Mooi zo. De volgende keer wil toch ook wel meedoen
Was het overigens niet zo dat je een verplicht aantal wissels had en minstens 1 tanktstop bij deze races? Dus indien je niet wilt wisselen dat je toch door de pits moet rijden/stoppen?
Klopt Tom. Zelfs 2 tankstops en 3 rijderswissels. Wordt er niet gewisseld dan moet je toch binnenkomen en een seconde naast je kart staan. Dat doe je dan natuurlijk wanneer je toch op weg bent naar de tankplaats, dat scheelt een keer binnenrijden.....
Dat is idd slimmer ja. Wat waren de tijden gister? Ik heb hier nog ergens een snelste ronde beker van een 100 ronden race op Berghem. Zal eens kijken of er een tijd op staat.
Tom schreef:Dat is idd slimmer ja. Wat waren de tijden gister? Ik heb hier nog ergens een snelste ronde beker van een 100 ronden race op Berghem. Zal eens kijken of er een tijd op staat.
Vergelijken heeft weinig zin Tom, het was nat. En de ene natte conditie is ook nog eens anders dan de andere natte conditie ( wat zeg ik nou weer?). Maar goed, de snelste tijd op deze Grand Prix layout was 1.23.6
Tom schreef:heb je gelijk in. De vorige keer dat ik er was begon droog en eindigde zeik en zeik en zeik nat . Had ook wel iets.
Ja, is een mooie variant. Persoonlijk train ik graag op nat, lekker allerlei slipvariaties uitproberen, maar racen liever op droog. Dan zijn de onvermijdelijke duwtjes, zetjes en tikjes makkelijker op te vangen
mijn voorkeur heeft ook droog, maar nat heeft ook wel iets. Zeker omdat je op droog bandjes staat. Het draait dan vooral om risico mijden en continuïteit. Maar dat maakt het wat saaier.
Zo, nu de eerste drie race data op het circuitpark Berghem bekend zijn kon ik het niet laten alvast weer een team in te schrijven voor de 2-uurs enduro op zaterdag 23 maart. http://www.kartbaanberghem.nl/Default.a ... index.html
Ook weer een RTC team? Of misschien wel twee teams deze keer? Iemand belangstelling? Komt u maar........
Ik gok dat de volgende mensen ook wel interesse hebben, ik zal ze eens even mailen of dat ook echt zo is (Dolf, opletten! )
-Calavera aka Quoc
-Ray
-Timmie82
-Merijn
-De peuk aka Dennis
Andere misschiens?:
-Tim Schuurdoos is vast wel terug
-Tom?
-Piri piri
Trouwens, gewoon weer een individuele race waar iedereen tegen elkaar rijd is toch ook wel weer eens leuk, zoals op Oldenzaal die mini grandprix was ook altijd geslaagd.
Steven schreef:Trouwens, gewoon weer een individuele race waar iedereen tegen elkaar rijd is toch ook wel weer eens leuk, zoals op Oldenzaal die mini grandprix was ook altijd geslaagd.
Ik heb inderdaad wel interesse, maar eerlijk gezegd meer in de Steven variant. Op Berghem hebben ze daar ook iets moois voor:
Steven schreef:Trouwens, gewoon weer een individuele race waar iedereen tegen elkaar rijd is toch ook wel weer eens leuk, zoals op Oldenzaal die mini grandprix was ook altijd geslaagd.
Ik heb inderdaad wel interesse, maar eerlijk gezegd meer in de Steven variant. Op Berghem hebben ze daar ook iets moois voor:
9pk ipv 6,5 in de eco versie. 55min. rijtijd voor 130 euro. Dit lijkt me we wat.
Die is ook te gek Tom, heeft zoon David onlangs gedaan. Nadat hij er in de kwalirace vanaf was geduwd ging hij in de finale zeeeeeer gemotiveerd van 16 naar 4 aan de finish. Je snapt wel wie er glunderend van de trots naast de baan stond.
Is alleen niet te vergelijken met de 45 euro die je nu betaald voor 34 minuten p.p....
Tom schreef:Wat prijs niet te vergelijken inderdaad (maar wat rijtijd ook niet) maar ik zou wel eens met zo'n 9pk ding willen rijden voor een (bijna) uurtje.
Moet je zeker een keer doen. Het mooie is bovendien dat de karts altijd tot in de puntjes verzorgd zijn. Altijd uitstekende bandjes, sporing en dergelijke. Mocht je het gevoel hebben dat er iets niet klopt dan wordt het meteen nagekeken is onze ervaring. Vervolgens krijg je dan ruimschoots de gemiste tijd terug......Echt fantastisch
Weersverwachting: maandag 18 maart tot en met maandag 25 maart
Zeer waarschijnlijk wisselvallig en vrij koud weer, de kans op vorst in de nacht is 50%. De kans op een overgang naar zacht lenteweer is vooralsnog klein.