Toch leuk dat je veel moeite doet om het geld bij elkaar te krijgen!!Vriendin zover hebt dat ze ruim 2 uur in de auto wil zitten om te kijken naar die GTT!!!Ik helemaal blij ben want ik ga een GTT kopen, verkooopt ie hem aan een ander!!!!(sorry, maar vindt dit een beetje kut, want had me er echt op verheugd!)Maar kan het natuurlijk wel begrijpen. (Niemand kent die GTT van Eerdepeer natuurlijk)
Nee Tino,On 2002-01-24 14:18, Tino
wrote:
Gefeli pat,
Of istie verkocht aan iemand van de RMCC?
Ik heb hem niet gekocht.
Afgelopen vrijdag heeft mijn meissie een stukje in een GT gereden.
En dat viel haar tegen, vooral het zware sturen.
En het was ook de bedoeling dat zij er af en toe in ging rijden.
Vandaar dat ik gister een mail had gedaan naar Pat dat het niet doorging.
Maar Pat, gefeliciteerd met de verkoop

gefeliciteerd met je aanwinst.
Het is dat ik geen goede stallingsruimte heb, want anders had ik er allang eentje gehaald.
Het is dat ik geen goede stallingsruimte heb, want anders had ik er allang eentje gehaald.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Die van marco kennen we wel, maar die is ook al verkocht. Helaas.On 2002-01-24 15:28, blue
wrote:
Zoals die van Marco? Ken je die? Ben ook niet boos op Patrick ofzo zou zelf hetzelfde gedaan hebben (ben gewoon teleurgesteld)
[ This message was edited by: blue on 2002-01-24 15:30 ]
Jeroen best jammer dan dat het niets gaat worden. Maar ach die megane is ook geen rotte auto natuurlijk
-
Hey Pat,On 2002-01-24 13:39, patrick b
wrote:
bleu die van mij is verkocht,het spijt me.
Cool dat je em verkocht hebt! ga je nu de 1916v opkanppen?
Groeten
Hey Patrick. Gefeliciflapt dat die verkocht is. Heeft lang genoeg op zich laten wachten he
Maar je gaat ond toch niet ook verlaten he. Beetje animo houden in limbug he
mzzl
Maar je gaat ond toch niet ook verlaten he. Beetje animo houden in limbug he
mzzl
hey manne,jullie kenne beter zeggen gecondoleerd want ik voel me niet zo heppy de peppy hoor over de verkoop.
niet voor die jongens,maar het was meer een gedwongen verkoop financieel gezien.
ik vindt het ook heel vervelend voor jou bleu
als je me zo verteld wat je toch al van plan was,maar hij stond al zolang en zij deden me een bod wat ik wilde minimaal en moest gedwongen een keuze maken gewoon.
ik was door mijn reserves en het was wel genoeg geweest.
ehh ik heb nog altijd de 19 en die gaat niet!!!!de deur uit
ik ben vandaag ff op apk geweest en had meteen wat terug voor mijn turbo.
moet een nieuwe uitlaat onder,
nieuwe remschijven+blokken,
spoorstangkogels moeten vernieuwd+die andere kogels van de stuurinrichting,niet fusee maar die aan de binnenkant van de spoorstang,
nieuw koplichtglas dat is gescheurd,
nieuwe achterbanden.
ken em meteen van voren weer uitlijnen,had ik pas gedaan!!!
maar goed dan is ie wel weer in orde.
ik heb de auto dus wel min of meer moeten verkopen omdat ik dit niet meer kon bekostigen zo na de feestdagen.
wie em heeft gekocht weet ik niet,het zijn twee jongens uit breda die er nu al een stuk of vijf hebben,en die hebben nog meer auto's.
golfje 1,seatje opel vectra.
jawel dezelfde jongens die die van marco hebben gekocht hebben ook die van mij gekocht.
zij hebben de auto's gevolgd vanaf het begin dat wij em te koop hebben gezet en hebben nu hun zet gedaan tot koop.
maar goed,ben niet helemaal blij.blij dat ik weer adem heb financieel,maar toen ze al wegreden met die van marco had ik al zoiets van kut.
die van mij moeten ze nog komen ophalen maar ik ga het niet leuk vinden als ze ermee de straat uitrijden.nee ik voel me niet heppy:sad:
maar goed a new life is saved"renault 19 16v" is picking up de draad en we fietsen weer verder.
ik vindt het belangrijk dat een auto goed in orde moet zijn en ik kan nu dus de 19 mooi in orde maken
in ieder geval bedankt voor jullie medeleven.greets pat.
niet voor die jongens,maar het was meer een gedwongen verkoop financieel gezien.
ik vindt het ook heel vervelend voor jou bleu
