Ben vandaag met de vijf op de bank geweest in Goes.
Ik kreeg het niet voor elkaar om de afr naar een acceptabel niveau te krijgen. En toen ik er afgelopen week achter kwam dat mijn turbo ook nog eens axiaal speling heeft was de maat vol.
Dus Jo gebeld dat hij zijn Clio thuis kon laten

want ik moest op de bank en Henk moest hem afstellen. Ook wilde ik weten wat er nog meer verbeterd moest worden om hem goed te krijgen.
Gelukkig is Jo het wel gewend dat er wel eens wat veranderd op het laatst in de planning van een dynodag
Maarten had andere injectoren en mapsensor bij en nadat die gemonteerd waren heeft Henk gedaan waar hij goed in is en ik heb nu een goed lopend blok met een goede afr
Nog wel een aantal punten die verbeterd dienen te worden en natuurlijk een turbo die gereviseerd moet worden maar ik ben blij. Het is echt vervelend als er iets niet goed is waar je zelf geen verstand van hebt en dus ook niets aan kan veranderen.
Planning is nu dus om voor de 26ste alles opgelost te hebben en dan weer naar Goes voor een definitieve mapping.
Jo en Henk, echt hartstikke bedankt

Zoals mijn vrouw weleens zegt:de liefde voor dat rotding moet echt diep zitten anders blijf je er niet zo mee bezig
Ook Maarten en Christian bedankt voor de hulp, en het was ook leuk om in een netjes lopende F7R mee te rijden.