Welk blad is dat? de moeite waard, dat artikel?On 2002-01-31 18:13, Martin16v
wrote:
Hebben jullie TuningMag al gelezen??
De nieuwe is vandaag uit.
Er staat een Renault 21 in, is wel een mooi bakkie
ACT: Magazines
-
- Über-Spammer
Foto's?? 
Deze maand in de Max Power (April '02):
De GTT van ALi G. en een Twingo met een mooie Ice installatie.
De GTT van ALi G. en een Twingo met een mooie Ice installatie.
Komt die film met Ali G nou eigenlijk nog??
ik heb inderdaad de MaxPower gekocht en er staan 4 blz. in met Ali G's GTT, wel mooie kar... Jammer van MaxPower dat als je de reclame's eruit zou halen je ongeveer 20 pagina's overhoudt 

Jeroen, de film van Ali komt op 27 maart in Engeland in de bioscoop. Ik weet niet of en wanneer hij hier te zien is.
-
- Über-Spammer
inscannen die hap 

Shit, dat is dan een paar dagen te laat, ik zit dit weekend in LondenOn 2002-03-19 17:36, hubo
wrote:
Jeroen, de film van Ali komt op 27 maart in Engeland in de bioscoop. Ik weet niet of en wanneer hij hier te zien is.

-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
AutoVisie: Nieuwe Alfa 'Brera'.
-V8/400Pk! En een heeeel heftig uiterlijk!
eerder.
EDIT: en ik ga voor de civic Type-R!!
-----------------
*Round and round it goes.
Where it will stop.......
nobody knows!*
[ This message was edited by: spir@l on 2002-03-19 19:54 ]
-V8/400Pk! En een heeeel heftig uiterlijk!
eerder.
EDIT: en ik ga voor de civic Type-R!!
-----------------
*Round and round it goes.
Where it will stop.......
nobody knows!*
[ This message was edited by: spir@l on 2002-03-19 19:54 ]
Even omhooghalen:
Voor de Fanatieke verzamelaars van Renault 5 Alpine Turbo artikelen, staat er deze maand/week een Renault 5 Alpine Turbo in de Classic auto trader, "van een oud vrouwtje"
ding is supergoed onderhouden, ook staat er nog een hoop goeie kritiek over de Turbo tov GTI
JP
Voor de Fanatieke verzamelaars van Renault 5 Alpine Turbo artikelen, staat er deze maand/week een Renault 5 Alpine Turbo in de Classic auto trader, "van een oud vrouwtje"

JP
-
- Contacteer:
deze maand ook in
Auto Motor klassiek
info over de
Renault 5 Alpine Turbo.
voor de liefhebbers.
http://www.amklassiek.nl
Auto Motor klassiek
info over de
Renault 5 Alpine Turbo.
voor de liefhebbers.
volgens mij had ik die al gepost op de vorige bladzijdekevinb schreef:deze maand ook in
Auto Motor klassiek
info over de
Renault 5 Alpine Turbo.
voor de liefhebbers.

-
- Moderator
- Car: MB
Geef even een belletje als hij in de winkel ligtMaus schreef:Volgende maand in de GT Tuning & Design een artikel over een topper, nl de 5 GTT. Per ongeluk een bekende van hier?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dat zal de GTE van Bas Hagen wel zijn, die staat er namelijk een dezer maanden in.Maus schreef:Volgende maand in de GT Tuning & Design een artikel over een topper, nl de 5 GTT. Per ongeluk een bekende van hier?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
Jesper16v schreef:volgens mij had ik die al gepost op de vorige bladzijdekevinb schreef:deze maand ook in
Auto Motor klassiek
info over de
Renault 5 Alpine Turbo.
voor de liefhebbers.
http://www.amklassiek.nl![]()
sorry ik zal in het vervolg m'n brillekke opzetten.

