Circuitmeeting Ter Apel 20 juni *Leden Only* !! FILMPJES!!
Ik denk dat ik wel even kom, ookal mag ik niet mee doen omdat ik nog geen lid ben. maar leuk ritje me eerste weekend dat ik in de 5 mag rijden:P
Kan ik eens zien hoe het er aan toe gaat daar...
Of ben ik niet welkom om te komen kijken?
Omdat ik dus nog geen lid ben?
Kan ik eens zien hoe het er aan toe gaat daar...
Of ben ik niet welkom om te komen kijken?
Omdat ik dus nog geen lid ben?
-
- Über-Spammer
Voor niet-leden geld die dag 'kijk en luistergeld = € 37,00',
Neehoor, je kan gewoon komen kijken, no problemo
Neehoor, je kan gewoon komen kijken, no problemo

ik twijfel ook, lijkt me leuk om bij te zijn en mee te doen!
de vrouw moet dat weekend veel werken en ik ben doordeweeks al weg, dus als zij vrij is op die middag kan ik het schudden
de vrouw moet dat weekend veel werken en ik ben doordeweeks al weg, dus als zij vrij is op die middag kan ik het schudden

-
begint dat nu al? das geen goed tekentutuur schreef:ik twijfel ook, lijkt me leuk om bij te zijn en mee te doen!

komen man, ads echt een topdag
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
wil der zelf ook wel zien hoor
mocht ze laat pas moeten werken neem ik der mee, nog maar ff overleggen 

-
haar zie je niet 1x in het jaartutuur schreef:wil der zelf ook wel zien hoormocht ze laat pas moeten werken neem ik der mee, nog maar ff overleggen
gewoon vastbinden en meenemen

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Dat kan ook in Ter ApelOkkie schreef:nou dan kom ik ook even met de GTT kijken!
En zal me ook zsm een keer gaan aanmelden als echt lid;)

Laatst gewijzigd door Willem-Jan op wo 9 jun 2010 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
ik twijfel ook nog omdat ik niet weet met welke auto.....
ik ben van plan om maar die 16V van Jacob te kopen.....
ding met 3 ton erop
heb ik ieder geval al een short shift....
Maar ja ik weet uit ervaring dat op zo'n kort baantje waarschijnlijk het kleine rsi'tje wel sneller is...
maar ja de rsi staat op standaard vering en de 16V heb een schroefsetje...
twijfel twijfel
ik ben van plan om maar die 16V van Jacob te kopen.....
ding met 3 ton erop

heb ik ieder geval al een short shift....
Maar ja ik weet uit ervaring dat op zo'n kort baantje waarschijnlijk het kleine rsi'tje wel sneller is...
maar ja de rsi staat op standaard vering en de 16V heb een schroefsetje...
twijfel twijfel

R19 16V '91
hahahaha twijfel?????
je weet niet wat je mist zelfs al heb je geen auto dan nog is er kans om met iemand mee te rijden of een auto van een clublid te lenen als ie zo vrijgevig is of natuurlijk in de club ragger Tampie!
je weet niet wat je mist zelfs al heb je geen auto dan nog is er kans om met iemand mee te rijden of een auto van een clublid te lenen als ie zo vrijgevig is of natuurlijk in de club ragger Tampie!
ik meld me wel aan denk ik in ter apel inderdaad, las net dat dat kon, maar ik ga 100% zeker niet rijden, want ik wil eerst rustig de auto leren kennen en daarna is een keer de baan op!Willem-Jan schreef:Dat kan ook in Ter ApelOkkie schreef:nou dan kom ik ook even met de GTT kijken!
En zal me ook zsm een keer gaan aanmelden als echt lid;)Dan 7,50 euro erbij en je kan de hele dag scheuren daar
-
juist met een slalom kun je je auto goed leren kennen. als je maar rustig begint is er niets aan de hand.Okkie schreef:ik meld me wel aan denk ik in ter apel inderdaad, las net dat dat kon, maar ik ga 100% zeker niet rijden, want ik wil eerst rustig de auto leren kennen en daarna is een keer de baan op!Willem-Jan schreef:Dat kan ook in Ter ApelOkkie schreef:nou dan kom ik ook even met de GTT kijken!
En zal me ook zsm een keer gaan aanmelden als echt lid;)Dan 7,50 euro erbij en je kan de hele dag scheuren daar
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Allicht, alleen volgende week woensdag is de eerste dag dat ik met het 5je rijd, ik ken die auto helemaal niet dus eerst lekker rustig aan doen, dit zegt mijn gevoel. dus beter zo doen;)Martijn Kool schreef:juist met een slalom kun je je auto goed leren kennen. als je maar rustig begint is er niets aan de hand.Okkie schreef:ik meld me wel aan denk ik in ter apel inderdaad, las net dat dat kon, maar ik ga 100% zeker niet rijden, want ik wil eerst rustig de auto leren kennen en daarna is een keer de baan op!Willem-Jan schreef:Dat kan ook in Ter ApelOkkie schreef:nou dan kom ik ook even met de GTT kijken!
En daarbij komt dat ik geen helm heb hahaha!
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Ik ga voor het eerst de baan op met mijn dagelijkse Megane Coupe 1.6je en ik begin ook absoluut rustig. Maar dat is juist het leuke van die slalom, het gaat nooit hard, dus erg mis kan het niet gaanOkkie schreef: Allicht, alleen volgende week woensdag is de eerste dag dat ik met het 5je rijd, ik ken die auto helemaal niet dus eerst lekker rustig aan doen, dit zegt mijn gevoel. dus beter zo doen;)
En daarbij komt dat ik geen helm heb hahaha!

