-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat dacht je van gewoon nieuw bestellen bij meneer reno , de phase 1 grille dan he . ik kocht laatst een phase 2 voor 75 piek (gld) dus ph 1 zal niet veel duurder zijn .
suc7
suc7
On 2002-02-10 18:22, Matthijs
wrote:
Heeft MR Reno ook een site ??
??????
http://www.renault.nl /.fr/ .com/ .be/ etc. etc.
wat type van velgen zijn dat op die witte GTT
superturismo's..... 

Nee, hij bedoelt op de foto's hierboven floris....On 2002-02-10 22:27, Floris
wrote:
superturismo's.....![]()
-
en dat zijn, voor zover ik kan zien, Team Dynamics Monza velgen.. zonder het hart gemonteerd.. staat wel coolz..
Oeps, sorry foutje van mij. Ik ga maar eens slapen, zal wel slaaptekort hebbenOn 2002-02-10 18:26, Rudo
wrote:On 2002-02-10 18:22, Matthijs
wrote:
Heeft MR Reno ook een site ??
??????
http://www.renault.nl /.fr/ .com/ .be/ etc. etc.
Hmmm aan die grill heb ik ook nix 
Iemand nog een pearl white grill in de aanbieding voor mij?
P.S. Klote opel, uit respect zou hij voor je uitmoeten wijken. Uit de auto stappen. Knielen vervolgens buigen alsof hij je auto aanbid.
-----------------
wanneer werkt usericon weer?
[ This message was edited by: Jelmer en Ben on 2002-02-11 05:18 ]
Ik ga maar eens naar bed het is 05:30 mzzls
[ This message was edited by: Jelmer en Ben on 2002-02-11 05:27 ]

Iemand nog een pearl white grill in de aanbieding voor mij?
P.S. Klote opel, uit respect zou hij voor je uitmoeten wijken. Uit de auto stappen. Knielen vervolgens buigen alsof hij je auto aanbid.
-----------------
wanneer werkt usericon weer?
[ This message was edited by: Jelmer en Ben on 2002-02-11 05:18 ]
Ik ga maar eens naar bed het is 05:30 mzzls
[ This message was edited by: Jelmer en Ben on 2002-02-11 05:27 ]
-
Als je er bij bent wanneer de schade wordt getaxeerd kun je proberen zo met die schade-expert af te spreken dat je auto total-los wordt verklaard met behoud v/d auto. Dan kun je eventueel van het uitgekeerde schadebedrag je auto repareren of je probeert de schade auto te verkopen, legt dat geld v/d verzekring erbij en koopt een andere Reno.On 2002-02-10 15:37, Clio16Vrm
wrote:
ik heb pas ook een ongeluk gehad, ben ook niet schuldig, heb ongeveer precies dezelfde schade als op de foto.. ben bij moller autoschade geweest waar ook de expert is gekomen.. totale schade 3800 euro.. zou je zeggen dat heel die auto naar de maan is maar is gewoon niet zo.. auto rijd gewoon nog alles lijkt ok maar toch 3800 euro schade.. omdat de schade zo hoog is wordt ie waarschijnlijk totalloss verklaart.. ik wil toch gewoon die auto terug en laten maken.. maar als die wagen totalloss wordt verklaart krijg ik als het goed is niet alles volledig vergoed, begrijp er helemaal niets van, kan ik weer 8 maanden op zoek naar en goede clio16v , weet iemand hoe het een beetje wordt afgehandeld als je auto totalloss wordt verklaart..
[ This message was edited by: Clio16Vrm on 2002-02-10 15:37 ]
Suc6.
Klote voor je Frank! Hoop dat de schade idd beperkt is zoals je hoopt! Hoop helemaal voor je dat de verzekering een beetje coulant uitkeert! Anders kost het je nog een hoop geld ook! En natuurlijk jammer dat het tegen zo'n auto moest gebeuren! iig suc6 met het repareren vd schade en je weet het kijk uit voor Opels, ze springen op de meest onverwachte momenten uit de bosjes!!!
-
- Über-Spammer
On 2002-02-11 08:19, jeroen.k
wrote:
BTW de bestuurder van die Opel ziet er op foto 1 ook niet echt vrolijk uit!!! (Had ie maar een andere auto moeten kopen)