als je me zo verteld wat je toch al van plan was,maar hij stond al zolang en zij deden me een bod wat ik wilde minimaal en moest gedwongen een keuze maken gewoon.
ik was door mijn reserves en het was wel genoeg geweest.
ehh ik heb nog altijd de 19 en die gaat niet!!!!de deur uit
ik ben vandaag ff op apk geweest en had meteen wat terug voor mijn turbo.
moet een nieuwe uitlaat onder,
nieuwe remschijven+blokken,
spoorstangkogels moeten vernieuwd+die andere kogels van de stuurinrichting,niet fusee maar die aan de binnenkant van de spoorstang,
nieuw koplichtglas dat is gescheurd,
nieuwe achterbanden.
ken em meteen van voren weer uitlijnen,had ik pas gedaan!!!
maar goed dan is ie wel weer in orde.
ik heb de auto dus wel min of meer moeten verkopen omdat ik dit niet meer kon bekostigen zo na de feestdagen.
wie em heeft gekocht weet ik niet,het zijn twee jongens uit breda die er nu al een stuk of vijf hebben,en die hebben nog meer auto's.
golfje 1,seatje opel vectra.
jawel dezelfde jongens die die van marco hebben gekocht hebben ook die van mij gekocht.
zij hebben de auto's gevolgd vanaf het begin dat wij em te koop hebben gezet en hebben nu hun zet gedaan tot koop.
maar goed,ben niet helemaal blij.blij dat ik weer adem heb financieel,maar toen ze al wegreden met die van marco had ik al zoiets van kut.
die van mij moeten ze nog komen ophalen maar ik ga het niet leuk vinden als ze ermee de straat uitrijden.nee ik voel me niet heppy:sad:
maar goed a new life is saved"renault 19 16v" is picking up de draad en we fietsen weer verder.
ik vindt het belangrijk dat een auto goed in orde moet zijn en ik kan nu dus de 19 mooi in orde maken
in ieder geval bedankt voor jullie medeleven.greets pat.
-
veel sterkte verder Pat!
ja ja de mijne hebben ze vandaag weggehaald,
snik,snik, dubbel snik,maar heb alweer een cool en tof bakkie gevonden ,rijdt nu een nissan 100nx met targa dak uit 92,kleur zwart ,vandaag gekeurdt ,pas 115 gelopen ,abs,stuurbekrachtiging,de hele santekraam erop super mooi ding en ben er zekers even blij mee ,denk zelfs een tikkie blijer dan met de turbo,sorry guys maar het is toch geen renault meer geworden ,ga nu bij de nissan club:lol::lol::lol:
oke dit was het weer see ya all ,greetz marco
snik,snik, dubbel snik,maar heb alweer een cool en tof bakkie gevonden ,rijdt nu een nissan 100nx met targa dak uit 92,kleur zwart ,vandaag gekeurdt ,pas 115 gelopen ,abs,stuurbekrachtiging,de hele santekraam erop super mooi ding en ben er zekers even blij mee ,denk zelfs een tikkie blijer dan met de turbo,sorry guys maar het is toch geen renault meer geworden ,ga nu bij de nissan club:lol::lol::lol:
oke dit was het weer see ya all ,greetz marco
-
wat zijn het voor gasten? ze kopen heel ned. leeg 
ja chris,ze hebben een loods waar ongeveer 48 auto's in passen.wat ze van plan zijn weet ik niet maar ze zijn zeker zeer serieus.
toch is het fijn om te weten dat iemand em heeft die er serieus wat mee van plan is en niet de bak gaat afraggen.
ja ik heb zeker nog de 19 en die blijft ook.ik heb ook tegen marco gezegd dat ik daar nog altijd super tevreden over ben,ook al moet ik er nu veel aan vernieuwen wat toch redelijk wat gaat kosten.auto moet gewoon goed zijn.
ben gewoon mijn meisje kwijt,mijn mooi blauw meisje,die zeurde niet,zeikte niet,en deed altijd wat ik vroeg
rije kreng,hahahahahaha.
toch is het fijn om te weten dat iemand em heeft die er serieus wat mee van plan is en niet de bak gaat afraggen.
ja ik heb zeker nog de 19 en die blijft ook.ik heb ook tegen marco gezegd dat ik daar nog altijd super tevreden over ben,ook al moet ik er nu veel aan vernieuwen wat toch redelijk wat gaat kosten.auto moet gewoon goed zijn.
ben gewoon mijn meisje kwijt,mijn mooi blauw meisje,die zeurde niet,zeikte niet,en deed altijd wat ik vroeg
Werken samen??On 2002-01-24 21:58, marco
wrote:klopt die werken samen krijg ik net te horen ,best gaaf:lol:On 2002-01-24 21:52, Chris
wrote:
Marco Nissan=Renault.![]()
Nissan is van Renault!!