op de laatste bladzij van de GT Tuning & Design staat toch echt dat het over een 5 GT Turbo gaat.Chris schreef:Dat zal de GTE van Bas Hagen wel zijn, die staat er namelijk een dezer maanden in.Maus schreef:Volgende maand in de GT Tuning & Design een artikel over een topper, nl de 5 GTT. Per ongeluk een bekende van hier?
Typfout. Ze hebben ons(Renault Tuning Club) destijds laten weten dat ze dit jaar geen R5GTT willen behandelen.hubo schreef:op de laatste bladzij van de GT Tuning & Design staat toch echt dat het over een 5 GT Turbo gaat.Chris schreef:Dat zal de GTE van Bas Hagen wel zijn, die staat er namelijk een dezer maanden in.Maus schreef:Volgende maand in de GT Tuning & Design een artikel over een topper, nl de 5 GTT. Per ongeluk een bekende van hier?
En medio november staat de R5GTE, voorheen een GTT van Bas erin. Dus hoogstwaarschijnlijk een tiephvouth.
[quote="Chris]Typfout. Ze hebben ons(Renault Tuning Club) destijds laten weten dat ze dit jaar geen R5GTT willen behandelen.
En medio november staat de R5GTE, voorheen een GTT van Bas erin. Dus hoogstwaarschijnlijk een tiephvouth.[/quote]
ok, kan gebeuren. wel jammer, zat me al helemaal te verheugen. Maar een GTE is natuurlijk ook heel leuk.
En medio november staat de R5GTE, voorheen een GTT van Bas erin. Dus hoogstwaarschijnlijk een tiephvouth.[/quote]
ok, kan gebeuren. wel jammer, zat me al helemaal te verheugen. Maar een GTE is natuurlijk ook heel leuk.
Alleen moet je voor dit overigens erg coole blad wel een dikke 10 euro's op de toonbank neerleggen, voordat je het mee naar huis mag nemen! En dat wordt me toch echt iets te gek!RO 16v schreef:Bijna elke maand in de Max Power een leuke r5gtten nog veel meer leuk spul.

Het is maar 9.90 euro maar dan heb je wel een boek met veel informatie en lekkere wijven.Merijn schreef:Alleen moet je voor dit overigens erg coole blad wel een dikke 10 euro's op de toonbank neerleggen, voordat je het mee naar huis mag nemen! En dat wordt me toch echt iets te gek!RO 16v schreef:Bijna elke maand in de Max Power een leuke r5gtten nog veel meer leuk spul.

Gheghe, ik koop hem ook elke maand..
Nou waren we van het weekend met de RTC in Engeland, toen zag ik het blad Max Power babes, zal ik de volgende F.N.B. eens meenemen Ro..
Nou waren we van het weekend met de RTC in Engeland, toen zag ik het blad Max Power babes, zal ik de volgende F.N.B. eens meenemen Ro..

-
- Contacteer:
Het is een kwestie van smaak, natuurlijk, maar "Brits" en "lekkere wijven" zijn twee begrippen die ik niet meteen met elkaar in verband breng.RO 16v schreef:Het is maar 9.90 euro maar dan heb je wel een boek met veel informatie en lekkere wijven.
Ik was een paar jaar geleden in London op cursus en het viel me op hoe foeilelijk de overgrote meerderheid van de vrouwen daar is. Ik zag welgeteld één Britse die er (voor haar leeftijd althans) erg goed uitzag (en nee, ik kon haar niet vertellen waar Waterloo Station lag) en twee knappe jonge vrouwen - maar die spraken Frans met elkaar.
Dus ik houd die vier of vijf Maltese Liri lekker in mijn portemonnee. Bovendien val ik ook buiten de doelgroep van Max Power, aangezien ik de twintig al heel lang geleden gepasseerd ben.

- Peter
Peter, blijkbaar heb jij nog nooit de Max Power gelezen.Peter @ Malta schreef:Het is een kwestie van smaak, natuurlijk, maar "Brits" en "lekkere wijven" zijn twee begrippen die ik niet meteen met elkaar in verband breng.RO 16v schreef:Het is maar 9.90 euro maar dan heb je wel een boek met veel informatie en lekkere wijven.

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Sja
Hoe ze het toch voor elkaar krijgen iedere maand er weer 1tje te vinden voor op de cover
Hoe ze het toch voor elkaar krijgen iedere maand er weer 1tje te vinden voor op de cover
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'