ps:..... zie hier de topic.
-
- Über-Spammer
gebeurd het dagelijks dan??
Alles in den haag is in de buurt.!
Alles in den haag is in de buurt.!
bij mij is intussen een expert geweest, zie resultaat.
zilvere renault clio 1.8 16v coupe u9 bouwjaar 11-92 130.000 km..
ERKEND autoschadebedrijf moller in rotterdam zegt, Fl 8500,- schade..
meneertje de expert geeft dagwaarde op van 8000 gulden.. heb direct gezegd dat ik er tien koop voor 8000 gulden als hij ze kan vinden.. er is op die auto geboden met een hoogste uitkomst van 3000 gulden.. inclusief extra's zoals mijn alien spoiler ( fl 700 ,- ) banden velgen getinte ramen..
bod is 3000 gulden, schade bedrag is 8500 dus verzekering keert het verschil van 5500 gulden uit.. moet ik dus geld bijleggen om mijn auto te repareren terwijl ik onschuldig ben.. als de dagwaarde wordt bepaalt kijkt niemand naar de extra's maar tijdens een bod wordt wel naar alle extra's gekeken..
als er binnenkort een rvs verzekerings gebouw in rotterdam de lucht in vliegt weten jullie alvast wie het heeft gedaan..
ben trouwens niet akkoord gegaan met wat de "expert" allemaal uitkraamde..
zilvere renault clio 1.8 16v coupe u9 bouwjaar 11-92 130.000 km..
ERKEND autoschadebedrijf moller in rotterdam zegt, Fl 8500,- schade..
meneertje de expert geeft dagwaarde op van 8000 gulden.. heb direct gezegd dat ik er tien koop voor 8000 gulden als hij ze kan vinden.. er is op die auto geboden met een hoogste uitkomst van 3000 gulden.. inclusief extra's zoals mijn alien spoiler ( fl 700 ,- ) banden velgen getinte ramen..
bod is 3000 gulden, schade bedrag is 8500 dus verzekering keert het verschil van 5500 gulden uit.. moet ik dus geld bijleggen om mijn auto te repareren terwijl ik onschuldig ben.. als de dagwaarde wordt bepaalt kijkt niemand naar de extra's maar tijdens een bod wordt wel naar alle extra's gekeken..
als er binnenkort een rvs verzekerings gebouw in rotterdam de lucht in vliegt weten jullie alvast wie het heeft gedaan..
ben trouwens niet akkoord gegaan met wat de "expert" allemaal uitkraamde..
Dat is flink balen zeg, maar bestaat er zoiets als hoger beroep dan??
Er is dus wel al vastgesteld dat het jou schuld niet is?
Als ik het goed begrijp is nu de schade meer als de dagwaarde, is hij dan niet totaloss verklaard?
En is dat schadebedrag in een garage bepaald? Het is als je het zelf doet of laat doen door een beun toch goedkoper en kom je misschien op fl.5500 , wie weet!
Suc6 in ieder geval!!
Als ik het goed begrijp is nu de schade meer als de dagwaarde, is hij dan niet totaloss verklaard?
En is dat schadebedrag in een garage bepaald? Het is als je het zelf doet of laat doen door een beun toch goedkoper en kom je misschien op fl.5500 , wie weet!
Suc6 in ieder geval!!
ze noemen het totalloss inderdaad, maar hij rijdt gewoon nog en schade is links voor, licht, motorkap voorbumper, motorisch helemaal niks.. schadebedrijf is alleen duur maar wel erkend door de meeste verzekeringsmaatschappijen..On 2002-02-11 17:15, Mellow
wrote:
Dat is flink balen zeg, maar bestaat er zoiets als hoger beroep dan??
Suc6 in ieder geval!!
ik ben onschuldig, het schadebedrag is bepaald bij een erkend schadebedrijf en toch krijg ik niet het volledige bedrag..
als ik de auto niet wil en een bedrag wil uitgekeerd krijgen, krijg ik maar 8000 gulden.. bouwjaar 11-92, zilvere clio 1.8 16v, km 130.000.. en dan nemen ze alle extras er ook nog eens bij..

ik heb vandaag het rapport opgemaakt en het komt toch op een fl. 4000,- heb ik zelf geschat, de expert komt pas donderdag, echt k#t, want anders had ie dit weekend weer gereden met een beetje geluk, goof het is bij van der ham (ijzerzaak) voor de deur gebeurd, en het zijn allesio velgen (of zo iets), zijn niet in nederland geimporteerd heb ik mij laten vertellen toen ik ze kocht, en er hoort geen kapje op het midden!
Misschien kan onze clio-expert op mijn werk hem voor dat bedrag wel goed krijgen? Bel hem anders morgen op en vraag hem of dat zou lukken...?On 2002-02-11 17:19, Clio16Vrm
wrote:
ze noemen het totalloss inderdaad, maar hij rijdt gewoon nog en schade is links voor, licht, motorkap voorbumper, motorisch helemaal niks.. schadebedrijf is alleen duur maar wel erkend door de meeste verzekeringsmaatschappijen..
ik ben onschuldig, het schadebedrag is bepaald bij een erkend schadebedrijf en toch krijg ik niet het volledige bedrag..
als ik de auto niet wil en een bedrag wil uitgekeerd krijgen, krijg ik maar 8000 gulden.. bouwjaar 11-92, zilvere clio 1.8 16v, km 130.000.. en dan nemen ze alle extras er ook nog eens bij..![]()
nee, die auto dook ineens achter een busje vandaan, dus die zag ik niet aankomen!! een vriend van ons ree achter ons (mijn vriendin en ik) en heeft een getuigenis afgelegd aan de politie, in mijn voordeel natuurlijk, ookal heb ik geen schuld.
de voorkant van mijn auto zat net naast die bus (+- 5 meter lang die bus), toen ik ineens 4 neuzen naar voren zag komen
de voorkant van mijn auto zat net naast die bus (+- 5 meter lang die bus), toen ik ineens 4 neuzen naar voren zag komen
Kweet het niet helemaal zeker meer, maar volgens mij heb ik er nog zo een thuis liggen ? Mag je gratis hebben.... vanwege je pechOn 2002-02-10 11:27, Frank V.
wrote:
en het ergste is dat het nog geen 100 meter voor mijn huis is gebeurd!!! en die grille is niet meer te krijgen dat vind ik het meest k#tte, want dat gaf mijn auto z'n eige gezicht
-
- Über-Spammer
jaja robert, je hebt:
grote neuzen
kleine neuzen
dikke neuzen
dunne neuzen
ronde neuzen
platte neuzen
breede neuzen
smalle neuzen
zwarte neuzen
witte neuzen
bruine neuzen
greme achtige neuzen
en je hebt van die neuzen die hun rijbewijs in neuzenland hebben gehaald bij een neuzenpakkie boter..
of ook wel neuzenk*t.

grote neuzen
kleine neuzen
dikke neuzen
dunne neuzen
ronde neuzen
platte neuzen
breede neuzen
smalle neuzen
zwarte neuzen
witte neuzen
bruine neuzen
greme achtige neuzen
en je hebt van die neuzen die hun rijbewijs in neuzenland hebben gehaald bij een neuzenpakkie boter..
of ook wel neuzenk*t.