[AANMELDEN] Ardennen/Nürburgring Weekend:
-
Als het goed is hadden jullie me ook apart in een hotelkamer gezet. Misschien kunnen we dit combineren mocht het nodig zijn. *Denkt ff mee* 

Inderdaad. Jij, Wouter en Jan-Kees zijn allemaal apart ingedeeld.
Zodra 1 en ander duidelijk is hoor ik wel of daar nog wat in veranderd moet worden. Ik ga morgen de mails met betalingsgegevens de deur uit doen.
Zodra 1 en ander duidelijk is hoor ik wel of daar nog wat in veranderd moet worden. Ik ga morgen de mails met betalingsgegevens de deur uit doen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja goed ideetutuur schreef:is het hotel al geboekt?
ik heb met Wouter gesproken en zijn co gaat niet meer mee, ook mijn co doet een beetje moeilijk dus wellicht gaan Wouter en ik samen rijden hetzij iig een kamer delen...
hoop dat we niet te laat zijn!

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Bij deze delen Wouter en ik een hotel kamer 

gaan we nog even overleggen 

Maakt ook weinig uit...
Ik stuur de betalingsgegevens per mail naar degene die zich aangemeld heeft als 'bestuurder'. Dus in dit geval gaat de mail uit naar Wouter en zullen jullie de financien onderling even moeten regelen. Akkoord? 

als we beide 47,50 overmaken naar de RCN rekening is het goed toch?
maar ik vind het goed joh, desnoods maak ik het wel over naar Wouter en hij naar de RCN
maar ik vind het goed joh, desnoods maak ik het wel over naar Wouter en hij naar de RCN

Nee, dat is niet goed in dit geval.
De RCN rekening niet te benaderen op dit moment. Heeft wat te maken met het overzetten van gegevens. De betalingen zullen die niet gedaan moeten worden naar de rekening van RTC! Die informatie volgt in de email. 
Dus, wacht de mail svp even af, dan komt het goed!

Dus, wacht de mail svp even af, dan komt het goed!

is goed 

Gister met Merijn nog even aan de Clio gerommeld....ik heb er steeds meer zin in !
Gadver!