast :wink:

:grin: :grin: :grin:

Grtz Paul
MartinGTT

eens reno altijd reno
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Voor de geringste scheet gaat iedereen wat pietsepeuterig doen. Ik ergerde me er al eerder aan maar zoals jullie zien lees ik meer dan dat ik post. Nu denk ik zal ik me eigen maar es gaan posten hoelang zou dat werken. Niet dus. Ik hoop dat dit veranderd. Dat topic hadden jullie ook kunnen verwijderen zonder warning maarja.
Er zijn diverse mensen op de achtergrond van rt.com aanwezig om de boel draaiend te houden, beter draaiend te maken en om een oogje in het zeil te houden.
Je geeft zelf al aan dat je dit wilde uitproberen. Je weet nu wat de consequenties zijn, klaar dan toch? De afweging voor de moderators is meestal: moet ik ingrijpen? zo ja, dan is er grote kans dat je een waarschuwing krijgt.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
André ter Velde

On 2002-03-05 17:40, Dennis R5GTT.
wrote:

Gaaf Marco, ik vind de Clio 16V ook erg mooi, maar dat is voor mij als tweede hobby auto te duur. Ik heb zelf nog een Mégane Break. Goed zoeken, en welkjom terug!
Het kan hoor! Mégane break én Clio 16V :wink:
Anonymous

André, maar zijn ze beide voor jou dan? De 5 heb ik puur erbij voor de lol! En niet als auto voor de vrouw. Of heb jij de Clio ook alleen voor de lol. Want de maandelijkse lasten zijn van een Clio wel wat hoger dan van een 5.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

On 2002-03-05 17:23, Dennis R5GTT.
wrote:
Tuurlijk moeten er, wanneer het echt nodig is warnings uitgedeeld worden. Maar waarom moet dat onder iemand's naam komen te staan? Ik vind dat echt disrespect. Als het bijvoorbeeld een foutje is geweest (en dat is bij Riel het geval, want ik heb altijd gewoon normale posts van hem gezien) dan heb je meteen de status van 'relschopper' en dat is nergens voor nodig.

Degene die de warning krijgt weet waar hij aan toe is en zal er mee doen wat hij/zij wil. Gaat 'ie vaker de fout in dan is dat zijn/haar eigen schuld en zal hij een ban krijgen. Maar dat hoeft toch verder niemand te weten? Ik vind dat bijna het tegenovergestelde van 'Respect is everything'. Laat iedereen in zijn waarde, ook de mensen die eventueel een keertje in de fout zijn gegaan.
Anonymous

Volgens mij was het bij Riël niet echt een foutje! De titel luidde zelfs hoe verneuk ik het forum! Vind dat een warning best zichtbaar mag zijn.

Ik vind dat eem moderator geen warning hoeft te geven wanneer iemand echt per ongeluk iets fout heeft gedaan, dan vind ik het wel anders.
Anonymous

Wat ik nou echt suf vind dat bij elke discussie de volgende zin wordt aangehaald : "Respect is blablabla".

Het merendeel heeft niets met respect te maken, maar met een discussie. Laat de worden respect nou eens weg. Elke keer wordt dat er weer bijgehaald, daar wordt ik nou echt moe van.

Ieder heeft toch zijn mening over dingen.

Als ik ze dat ik een Daewoo helemaal niets vind, dan hoeft er toch niet gelijk gezegd te worden dat ik respect moet tonen? Dat heb ik nou al zo vaak gelezen! Daar wordt ik nou echt moe van. Respectrespectrespect, kom op mensen! Honderden mensen zijn honderden meningen!
Merijn
Über-Spammer

Een mening kan je hebben, maar een mening kan je ook hatelijk overbrengen. Op dat moment heb je geen respect meer in mijn ogen.

Ik vind dat je door warnings zichtbaar te plaatsen geen respect toont voor degene die die warning heeft gekregen. Er wordt meteen een stempel op zo iemand gedrukt. En dat vind ik onterecht.
Anonymous

On 2002-03-05 19:46, Merijn
wrote:

Ik vind dat je door warnings zichtbaar te plaatsen geen respect toont voor degene die die warning heeft gekregen. Er wordt meteen een stempel op zo iemand gedrukt. En dat vind ik onterecht.
Dat heeft toch helemaal niets met respect te maken! Als de bestrafte logisch nadenkt dan weet hij dat hij fout was en de warning verdient!
Merijn
Über-Spammer

Dat staat hier volledig buiten...

Maar deze discussie leidt nergens toe, dus ik denk dat we 'm beter kunnen staken. :wink:
Merijn
Über-Spammer

Dat wel, maar ik denk niet dat 1 van ons ons eigen standpunt zla bijstellen... :grin:
Anonymous

Laten we proberen elkaar te overtuigen! Nee geintje wij stoppen ermee, straks hebben we een warning aan onze broek! Dat zou natuurlijk niet respectabel zijn.
Merijn
Über-Spammer

Hahaha... nee, precies! :wink:
Gesloten