Jochem, heel veel plezier ermee! En geniet er iets meer van dan ik de afgelopen 2 jaar gedaan heb. Rijden met dat ding, daar is ie voor gemaakt!!

De meest lompe renault ooit gebouwd. Jij kan hem zo hebben met een Achterwerk blok, met meters verschil !Jeff rsi schreef:weet het niet hoor, vind ze zo lomp![]()
gaat zo'n ding nou nog een beetje van ze plek af?
Je kon me in engeland niet eens bijhouden-jo- schreef:Met 1 draai aan de kraan gaat daar nog wel wat vanaf, maar toch, het is geen partij voor een Achterwerk geladen cliko die met de vingers in de neus een S ingeblikt heeft.
Was dus geen cooper S, hadden we al vastgesteld....-jo- schreef:Met 1 draai aan de kraan gaat daar nog wel wat vanaf, maar toch, het is geen partij voor een Achterwerk geladen cliko die met de vingers in de neus een S ingeblikt heeft.
Tja soms is het ff niet anders-jo- schreef:halve zool !
Uitlaat en downpipe, fmic ligt hier allemaal op de plank. Ik zie je wel verschijnen
Nee het komplete orginele luchtfilterhuis...Merijn schreef:Welk luchtfilter zit er nu op? Toch niet die kleine K&N, he... Want dan krijg je ruzie met Jo! :-P
Ha ik ben nu al over zijn kilometers( 500) van vorig jaar heen en dat in de eerste week de tweede tank is 0p 30 liter na leeg.Tom schreef:Als je er net zoveel mee gaat rijden als Merijn dan heb je tot het jaar 10.025 genoeg waarschijnlijk