het zijn en blijven roesthokken
wel jammer van je auto

de volgende wordt geen renault weer zeker?
Ik heb toevallig wel wat gehoord over een renaultmark 5t schreef:dit bedoel ik dus chris met die idiote prijzen voor gtt`s
het zijn en blijven roesthokken
wel jammer van je auto![]()
de volgende wordt geen renault weer zeker?
Dat zal niet meer gebeuren denk ik..ARNO16V schreef:Inderdaad, gewoon rijdbaar maken dat ding, dan brengt hij toch wel ff wat meer op denk ik.
DennisDennisT schreef:Ik bedoel de toon van een aantal opmerkingenMerijn schreef:Hoezo, zeikerds? We adviseren alleen maar om te kijken naar andere bekende roestplekken bij GT's... Beter dat je er nu achter komt, toch?5-jes zijn rijdende bruistabletten, je komt altijd wel wat tegen!
The Butcher schreef:nee ik zou het geen oplichting noemen maar gewoon stom van mezelf.. had wel wat gezien maar niet in deze mate onder het tectyl enzo maar ik heb er ff over nagedacht met de de baas des huizes overlegt en misschien moet ik er gewoon maar aan beginnen en dan maar zien waar ik uitkom...
is het een optie op de 5 helemaal kaal te make en te laten stralen bijvoorbeeld?
Dat zijn die dingen aan de de voorkant toch ?Martijn Kool schreef:achterschermen weet je te vinden he?
Jochem de Haas schreef:Dat zijn die dingen aan de de voorkant toch ?Martijn Kool schreef:achterschermen weet je te vinden he?