Super mooi!!!
Hoe gaat het met de nieuwe GTE van je broer?
Lekker autootje?
Voortgang restauratie dauphine '57
Wow! Beter dan nieuw 
Goeie hobby, later als ik groot ben wil ik ook wel zo'n projectje ondernemen. Maar dat is pas als mijn GT Turbo af is, en dat kan nog wel een paar jaar duren

Goeie hobby, later als ik groot ben wil ik ook wel zo'n projectje ondernemen. Maar dat is pas als mijn GT Turbo af is, en dat kan nog wel een paar jaar duren

Tijn schreef:een dauphine heeft bijvoorbeeld maar drie versnellingen...... iets meer dan een luxe uitvoering dus.Rudo schreef:Dit heb ik gevonden via Google:da-goof schreef:Weet echt niemand dit?da-goof schreef:en nu een vraag voor de echte kenners. Wie kan mij uitleggen wat nou precies het verschil is tussen een Dauphine en een Ondine?
Renault Dauphine production started in 1956. The basic model was equipped by 4-cylinder 845 ccm engine with 32 Hp output (Gordini version 38 Hp) and a 3-speed gearbox. Luxurious Dauphine version known as Ondine was produced between 1961 and 1962. An interior of this version was very different and the model was equipped by a 4-speed gearbox. 1000 units of this model were produced. Dauphine version equipped by an engine of 55 Hp output appeared in 1962. The Dauphine production was finished in 1968, after 12 years of its production.
Gewoon een luxe uitvoering van de Dauphine dus.
Sorry, heb ik niet zelf bedachtLuxurious Dauphine version known as Ondine

Het zal niet lang meer duren of er zullen ook wat foto's verschijnen van de restauratie van mijn 4CV. Morgen ga ik hem ophalen uit de stalling en overbrengen naar de garage.Janine schreef:Shit man, ben jaloers!! Wou dat wij al zover waren met onze 4CV...Martijn T. schreef:Mijn pa heeft hem nu vanaf januari 2001, dus we zijn al een tijdje onderweg
Let the party begin!!

Een beetje vreemd is best lekker
Kicke velgjes trouwensMartijn T. schreef:[img]http://www.renault-tuning.nl/artikelen/restdauph/3.jpg[/img]

-
- Contacteer:
mooi janine mooi!!Janine schreef:Het zal niet lang meer duren of er zullen ook wat foto's verschijnen van de restauratie van mijn 4CV. Morgen ga ik hem ophalen uit de stalling en overbrengen naar de garage.Janine schreef:Shit man, ben jaloers!! Wou dat wij al zover waren met onze 4CV...Martijn T. schreef:Mijn pa heeft hem nu vanaf januari 2001, dus we zijn al een tijdje onderweg
Let the party begin!!
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break