Ik wacht nog even met aanmelden maar probeer er zeker bij te zijn.
Misschien voordeliger en kostenbesparend? En het beetje geld wat over is weer gebruiken in 2012?Roy schreef:Misschien mosterd na de maaltijd, maar waarom wordt er geen afsluitmeeting georganiseerd zoals andere jaren? Nu heb ik het idee dat er meegelift wordt op de ARCN meeting terwijl RTC dat in mijn ogen helemaal niet hoeft te doen?![]()
En dan ook nog zo laat in het jaar? De meeting zal wel doorgaan en het zal ook best gezellig zijn, met mooi weer wordt een meeting beter bezocht als met slecht weer...
Want?AnthonyR schreef:Al zou ik wel alternatief voor de Meern zoeken![]()
Ojhw oke. Ik dacht dat het terrein op de schop ging of zoAnthonyR schreef:Naja, de laatste keer vond ik het zonde dat er overig verkeer stond. Maar verder is het altijd wel gezellig.
Wat is voordeliger? Wat Chris al aangeeft, een meeting bij de Meern kost niks...Patrick.B schreef: Misschien voordeliger en kostenbesparend? En het beetje geld wat over is weer gebruiken in 2012?
Maar goed, kan ik je op de lijst zetten?
Daar sluit ik me helemaal bij aanDennisT schreef:Juist leuk dat er met andere clubs wat gedaan wordt, een keer andere auto's dan alleen maar clubauto's is wel leukEn als de verwachting zo rond de 1500 auto's is lijkt me dat ook erg gaaf! Ik denk dat elk jaar hetzelfde maar een beetje gaat vervelen voor sommige (daar reken ik mezelf ook bij).