-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Word nog heel twijfelachtig haast onmogelijk te halen om er met de 19 16v bij te zijn helaas, nogal wat vertraging opgelopen met het opnieuw spuiten van de auto.
Anything worth doing is worth doing right!.
als het regent houdt het met de rsi zo in zo al op
weet niet wat dat ding heb maar met regen is het continu overstuur.....
Owh wacht misschien komt het door oude semi-slicks achter, en nieuwe sportcontacts voor
droog weer niks dan grip.... voor een standaard rsi dan

weet niet wat dat ding heb maar met regen is het continu overstuur.....
Owh wacht misschien komt het door oude semi-slicks achter, en nieuwe sportcontacts voor

droog weer niks dan grip.... voor een standaard rsi dan

R19 16V '91
das mooi man, heb nu powerspeed achter en toyo voor...
gister zat iemand me aan te kijken alsof hij water zag branden toen ik hem uibrekend over de binnenste baan van de rotonde inhaalde
jaja hoef geen opvoedende praatjes, weet wat er kan gebeuren
gister zat iemand me aan te kijken alsof hij water zag branden toen ik hem uibrekend over de binnenste baan van de rotonde inhaalde

zo is dat 

-
- Contacteer:
Meld jij je aan broertje, rij ik wel 

als je geen koprot hebt zal je vast wel een helmpie van iemand kunnen gebruiken 

-
- Contacteer:
Ik heb nog wel een helm liggen ja 

Die rotonde als je net de A7 afkomt??tutuur schreef:das mooi man, heb nu powerspeed achter en toyo voor...
gister zat iemand me aan te kijken alsof hij water zag branden toen ik hem uibrekend over de binnenste baan van de rotonde inhaalde![]()
Die moest ik zondag 2 rondjes doen

Hij brak te ver uit dus ik was niet op tijd recht om de afslag te nemen

Me neef was gisteren nog sjagerijnig.... Hij kon me niet bijhouden terwijl ik overzij door de bochten ging in Den Helder....
Had ie maar geen shit-vic moeten kopen

R19 16V '91
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ga als het weer een beetje redelijk is ook die kant op ....
Alleen met de zilvere dus of ik ook ga rijden ?????
Alleen met de zilvere dus of ik ook ga rijden ?????
nee was in hoogerheide, die turbo rotonde is ook heerlijk btw!!!Jeff rsi schreef:Die rotonde als je net de A7 afkomt??tutuur schreef:das mooi man, heb nu powerspeed achter en toyo voor...
gister zat iemand me aan te kijken alsof hij water zag branden toen ik hem uibrekend over de binnenste baan van de rotonde inhaalde![]()
Die moest ik zondag 2 rondjes doen![]()
Hij brak te ver uit dus ik was niet op tijd recht om de afslag te nemen![]()
Me neef was gisteren nog sjagerijnig.... Hij kon me niet bijhouden terwijl ik overzij door de bochten ging in Den Helder....
Had ie maar geen shit-vic moeten kopen