chris hoe ken je nou weten hoe ik me voel,jij hebt je blauwe meisie toch nog:lol:
de 19 krijgen jullie zeker nog te zien,als er weer serieus gemeet gaat worden dan komen we onze bakkies toch zeker wel ff laten zien.
de 19 krijgen jullie zeker nog te zien,als er weer serieus gemeet gaat worden dan komen we onze bakkies toch zeker wel ff laten zien.
-
hey Pat,
ja, ik hoorde al van Marco dat die handelaren jullie GTT`s hebben gekocht. Maar niet getreurd, nu het Turbo hoofdstuk afsluiten en het 16V Hoofdstuk openen! Die witte 16v ziet er nog strak uit, ff in orde maken en lekker brullen met die bak. Ik zei net al tegen Marco dat ie in feite nog bij het clubje hoort, Nissan en Renault zijn partners..
Groeten
ja, ik hoorde al van Marco dat die handelaren jullie GTT`s hebben gekocht. Maar niet getreurd, nu het Turbo hoofdstuk afsluiten en het 16V Hoofdstuk openen! Die witte 16v ziet er nog strak uit, ff in orde maken en lekker brullen met die bak. Ik zei net al tegen Marco dat ie in feite nog bij het clubje hoort, Nissan en Renault zijn partners..

Groeten

Dan is het toch jammer dattie, sorry, dat zij in een groote loods komt te staan en wellicht voor jaren onder een laag stof wordt bedektOn 2002-01-24 22:00, patrick b
wrote:
......zeikte niet,en deed altijd wat ik vroegrije kreng,hahahahahaha.

Je hebt er trouwens toch nog eentje in onderdelen staan, of hebben ze die ook overgenomen?
of ie jaren in een loods komt te staan weet ik niet.wat ze van plan zijn heb ik geen idee van,maar ik weet wel dat ze serieus zijn.
het maakt infeite ook niks uit al gaan ze voor een tijd een loods in,ze blijven bestaan.
het maakt infeite ook niks uit al gaan ze voor een tijd een loods in,ze blijven bestaan.
-
- Contacteer:
He Matthijs, wat goed dat je er eindelijk een gevonden hebt! Ben ik ook af van het gezeur of de mijne te koop is
Kun je ook effe wat foto's van de jouwe maken en hierop zetten? Ben wel nieuwsgierig...
In ieder geval gefeliciteerd!

In ieder geval gefeliciteerd!
nee de auto in onderdelen heb ik nog,1 carrosserrie,en twee auto's in onderdelen.
alles van tank tot dak.ik weet nog niet wat ik daar mee doe,ik denk toch verkopen.
ik moet ff niks hebben dan ken ik als ik weer wat tijd heb weer beginnen als ik wil.
nu kost het me stallingskosten dus ben ik ook wel blij als de carrosserrie verkocht is.
ik zie wel als iemand geinterresserd is dan komt dat wel goed
alles van tank tot dak.ik weet nog niet wat ik daar mee doe,ik denk toch verkopen.
ik moet ff niks hebben dan ken ik als ik weer wat tijd heb weer beginnen als ik wil.
nu kost het me stallingskosten dus ben ik ook wel blij als de carrosserrie verkocht is.
ik zie wel als iemand geinterresserd is dan komt dat wel goed
-
- Contacteer:
Ja, hij vond die van mij ook wel errug interessant!On 2002-01-24 23:43, Chris
wrote:
Viel hij jouw ook al lastig Niki?
Maakt niet uit hoor Mathijs...![]()

Kan me wel voorstellen dat als je iets heel graag wilt, je er anderen mee gaat lastigvallen
Uhhh sorry mensen voor het stalken
dat zijn toch die dingen die op je deurstijl zitten ??
FF nog een turbo kijken !!!

FF nog een turbo kijken !!!