Na anderhalf jaar in de Clio gereden te hebben werd het toch weer tijd voor wat anders. Vind de Clio nog steeds een superauto, en moet zeggen ook wel mijn favoriete sportieve Renault. Toen gezamelijk met mijn vriendin toch op zoek naar een betrouwbaardere auto, het is de 07-NX-JZ geworden. Megane RS 225 van '04 in het blauw. Origineel NL en met 140k kilometers.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ja deze komt uit Steenwijk. Maar hij heeft geen Miltek uitlaat, ik weet denk ik wel welke je bedoeld. Dat is de 04-JDG-1 heeft onlangs een tijdje te koop gestaan.
Er rijd nog een bleu artic rond in omgeving Friesland, groningen. Ik kwam zojuist de 04-Jdg tegen in kornhorn. We zijn toch niet meer zo uniek kwa kleur Als we dachten
Zoals sommigen wel weten heb ik de Megane weer te koop. Is niet echt een handige auto voor mijn vriendin die steeds meer in de stad moet rijden voor werk, en als hobby auto voor mezelf heb ik liever iets als een 5 GT Turbo of Clio Williams.
Ben voor een nieuwe daily wezen kijken naar verschillende 'gewone' Clio's, maar zelfs een Initiale was het eigenlijk net niet. Nu is het dus toch een RS geworden van 2002 met 127000 km op de klok. Mooie frisse auto met leuke opties als navigatie. Wel weer even wennen, de Clio heeft misschien 50 pk minder maar is zeker niet minder sportief waarschijnlijk zelfs veel sportiever. Echt een RS.
Daarnaast ook nog de ruitenwissers vervangen voor nieuwerwetse smalle Bosch bladen en last but not least, nieuwe luxe kentekenplaten en de RTC houder achterop.
Plannen:
Ik heb nog een mooie set 16 inch Speedline 2118 opgeduikeld hier in de buurt, alleen daar zit een soort ring in waardoor de velg net niet rond de naaf past. Maar goed, dat lijkt me simpel op te lossen. Verder misschien nog verlagen, weet niet of dit goed gaat met alleen verlagingsveren?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"